NOD juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door charlotteM, 1 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik heb gister wel een test gedaan maar helaas (nog) negatief vandaar dat iknu tot maandag wacht. Bij komen de duivels nooit op de zelfde tijd zit altijd wel een paar dagen verschil tussen

2. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Even een hart onder de riem voor ieder die lang bezig is met zwanger worden en het nog niet is: een kennisje van mij (33 jaar) probeerde voor al bijna 6 jaar lang zwanger te worden, van alles geprobeerd, onderzoeken, kuren, the works... uiteindelijk hebben ze zich er bij neergelegd en een jongetje van 1,5 geadopteerd om later een broertje of zusje te adopteren. Ze hebben hem vorig jaar mogen halen en zijn door het dolle.

Wat blijkt? Zijn ze nu opeens spontaan 8 weken zwanger!!!!

Niet te geloven, he? Ik heb haar gebeld om te feliciteren en ze kan het eigenlijk ook nog niet geloven, ze zegt zelf dat ze het waarschijnlijk nodig had om haar energie in iets anders te steken dan in zwanger worden en bij het zich neerleggen bij het opgeven van haar droom zelf kindjes te maken, heeft haar lichaam tot rust kunnen komen en zie hier het resultaat!! (haar woorden). En dat na 6 jaar zwoegen. Krijgt het (geluk brengende) ventje toch snel een broertje of zusje... Geweldig he? :D

3. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Dat hoor ik ook wel vaak Ana maar super hoor na 6 jaar! :)

Liefs

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wauw!! Dat is nog eens een mooi verhaal!! Wat leuk voor haar!
    Er blijft dus inderdaad nog hoop voor ons!

Marian

5. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Zie dat het voor jouw ook spannend gaat worden Ana!!

Ik duim voor iedereen!!

Liefs

6. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Wilde toch nog even iets zeggen tegen Elvira.

Elvira,
    Vind het echt rot voor je,je bent altijd zo positief tegen andere,altijd een lief woord of steun,hoop echt dat je nu even op een ander kan steunen.
    Heel veel sterkte meis!!

KNUFFF

7. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    NOD 11 juni ... Spannend...

8. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Elvira zijn je duiveltjes nu echt doorgekomen? Want ik las wel dat je temp gezakt was maar niets meer .. :(
    Ik hoop voor jou van niet meid!!
    En Duchess nog steeds niet? Test je nog altijd nega? Ben benieuwd!
    Ook voor alle andere wachtenden duim ik he!!

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Jeetje wat een mooi verhaal! Ik probeer er bewust niet teveel mee bezig te zijn, maar zo die eerste weken zonder pil met als reden zwanger worden is best wel even spannend... Ik denk dat dat vanzelf beter wordt.

Iedereen die wacht, sterkte... Ik vind het zo spannend voor iedereen!!!

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Pff elvira.. weer onderweg naar beneden.. maar dat hadden we niet afgesproken!!

Ik snap heel goed hoe je je voelt hoor met al die ongeplande zwangerschappen.. ik baal er mega van.. ik moet dat ook niet meer lezen... :cry:

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey lieverds,

Nee, de duivels zijn er (nog) niet. Maar mijn temp is al zodanig aan't dalen dat dit niet meer goed gaat komen :cry: Ik had dit ook al verwacht, maar je blijft toch hopen he... En tuurlijk baal ik ervan, maar moet zeggen dat ik dit keer niet echt in een dip zit. Ik ben gunstig gependeld voor de komende 2 maanden, dus we gaan ervoor ;) Daarnaast zoals gezegd 5 juli een afspraak bij een paragnoste, waar ik erg naar uitkijk. En dan alweer bijna op vakantie.
    Ik vind het alleen rot om zoveel van die ongeplande zwanger berichten tegelijk te lezen. Dan denk ik wel eens; hoe kan dit nu?? Wie regelt het zo in deze wereld. Maar ja shit happens.....
    Ik heb me gewoon voorgenomen om de komende maanden er minder mee bezig te zijn. Niet teveel tellen, niet tempen en dus ook hier iig minder komen. Ik vind het hier beregezellig, maar moet het van mezelf gewoon ff wat meer loslaten....
    Hele tekst geworden :confused:
    Nogmaals dank voor jullie lieve woorden!!

Enne Ana; bijzonder en mooi verhaal!!

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    hoi allemaal, sorry ik ben te druk met andere dingen geweest om hier elke dag zorgvuldig bij te lezen en mensen hier persoonlijk aan te spreken in het topic.
    het laatste wat ik gelezen heb is inderdaad Elvira voor mijn berichtje,
    ik heb niet gelezen alles terug namelijk.
    maar nogmaals alle succes van de wereld met ong worden en het accepteren, het klusseizoen , en daarna weer in de wacht......
    ik ga het klusseizoen in in ieder geval tempen gaat goed FF laat nog geen eisprong zien in ieder geval.
    ik hoop zo dat deze op basis van mijn temp het laat zien in iedergeval.
    ik moet strakkies weer werken en dan ben ik een aantal dagen vrij.
    laters allemaal
    LIEK.

13. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    HMMMM , IK zie opeens dat het mijn vruchtbaarste dag is...
    FF laat morgen als ik een zelfde of hoge temp in vul nog geen eisprong zien.... ben ik dan laat.... ik houd het niet zo in de gaten eigenlijk..
    xxxliek

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hij geeft pas 3/4 dagen na ei aan dat het geweest is..
    Te laat? je bent wel aan het klussen toch?

15. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    jaja ik ben druk aan de klus hoor...
    ik ga mijn kaartje ff plaatsen in het andere topic dan kan je zien..
    ik dacht dat FF meteen je eisprong liet zien die dag zelf dan.

16. Niet meer actief

Jullie hadden mij nog niet gemist he :)
    Ik ben er van het weekend ( zonder pc) achter gekomen, dat ik ook zonder ( nou ja bijna) kan.

Ik lees stiekem nog wel elke dag mee, maar wil er minder mee bzeig zijn en dat lukt dus toch. Terwijl ik gedacht had dat niet te kunnen.

Dus Elvira het kan echt!

Al schrijf ik niet zo vaak meer: ik ben er wel ;)

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    @Janne, heb nog wel aan je gedacht hoor ;)
    En ik ga het ook proberen.....zelfs niet elke dag meelezen, want dat telt ook he ;)
    Veel klusplezier alvast.

Mijn ongi is er nog steeds niet, dus ziet ernaar uit dat het echt een cyclus van 30 dagen wordt!! Poeh poeh, langste tot nu toe vanaf juli 2005 was 28 dagen...meestal 27/27,5 dag en laatst 2 x minder zelfs...
    Ik zal nog ff melden wanneer mijn ongi er is (lekker interessant, maar dan kan ik ff mijn profiel aanpassen) en daarna zien jullie me dus ff wat minder....

18. Niet meer actief

Ik denk ook aan jullie, maar er zijn zoveel meiden, dat ik niet eens meer weet wie wie is :oops:

Oke ik zal dan ook niet meer meelezen. Jij ook niet he!!!
    En dan over een maandje treffen we elkaar weer ( wel zwanger, want de pendels zien er zo goed uit).

Afgesproken?

19. Niet meer actief

Weet je wat ook helpt: de link aanklikken dat je geen post meer wilt ontvangen. Ik en dol op post, dus als er dan een berichtje was moest ik kijken.

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Janne, wel aan je gedacht hoor! hihihi maar ik lees vooral mee..

Deel Deze Pagina