Hey, Hoop dat iedereen een lekker weekend heeft gehad,en voor de voetbal liefhebbers...die klussen ook een ronde verder!! Tis wel erg warm om te klussen 8) Hoe is het met Duchess???Hoop dat het raak is. ps Indey sterkte met je voet. Iedereen succes! Liefs
Hey Harley, Normaal heb ik ook van die thuistesten alleen die waren dit keer op vandaar dat ik anders ff naar de huisarts wilde en het is nog gratis ook. Maar ja is nu niet meer nodig. Groetjes Zotje
Nog niets van Happydeesje??? Zotje, balen.. op naar de volgende ronde... Tis idd wel erg warm klusweer.. Ik weet volgende week of ik gelijk een redelijk regelmatig cyclus heb of niet.. Sannend...
zo vandaag een middagje vrij, en wat voor een. Lekker in de zon..., maar wilde ook eens bijlezen op het forum. Zaterdag wordt het hier weer een spannende dag. dus moet nog even geduld hebben, voor jullie duim ik tuurlijk ook gewoon verder.
Zijn er nog geen mensen die getest hebben? Happy deesje?? Verder iedereen heel veel succes deze of de volgende ronde! dat het maar snel raak mag zijn!! Ennem ik.. ik snap niks meer van mijn lichaam! Haal zometeen mn banner maar weer weg, want ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar blijkbaar toch niet... Het is weer helemaal weg heb echt maar een uurtje bloed gehad en daarna weer lichtbruinig en nu is het gewoon helemaal gestopt! Ik snap er niks van. Misschien toch nog maar een keertje testen... Al heb ik mezelf toegezegd dat ik pas de 22e mag testen.
OOh meis ik hoop echt dat het raak is! Een beetje bloed kan gebeuren eh, tijdens zangerschap! Mss innesteling? Hihi kan je nog wel wachten tot de 22ste ??
Ik vrees van niet. Maar ga het toch proberen! Innesteling is het te laat voor denk ik.. Of ik moet een late eisprong gehad hebben en dat ik hem dus niet gevoelt heb toen ik dacht van wel. Ik weet het niet! Mijn onderbuik is wel echt aanwezig vandaag. Geen pijn maar een beetje vervelend gevoel. Heb ook ineens spierpijn in mijn onderbuik, maar heb echt niets gedaan waardoor ik spierpijn kan hebben. Nouja ik ga maar niet teveel op al die dingen die ik voel letten, want dan maak ik mezelf alleen maar gek.
Hoi allemaal snap er niks meer van. Heb vandaag al een super vette positieve ovulatietest! En ook heel veel slijm. Dan heb ik wel een hele korte cyclus deze maand want dit is pas dag 10! Gister geklust, maar denk dat we er vanavond dan ook maar effe voor moeten gaan, toch? Raar hoor, zo'n lichaam Silly
Ik heb vandaag een kl...........te dag vannacht niet geslapen vanwege mijn voet die zo zeer doet lijkt wel of ze je vel aan het oprekken zijn vanmorgen met dochter naar ortho en moest fotos en gebitsagdruk gemaakt worden en lopen ging ook niet echt van harte daarna moest er betaald worden en netjes betaald kaartje komt niet terug en even op zon knopje gedrukt en kreeg een meneer en die hielp me netjes en toen meost ik meer betalen dan ik erstond nou ja zal wel goed zijn en terug bij de boot ging de boot net weg en moesten we een uur wachten en gingen we maar een ijsje eten ook lekker en een poef gekocht voor mijn voet die hoog moet bij de apo gevraagd en is het woensdag niet over moet ik als nog naar mijn huisarts hier baal ik echt van ik kan niet veel meer nu ik verga van de pijn en moe en moet nog eten koken meiden help hoe kom ik mijn dag door Liefs Indey
Is voor iedereen spannend hier zie ik! Indey neem een lekkere koude douche,voetje op een kussen af en toe zo een ijspack er op? En ik zou als ik jou was een makkelijke dag er van maken een patatje of pizza Sterkte meid liefs
Duchess zou niet graag in je schoenen willen staan pfff erg verwarrend,maar probeer zoals je zegt te wachten en als het niet lukt hoop ik dat je een dikke plus ziet!!! Silly zou het er vanavond nog maar van nemen....ik doe met je mee oww ff wat anders......mijn vriend zei dat ik met de benen omhoog moest blijven maar ik vind dat ja ehh vreemd,zijn er meer meiden die dat doen?zo ja voor hoelang en verhoogd dat echt je kansen?? liefs
Denk zelf eerlijk gezegd niet dat het je kansen verhoogd, die visjes zwemmen toch wel..als het zo moet zijn dan redden die het vanzelf wel!
Hey meiden Ben weer thuis hoor van vakantie Benidorm, gister 04:30 uur De vakantie was verder erg leuk, leuke dingen gedaan en heel veel foto's gemaakt Die ga ik komende week dag voor de online zetten Wat zijn die spanjaarden daar vervelende mensen zeg, bleeeh. Het stoplicht staat nog niet op groen of ze hangen al aan de toeter, je parkeerd en ze hangen weer aan de toeter, heel de dag getoeter, ze slapen op de verdringinsstrepen op de snelweg :eh: , rijden als malloten, zijn lui en nog veel meer :silenced: Maarja er zitten ook wel paar goede tussen hoor Het land is verder erg mooi en we hebben veel gezien. Voor de meiden die ook allemaal ongi zijn geworden, super balen zeg Ook ik moest er aan geloven en mijn nieuwe nod is 2 juli, dus verhuis ook maar weer gelijk door naar juli topic Hoop dat verder met iedereen goed is -xxx- Thuiskomst was wel minder leuk. 1 van mij cavia's was gister overleden Mijn mams belde smiddags. Ze stonden daar vanwege de vakantie. Ik moet er nog om huilen Sorry ben zo emo doos....vooral wat dieren betreft. We zijn smiddags naar mijn ouders gegaan en ik heb Winnie begraven in het park bij ons...bij een nieuw geplante boom. Rust zacht lieve Winnie -xxx-