Ik sluit ook af dames. Ben er vanavond later nog wel. Ik ga zo Zumba volgen. Lekker even swingen op Latijns Amerikaanse muziek. Strak worden haha !!!! Zwaai !!
Als je op je 4de naar Brabant verhuisd, ben je dan nog steeds een import brabander?? Voelt echt als thuis!!
Neuh dat niet zo haha, ik ben een Gewone limburGer, met zaGte GGGGG maar wil wel naar het feestje met glijbaan, misschien nog wat voor Mermaid, heeft ze wat te glijen haha
Ik ga ook naar huis, we gaan onze eigen pizza's beleggen met AH bodems jammie. Misschien tot vanavond! Hahaha wat zeg ik nou??? Wij gaan zelf onze AH pizzabodems beleggen!
heb ik ook... ik woon hier nu al 10 jaar. Maar ik ga nu echt afsluiten... en ik ga kijken of er nog ergens file staat. Want het is een crime rondom eindhoven.... grr... hopelijk zijn ze snel klaar met de randweg.
He nou is iedereen weg zeker? Ik ben een rasechtegeborenengetogenBrabantse. enne bloempje waar kom jij vandaan dan. Even uitleggen STRAATfeest is een feest van de straat waarin je WOONT! (maar ik zou het wel gezellig vinden als jullie zouden komen hoor) maar wat ga je dan zeggen als iedereen vraagt waar je mij van kent??? Niet verklappen hoor!!!!
Hai, weet iemand op welke pagina de lijst staat, ben al een tijdje aan het zoeken maar niks, wil even controleren of ik er nog wel op sta. Want een aantal dingen van mij waren namelijk weg en ook moest ik een nieuw wachtwoord aanmaken na de vernieuwing van de website. Nog een andere vraag, weet iemand misschien of je zonder vruchtbaar slijm toch een eisprong kan hebben? Zit al op dag 14 en helemaal niks deze maand, terwijl ik het normaal gesproken toch wel heb. En wat m'n cyclus betreft zou ik mijn eisprong al gehad moeten hebben, aangezien die de laatste tijd wat korter is, 25 a 26 dagen. En zo is er iedere maand wel iets. Hoop zo dat het deze maand raak is, elke maand wordt de teleurstelling groter. Groetjes Manu
Hoi Manu, geen idee waar de lijst is. We hebben een beetje veel gekletst vandaag dus hij kan wel een eindje weggezakt zijn. En over je ei vraag, je kunt best een ei hebben gehad zonder slijm hoor. Er zijn dames die nooit slijm hebben dus maak je niet druk rustig afwachten. Voel jij je ei of test jij met ovu testjes? Mss een goed idee als je zeker wil weten of je een ei hebt gehad. Ik zelf heb mijn ei altijd pas op dag 14 of 15 met een cyclus van 25 of 26 dagen.
Hoi allemaal..... Wat een hoop gekletst vandaag....Kan het allemaal niet teruglezen, heb een poging gedaan maar is niet te doen! Zijn er nog nieuwe zwangeren??? Kan de lijst niet meer vinden!!!
NOD JUNI http://wobilog.web-log.nl/photos/uncategorized/pink_house.jpg 1. Sammie88 & Jazy & Monica076 & Stralend & Sasje77 & irma55 2: Josjo & Kimski 3: Bhappy & Twingy & Punieka 4: Nana33 5: Wgev & Anamie & Minimouse & ingearts & Joh & Loesje13 6: Dreamy & Inggo & Mamzie 7: Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Meggie & Kiki84 10: Anne19791980 & Jason & Alina21 & Lindavnr & Arka & Karoliene & FutureMama81 11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup & Mgwc & Susan71 & Jessy1983 & Lin71 & Bloempje83 12: Nonja & Kimmiej & Bianca75 & Jo7 & Love Always 13: Laura28 & Chelle25 & Knorretje84 & Lovely81 14: Patriez & Astrid85 & Kris34 & Nala79 15: Nienke & Bramtim & Leeuwtje83 16: Eefje09 & Elegance & Angel79 & Saz667 17: Springmuis & Mijs 18: Sprintertje & Astrid85 & Moon85 & mnsy 19: Angelea & Ikke79 & Qweenie 20: Bink1976 & Janis & Ninoshka & 3tulpje & Done 21 Vaderdag: 3kats & Cyntje78 & Rapoenzel & Nurse & Dees1985 22: Lauw & Daniielle22 & Lovechild & Manu74 23: theLady & Loontje4 & Setti & Nadine29 & MamaT & Vriesje 24: Mermaid & Nadeke & Krokodieltje 25: Smokey & Smile17 & BB10 & Maria0 26: Twinny & Yootje & Miza & D1982 27: PamPapilio & Heitjekarweitje 28: Mamatje77 29: Sjaantje2006 30: Mariska165 & Loutjelou & Einneh & Line77 & MyPrecious Zonder datum: Naliey & Suekes Testmarathon: * 9 juni: Bloempje83 * 15 juni: Kris34 * 18 juni: Knorretje84 & Moon85 * 21 juni: Ninoshka & Leeuwtje83 * 23 juni: Rapoenzel 121 dames voor het ROZE HUIS 4 Zwanger, 13 Ongesteld, 1 Negatieve test, 1 Twijfeltest, Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , Vlindertje De lijst stond op pagina 148.....eindje weg dus.....Maar hier is hij weer!