Dankje rapoenzel en bb10 voor jullie reactie, soms dan dan maak ik me ineens zorgen en dan denk, misschien heb ik wel helemaal geen eisprong. BB10; Voel jij je ei dan? Ik dacht altijd dat ik m'n ei voelde. Tot voor kort nam ik aan dat het wel zou kloppen met wat ik op predictor las. En voelde ik op die dag een steekje, dan dacht ik, kijk, mn ei, het klopt! Ik heb nog nooit getest, maar nu weet ik het helemaal niet zeker meer, want ik heb nu al vanaf dag 8 steekjes rechts. Vanochtend , is dag 14, weer links, geen idee. M'n banner is trouwens ook weg, heb een nieuwe gemaakt, maar ik kan niet vinden hoe te plaatsen, eerder was er een kopje onderschrift maar dat zie ik nu ook niet meer. Iemand? groetjes
Hoest hier verder??? @ ego: Hier erg rustig.....waarschijnlijk weer urineweginfectie (3x dit jaar).......Heb er nu wel echt last van.....Verder erg moe, gevoelige tepels en een blehhhh gevoel!
Manu je banner moet je plakken in handtekening. Maar let wel op het lettertype want hij pakt niet alles. Die van deze site wel. Knor, balen dat jeje Bleh voelt en een urineweginfectie lijkt me geen pretje, Cranberrysap drinken schijnt te helpen het te voorkomen las ik.
Manu, ik voel mijn ei erg goed geen twijfel over mogelijk. Ongeveer een uur of 1,5 steken aan een kant. Soms zo erg dat ik bijna dubbel klap van de pijn. Maar daarna is het ook helemaal weg.
bb10: dankjewel voor je pendel! ik wil m onder mn handschrift zetten, maar het lukt niet, teveel tekst ofzo... irri...
ik ben ook erg blij met de pendels angel had ook al voor juni gependeld en nu BB10 ook nog een keer en zelfs een 2 ling 2 meiden!!!
Kheb ook lang lopen prutsen. Maar je mag maar 5 regels of zo. Door alles goed op elkaar te zetten, lukt het bij nu net. @BB10 - Ik vind het fijn dat je voor mij gependeld hebt, toch hoop ik dat naliey of Angel eerder gelijk hebben.
NOD JUNI http://wobilog.web-log.nl/photos/uncategorized/pink_house.jpg 1. Sammie88 & Jazy & Monica076 & Stralend & Sasje77 & irma55 2: Josjo & Kimski 3: Bhappy & Twingy & Punieka 4: Nana33 5: Wgev & Anamie & Minimouse & ingearts & Joh & Loesje13 6: Dreamy & Inggo & Mamzie 7: Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Meggie & Kiki84 10: Anne19791980 & Jason & Alina21 & Lindavnr & Arka & Karoliene & FutureMama81 11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup & Mgwc & Susan71 & Jessy1983 & Lin71 & Bloempje83 12: Nonja & Kimmiej & Bianca75 & Jo7 & Love Always 13: Laura28 & Chelle25 & Knorretje84 & Lovely81 14: Patriez & Astrid85 & Kris34 & Nala79 15: Nienke & Bramtim & Leeuwtje83 16: Eefje09 & Elegance & Angel79 & Saz667 17: Springmuis & Mijs 18: Sprintertje & Astrid85 & Moon85 & mnsy 19: Angelea & Ikke79 & Qweenie 20: Bink1976 & Janis & Ninoshka & 3tulpje & Done 21 Vaderdag: 3kats & Cyntje78 & Rapoenzel & Nurse & Dees1985 22: Lauw & Daniielle22 & Lovechild & Manu74 23: theLady & Loontje4 & Setti & Nadine29 & MamaT & Vriesje 24: Mermaid & Nadeke & Krokodieltje 25: Smokey & Smile17 & BB10 & Maria0 26: Twinny & Yootje & Miza & D1982 27: PamPapilio & Heitjekarweitje 28: Mamatje77 29: Sjaantje2006 30: Mariska165 & Loutjelou & Einneh & Line77 & MyPrecious Zonder datum: Naliey &Suekes & Surf Testmarathon: * 9 juni: Bloempje83 * 15 juni: Kris34 * 18 juni: Knorretje84 & Moon85 * 21 juni: Ninoshka & Leeuwtje83 * 23 juni: Rapoenzel 122 dames voor het ROZE HUIS 4 Zwanger, 13 Ongesteld, 1 Negatieve test, 1 Twijfeltest, Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , Vlindertje Surf, je staat erbij! Weet iemand hoe we het roze huis er weer bij krijgen??? Mij lukt het nie!
dank je Kheb trouwens zo lopen prutsen met dat onderschrift dat mijn eten koud geworden is. Eerst maar ff in de magnetron doen, beetje opwaren. hihihi