Roodverlies als in: echt rood? Toch niet veel? Ohhhhhh, hoop voor je dat het een innesteling is.....Spannend hoor!
ben vandaag bij de HA geweest. Ik mag met kinderwens geen ritalin gaan slikken . Nu moet ik mijn eigen drukke ikje blijven... ik baal! Ik had juist zo gehoopt dat er nou eindelijk (na 25 jaar gedonder) een einde aan zou komen en nou kan het dus niet. *snik* sorry hoor... moet ik ff kwijt x
Heejjj.. thanks dat je duimerdeduimt! Het was idd niet veel. En ik temp niet. Maar spannend is het zeker
He weetje , site zegt dat ik me steeds opnieuw moet inloggen, maar als ik dan naar snel reageren ga en op verzenden druk dan logt ie auto weer in hahahahaha
@ Sprintertje: Wist dat niet van kinderwens en Ritalin...... Kan me voorstellen dat je er van baalt.....Zeker als je er al zolang op wacht.... Maaruuhhhh het bloeden is dus al gestopt? Het was maar heel weinig, maar wel echt rood? Gokken maar op een innesteling!!!
Kan me voorstellen ja.....Je komt vast veel zielige dieren tegen die aan hun lot zijn overgelaten....Soms snap je het ook echt niet.....Dat mensen huisdieren nemen en ze vervolgens verwaarlozen. Kan ik erg slecht tegen......grrrr.....kan me helemaal voorstellen dat het jou frustreerd want bij jou komen dan die zielige beestjes binnen! Applaus voor Ricmar.....Nobel werk!
Ja???? Denk je echt?! Ooowwwwww *gil* iiieh. *STUITER* oh Lord, ik voel me net een achtbaan. Net was ik diep verdrietig en nu zit ik te gillen van de lol en spanning enz... rraahh Wel heeeeeeellllll fijn om dit te kunnen delen
Hey allemaal, ik heb aanstaande zaterdag mijn NOD, maar heb helaas het gevoel dat ik toch weer ongi ga worden. Voel de eerste symptomen al weer, heel raar maar heb ik altijd, gevoelige bovenbenen. Is verleidelijk om (te) vroeg gaan testen, zodat ik me weer op kan maken voor een nieuwe ronde, ronde 9 al weer... hoop voor jullie allemaal dat de duivels wegblijven! greetz, Nala
dank je! we wachten nog maar even af. zou het ook zo vervelend vinden voor m'n lieve vriend, hij wil 't ook zo graag. voor jou is de NOD ook al weer dichtbij, 'k zal voor je duimen! greetz, Nala