Hai Annabella, Moet vandaag ongi worden (of liever niet natuurlijk!) en jawel hoor, vanochtend keurig op tijd waren de duivels aangeland!! ergerlijk soms als je lichaam zo ontzettend regelmatig is. Heb nog nooit een NOD gehad...ze komen altijd op tijd Op naar de volgende ronde en zal me aanmelden voor NOD juli! Voor de meiden die nog moeten testen en klussen deze maand: VEEL SUCCES!!
Balen me2!! En Maloeke, misschien heb ik iets gemist hoor, maar gaat hier ook zo snel! Zie dat je vandaag mag testen, weet je a iets???
Maloeke gaat wachten tot dit weekend (of toch proberen te wachten ) Wat jammer Me2 !! Maar nu vol goede moed naar de volgende ronde!
ik hoop dat het een super vruchtbare maand is want ik heb wel gezein dat er heel veel voor juni gependeld zijn ik hoop dat het raak is
hey allemaal!!ik heb nu de bekende krampen en telkens het gevoel dat ik vloei maar heb net de tampontest gedaan en er is nog hoop!!ga idd pas zaterdag testen als ik voor die tijd niet ongi word!!(dan ben ik jarig haha)ga voor de rest van jullie hard duimen!! liefs maloeke
Goedemiddag dames lees dat de een na de ander ongi is geworden vervelend.Maar ik wens jullie veel sterkte in de volgende ronde Maar goed ik heb inderdaad last gehad van de warmte want vanmorgen om de 5 minuten racen naar de wc. Zul je zien voet is minder dik en zei zij ook en was niet erg en word nu geprikt om te kijken of alles goed is bloeddruk gemeten boven goed onder te hoog en kijken nu ook waarom ik zwaarder ben en vanaf 20.00 alleen water drinken lachen dus lekker spel spelen op de tv als afleiding haha Indey
jammer Me2, niet gelukt deze maand. Veel succes in juli Voor mij weer wachten...wachten...wachten Heb mijn banner aangepast, want mijn ei kwam eerder. NOD staat nu op 26 juni ipv 29 juni Ik ga op zijn vroegst echt pas 27 juni testen. Tenminste als ik dat volhou Silly
Brr dinsdag is mijn NOD maar ik krijg nu alweer puistjes op mijn kin (vorige maand ook 3 naast elkaar) en dat is volgens mij het teken van die dramatische duivels.....of kan ik dat nog anders interpreteren?