Nee Blossom, ik heb al getest, negatief Dus ik denk dat ik ook naar juni ga, het begint ook al te rommelen beneden Maarre thanx voor je succes wensing, die neem ik gewoon mee naar ronde 3! Liefs Nies
getver de getver zeg! waarom nu geen posi testen meer zeg? is dat nu GDV$$%@##$# zo moeilijk? gewoon twee dikke vette strepen, een plusje of het woordje zwanger! Stomme testen!
Hahaha, ja f%&$ck testen en F&^%ck Duivels!! Allemaal F&*^%ck! Maar wel gezellig om dat met jullie te delen
Hee Stientje, Jammer!!!!!!!!! Het lijkt wel alsof er na een zwanger-storm nu een storm aan de gang is... Veel succes bij de volgende ronde! Neeke
Moontje, Stientje balen meiden. Weet precies wat jullie voelen ik had ook vanmorgen ook weer zoiets van nee he ik wil ook een keer 2 strepen!!!!!!! Nies het kan nog hoor! Die rotduivels ken ik nu onderhand wel, wil ze gewoon 9 maanden niet meer zien :x Maar wij worden gewoon hele happy feb mama's . We moeten de moed erin houden hoor. Ook bij ons lukt het een keer!! Ik ga voor deze keer voor het eerst een keer tempen en ovulatietesten gebruiken , hopelijk wil dat een beetje meewerken. Ga ze denk ik maar meteen ff bestellen op internet. Heb ik ze in ieder geval op tijd in huis Het is overigens nog niet echt doorgezet bij mij. Had vanmorgen op een tampontest een klein beetje roze bloed maar verder vandaag de hele dag nog niks maar de krampen beginnen wel steeds erger te worden dus denk dat het morgen wel doorzet. Maar wat denken jullie kan ik deze dag wel als dag 1 beschouwen :
oh Stien wat k#t meis!!! sterkte met je en hopelijk zijn dit echt de laatste voor je lieverd!! Moontje en Nies, balen meiden, hopelijk voor jullie ook meer geluk in de volgende ronde!! Joyce ik hoop toch voor je dat je snel duidelijkheid hebt meis, sterkte
Hoi meiden wilde even zeggen dat ik af en toe wel mee lees! maar heb het vreselijk druk.. Ik duim voor en denk aan jullie allemaal!! kus Natas
het spijt me Nies, ik had weer eens niet goed gelezen! ik hoop dat je toch nog een positieve test gaat krijgen hoor! succes meis
Dank je wel Neeltje Ik hoop het ook want dit is echt niets . Graag een posi test of ongi , om het even welke als het er maar is . Hoe is het verder met jou ? Veel last van kwaaltjes enzo ? Groetjes Joyce
gaat wel goed hoor, gewoon lekker kotsmisselijk de hele dag en erg moe, maar dat zal zowiezo over een week of 34 wel over zijn voor mijn tweede prulleke heb ik ook alles over wat mogelijk is, zolang ie er maar komt!! ik weiger te gaan klagen,hihihi ik weet nu waar ik aan toe ben en waarom ik me zo voel en ik moet zeggen dat ik hoop dat jullie dat ook allemaal erg snel mogen gaan voelen!!
Gelukkig dat het goed gaat Neeltje En wat is nou een beetje misselijkheid en moeheid als je straks een mooi kindje ervoor in ruil krijgt Ik heb het er in elk geval zo voor over ( en jij blijkbaar ook hihihihi ) . Trouwens , je klaagt niet omdat je zegt dat moe en misselijk bent hoor Je zou de verloskundige praktijk eens moeten zien ( kwam altijd op sbs maar weet niet of het nog komt ) , daar word er pas flink geklaagd Groetjes Joyce
Oh SBS, ach ja ik ben nog niet wakker. Ik zat al te denken wat is s, wat is B en ik dacht dat de s spreekuur was. Zo echt nog niet wakker. Ik heb idd ook niet zo heel goed geslapen. ( er lag iets snurkends naast me, wat zou dat nu zijn)