NOD juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door charlotteM, 1 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    he elvira, natas, janne en lieke, en alle anderen natuurlijk ook,

ik denk nog aan jullie hoor. en ik lees nog mee. dat het maar een mooie zomer voor jullie mag worden. op naar de betrekkelijke zwangerschapskwaaltjes.

dat het snel raak voor jullie mag zijn.

dikke knuffel en een hart onder de riem

2. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    Ik ben het nu nog steeds niet terwijl ik het gister al had moeten worden.
    Heb ook geen krampjes of zo alleen straks met afvegen een heel mini beetje bruin bloed was echt heel weinig en voor de rest helemaal niks. Maar wacht gewoon af en anders ff bij de huisarts een test doen.

groetjes zotje

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Spannend Zotje...

Weet je al meer Happydeesje???

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    goedenavond meiden

nou komt net thuis en en en nog niks te bekennen hie rvan de rooie duivels :D voel ook niks raars enzo

Morgen denk maar ff een testje halen

spannend!!!!!!

5. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Meiden kom op die ongi geworden zijn het is weer flink balen

en voor de gene die wachten en een test doen sucses ermee

Ik heb vandaag last van een opgezette voet denk vocht erin en doet goed zeer hoe het komt is een vraag en kan er niet van slapen en hou mijn been hoog

Maar denk vandaag ei gevoeld te hebben en dat is dan een dag eerder dan gepland

Slapen word moeilijk nu met deze hitte en ben wel moe
    Ik hoop zo toch nog te slapen

Groeten van

Indey

6. Marlene

Marlene Lid

30 mei 2006
    67
    0
    0
    Hoogeveen
    Ik denk dat het wel eens raak kan zijn. (in 1 keer)
    Mijn borsten zijn voller, aan de onderkant gevoelig, donkere tepels en af en toe steken/krampen onder in mijn buik.
    Ik heb mijn ei goed gevoeld een dag voor mijn banner.
    Ik probeer te wachten met testen tot volgend weekend, maar als er nog meer symptomen komen, dan msschien eerder.

Ik hoop echt dat ik op mijn zusje lijk, die was ook bij de 1e raak.
    Ze was de 8e uitgerekend, maar nog geen beebje.

7. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Veel succes aan de meide die nog niet kunnen testen, of die vandaag moeten testen.
    Ik moet zelf nog een week wachten. Wat duren de dagen toch lang..........
    En voor degene waarbij het raak is deze maand PROFICIAT!
    En het is te hopen dat de zwangerhormonen snel overmogen slaan.

8. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    Mijn duiveltjes zijn vandaag gekomen dus op naar de volgende ronde.

Groetjes Zotje

9. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Duchess wat balen voor je zeg! Dit is niet leuk :(

Zotje jammer op naar de volgende ronde. Waarom haal je niet van die thuistesten in huis, is toch veel makkelijker dan naar de huisarts?

He Dorito! Hoe gaat het?

Nou bij mij nog geen ei ARG! Ik snap er niks van! En mijn man wordt een beetje klusmoe dat belooft niet veel goeds voor deze maand. :(

10. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Trouwens Happydeesje.... Al getest????????

11. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    jammer dat bij de NODlijsten bij de zwangeren niet staat aangegeven in welke ronde ze zwanger zijn geraakt...of staat dat toch ergens?

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    @ Harley, vervelend dat je nog geen ei gekregen hebt volgens je temp dan.
    klusmoe ja dat kan ik voorstellen.
    wij zijn hier allebei klusmoe.......LOL.
    ws heb ik ei gehad zaterdag nu morgen nog een temp boven 36, 5 dan geeft FF mij een stippellijn in ieder geval. liek

13. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Succes Liek!

14. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    dank je harley en jij ook nog met het verder verleiden van mannetje lief...

15. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hihi dank je ik ga vanavond alle remmen los gooien! Hij heeft geen schijn van kans! :D

16. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    een goede morgen iedereen, terug vh weekeinde, gisterenmiddag/avond ongesteld geworden, lig krom vd krampen maar ben wel blij dat m'n lichaam gewoon weer verder gaat, met komende nieuwe maan m'n ei!! En deze keer gaan we alle goede raad van hier proberen: om de dag sex, op z'n "hondjes", daarna op rug blijven liggen met opgetrokken knieeen en een schietgebedje ;) .

Goed, ben druk bezig met de innerlijke schoonmaakbeurt, heb m'n eerste feest gehad als geheelonthoudster (wat helaas wél iedereen opviel...), ben nu gelukkig wel op tijd met het foliumzuur dus we gaan vol goed moed de 2e ronde in. Ik meld me hier dus af want mijn NOD is 10 juli.

Ik hoop de rest vd meiden die nog in de running zitten dáár niet tegen te komen!!! ;) Succes ermee!!

@ Zotje: we hebben verschillen een halve dag, meid. Deze ronde doen we ook weer samen!

Liefs, Anneke

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mijn NOD is over drie dagen. Mijn borsten doen pijn en heb al sinds een aantal dagen na de eisprong krampjes...mijn temp schommelt elke dag een tiende punt maar blijft wel hoog...ik denk eigenlijk zelf dat het wel weer niets is geworden deze maand....Gelukkig ben ik wel zo regelmatig dat ik elke vrier weken een kans heb....

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @Happydeesje, en al nieuws??? ben benieuwd!!

Nog meer mensen hier hun NOD op de 24e???
    Geduld is een schone zaak zeggen ze, maar ik vind het voorlopig vooral een heeeeel vervelende langdurige zaak :D

Zolang ik bezig ben denk ik er gelukkig niet aan maar zodra ik 's ochtends opsta dan ren ik naar de kalender om te kijken over hoeveel dagen ik mag testen ;)
    Wist ook niet dat je je zó bewust kon zijn van je lichaam zeg.........ik voel ieder krampje, steekje, blubje en vraag me af of het iets betekent.

Wij hebben namelijk eigenlijk maar een beetje gegokt wanneer mijn ei er zou zijn en wanneer mijn NOD is. Mijn spiraaltje is namelijk nog maar een week of 3 geleden verwijderd maar volgens de huisarts kon het geen kwaad om gelijk zwanger te worden en bij een hormoonspiraal hersteld je cyclus zich in principe direct, en aangezien ik vroeger (voor de spiraal) altijd een heel regelmatige cyclus had heb ik daar een beetje op gegokt :D We hebben flink geklust de afgelopen weken dus wanneer die ei ook gesprongen is, áls ie gesprongen is (ik voel het niet, nooit gedaan ook) dan is de kans aanwezig dat het raak is, enne we gaan ook gewoon door hoor, voorlopig geen klus moeheid hier ;)

Maar ja de kans is toch erg klein dat het zomaar in enen raak is he......
    Oooooooo ik vind het zooooooo spannend!!!
    Helemaal nu een goede vriend gependeld heeft dat ik zwanger ben geworden van een meisje....je probeert je er niet aan vast te houden maar toch hoop je er stiekem op :D

Ik duim ook mee voor alle andere meiden die een dezer dagen kunnen gaan testen!!! Echt heeeeeel veeeeeeel suc6!!!!

Zijn er eigenlijk veel meiden hier die in de 1e ronde zitten????

19. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    De :evil: :evil: zijn gister gekomen :( dus helaas deze keer geen geluk voor mij

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    He wat jammer kimmiej :cry:

Wens je heel veel sterkte de komende dagen en heel veel geluk in de volgende ronde!

Deel Deze Pagina