Nee, ik heb nog niet getest ik ben al eerder 2 weken overtijd geweest, dat is eigenlijk mijn ritme de een maand duurt het 4 weken voor mijn ongi en de andere maand duurt het 6 weken maar ik zou nu eigenlijk 4 moeten zijn, ik denk dat ik vrijdag ga testen. Hopelijk heb ik dan een mooi huwelijkskado op mijn staafje staan.
inderdaad Debby misschien gaan we gelijk op. Laten we hopen dat dit een mooie maand voor ons wordt!!! Silly
sorry over heen gelezen,wanneer krijg je de uitslag?Een weekje? Tot nu toe is deze maand redelijk Silly....wie weet is het voor ons raak en Indey,dan kunnen we met zn 3 zwangeren Liefs
Oww dat is vervelend zeg,heb je de pil gebruikt of pas gestopt dat het zo onregelmatig is?[/quote] Ik ben in dec. gestopt en sins dien is het onregelmatig, terwijl ik regelmatig was voor ik aan de pil ging. Ik wacht gewoon geduldig af !
Hoi Hoi ja inderdaad lijkt me leuk om met zijn 3en te zwangeren maar over een weekje de uitslagen en dat zal zijn op woensdag 21 juni dus spannend maar ik ben nu na mijn vruchtbare dagen en voel dit keer niks en vorige maand erg misselijk de hele dag door en nu niks eigenlijk dus nou ja het is afwachten en als mijn week voor bij is van het wachten van die bloedtest dan is het voor mij nog dagen wachten eer ik dan zou kunnen testen zal dan als een speer gaan maar voelen jullie iets of ook nog niks Liefs Indey
hoi allemaal, Ik heb mij vergist in mijn NOD.. deze ligt 4 dagen later. Hopelijk heb ik mijn ei niet gemist .. maar dat weet ik pas volgende week vrijdag. Ik baal, maargoed het is niet anders Groetjes, Butterfly
hoi hier ben ik weer sommige kennen me van het nod mei topic. ben ene tijd niet meer geweest en dat omwille van vele factoren. heel druk met werken en regelen van dat werk, en stukken aan auto waardoor we een nieuwe hebben moeten kopen een peugeot 407sw. sinds deze voormiddag hebben we hem en ik moet zeggen hij rijd zalig hier zijn nog altijd geen duiveltjes, ben een maand overtijd en niet zwanger wees de bloedproef uit. ga nu wel op 3 juli naar gyn om het eens wat te laten onderzoeken. groetjes greet
Nee Indey ik voel nog niks,is denk ik nog te vroeg als het zo zou zijn denk ik. Alle meiden! Een hele fijne avond wij gaan zo weg....tot morgen! Liefs
hoi deb veel plezier vanavond meid greet wat vervelend zeg dat gedoe met de auto maar wel lekker dat er een andere voor is en dat ie lekker rijd is het voornaamste maar hoe oud was die andere auto dan ? Indey
Hoi Indy ik voel ook nog niets maar dat zal inderdaad nog te vroeg zijn. Maar vorige keer had ik ook nergens last van dus alles kan bij mij!!! Wel weer spannend!! Silly
hoi dames, sorry dat ik er niet zoveel ben deze maand maar ben net ff te druk met de kleine dingetjes voor de bruiloft. Bij mij wordt het geloof ik erg spannend want ik had heeeeel licht-rose afscheiding vandaag.... pppff kan haast niet wachten met testen. nou dames, heel veel succes allemaal.
Mijn NOD is vandaag> Laat het gewoon maar wegblijven hoor. Heb nog geen tekens van de duivels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Patje, spannend meid!! succes @Kareltje, testen meid aan alle andere dames die nog in de race zitten voor Juni heel veel succes!!