Hoi, is er al iemand die weet dat z'n NOD in juli ligt??Ik ben vandaag ongi geworden Mijn cyclus is tgenwoordig langer dan een maand,dus mijn NOD is ergens in juli. Ben benieuwd of er al veel meiden hun NOD in jullie hebben. Grts Lucia xxxxxxxxx
Hallo Ik ben vandaag ook ongi geworden en heb 3 juli mijn NOD als ik uit ga van een cyclus van 33 dagen! Groetjes nandine
Hoi Meiden ik hoor nog in de juni maand maar zou ook gezellig mee willen kletsen en jullie steunen met jullie nieuwe ronde potverdikie weer niet gelukt dames hmmmmmmm vervelend deze maand wie weet ik duim voor jullie Liefs Indey
Jep, mijn NOD ligt om en nabij 4 juli... Dus ik zal af en toe ook meekletsen! weten jullie hoe dat werkt met 'een maand verder' in de NOD-lijst? Ik heb mijn datum in juli proberen in te vullen, maar dat lukt nog niet. Komt die lijst er pas als het juni is ofzo?
Vreemd Als het goed is kun je dat nu al invoeren links in de NOD lijst. Ik wens jullie veel suc6 juli meiden! Zal vanaf volgende week ook wel bij jullie clubje horen...
Ik kan voor het eerst meedoen, mijn NOD zal eind juli zijn. Begin vandaag aan m'n laatste pilstrip en dan gaan we ervoor
volgens mij kan je het gewoon invoeren en je moet wel je ronde opgeven en anders pakt ie niet he Indey
Hallo allemaal! Mag ik er ook bij? Ik kom van NOD juni hier naar toe vliegen omdat de gearriveerd zijn Liefs An
Ik moet mij helaas ook hier toevoegen. Ben net zo goed als ongie geworden.. Tenminste, het is langzaamaan begonnen... mijn Volgende NOD word 3 juli..
balen joh!! ff doorbijten en vol goede moed naar deze ronde?!? mijn nod is trouwens ook 3/4 juli, dus we zitten straks samen in spanning...
Ja inderdaad.. nou we gaan ervoor he deze ronde.. Hoe oud ben je? Hopelijk zijn we tegelijk zwanger begin volgende maand