NOD juni

Discussion in 'NOD forum' started by charlotteM, May 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

He wat is iedereen lief tegen mij?

Iedereen verdient een duim hoor! ( maar toch ben ik wel blij dat jullie aan me denken, hihi)

2. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou meiden, ik kom denk ik even een tijdje niet langs op het forum. :(

Gister toch maar bloed laten prikken. Was er zeker van dat ik zwanger was en was dus ook niet zenuwachtig voor de uitslag. Helaas werd er gebelt met minder leuk nieuws.. Niet zwanger.
    Het stomme is ook, dat vanaf dat moment alle symptomen verdwenen waren.
    Kortom, ik praat/denk/lees mezelf gewoon gek. Heb dus maar besloten om de volgende ronde niet meer op het forum te komen (of iig, niet zoveel) zodat ik ook niet bij alles wat ik lees ga denken "he, dat voel ik ook!" en mezelf zo dus helemaal gek maak.

Ik wens iedereen heeeeel veel succes!

Wij gaan wachten op ronde 6... Want inmiddels is er ook nog geen spoortje van ongesteldheid te zien... :cry:

3. Debby70

Debby70 Actief lid

Dec 22, 2005
    470
    0
    0
    Kl*** Duchess
    Hoop je snel weer te lezen mat heel goed nieuws!

Heel veel sterkte en liefs

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Neeltje, fijn dat alles goed was bij de 1e echo! :D

5. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    hallo allemaal,

ben een tijdje weggeweest van nod maar was veel te vinden bij topic temperatuurkaartjes.
    mijn nod is 25 juni dus zit met jullie samen in de wachtbank!
    we maken er maar wat gezelligs van!
    iedereen veel succes

liefs lorfiedal

6. Niet meer actief

Jeej ik mag weer bijna testen! (hopelijk is dat nodig) maaruh ben weer us ff in de war...er staat dat ik in dag 27 zit en over 2 dagen kan testen..ik heb een cycles van 28 dagen..dus moet ik dan morgen ongesteld worden? of toch zaterdag? soms raak ik echt in de war...

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dag 29 is de dag dat je meestal ongesteld word.. dan heb je een cyclus van 28 dagen... dus op dag 29 kan je testen..

8. Niet meer actief

oke bedankt! nou maar hopen dat het uitblijft! heb eigenlijk niet veel klachten...alleen al een paar dagen last van gevoelige borsten maar ja dat zegt niks..

9. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei
    iedereen succes die moet testen

10. Debby70

Debby70 Actief lid

Dec 22, 2005
    470
    0
    0
    succes lauraatje :D
    Lorfidal we gaan gelijk op!

Liefs

11. jetteke

jetteke Bekend lid

Apr 21, 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Jammer Duchess dat het zo gelopen is en dat je lichaam (of geest..) je zo voor de gek houdt.

Lauraatje, ik heb nu ook voor de tweede dag gevoelige borsten en denk dan steeds: zou het???? Maar goed, zegt idd niets... (of toch....)

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Spannend, Lauraatje en Jetteke!!!

Duchess, balen... Dat je lichaam jezelf zo voor de gek kan houden.... Volgende ronde, zet em op!!!

Lorfiedal, ook succes....

13. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    pas me er helemaal bij aan alle succes van de wereld

14. greet

greet Lid

Mar 14, 2006
    62
    0
    0
    volop solliciteren
    beerse, belgië
    hij was een 5 jaar oud, hadden em 2/3 jaar geleden 2de hands gekocht maar nu hadden we via de garagist vernomen dat er met dat model wel meer problemen geweest waren daaromtrend het stuurhuis.

15. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi meiden ik ben effies niet geweest en ik ga dat ook nog even volhouden. Ik heb het idee dat ik wat meer afstand moet nemen van het hele zwanger worden. Nu geeft FF eindelijk mn ei aan maar alleen op basis van 2 dagen eggwhite afscheiding niet op temperatuur. Die is namelijk niet noemenswaardig gestegen. Ik heb er een beetje de balen van dat dit de 3e keer op rij is dat ik geen normale cyclus heb en ik hoop dat ik als ik wat rust neem weer regelmatig word
    Ik wil jullie wel laten weten dat ik aan jullie denk en met jullie meeleef want ik zal af en toe wel even komen kijken maar niet meer zo veel reageren.
    Ik ga nu ff mn banner weghalen.
    Iedereen veel succes en een dikke knuffel!

16. Niet meer actief

Ow, sorry Elvira. Gister zat ik in de verveling en heb de hele dag hier gehangen. Slap he. :cry: En we hadden nog wel iets afgesproken. En beloftes moet je altijd nakomen. Toch?

Mag ik weer overniew beginnen?

Ik ga weer mijn best doen. Jij houdt het beter vol dan ik. Ik ga tot 5 juli (dat is wel 3 weken) niet meer kijken. Ik wil wel jouw uitslag van de paragnost weten. ;)

Doei allemaal ( niet specifiek Elvira hoor) en een fijne dag. Het wordt weer mooier weer!

17. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    thanks Anabella en Debby, het was wel een gigantische opluchting hoor!! het echte genieten gaat nu beginnen!! en ik hoop dat jullie (iedereen) heel snel gaan volgen en ook zo'n geweldig gelukkig gevoel mogen gaan ervaren!!!!

18. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Hier is de wachttijd ook weer begonnen. Probeer me deze maand helemaal niets aan te trekken van vreemde krampjes en kwaaltjes want m'n lijf heeft me vorige maand wat dat betreft ook goed voor de gek gehouden ;) (al waren we toen nog niet bewust bezig, en nauwelijks 'geklust')

Ik ga er niet vanuit dat het zo snel al raak is, ook omdat we allebei roken enzo... maar hoe dan ook is het wel weer even spannend de komende anderhalve week afwachten!

Succes iedereen die ook nog in de wachttijd zitten van juni!

19. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    hoi greet

dat is niet oud dan de auto maar als er meer problemen zijn bij zulke autos dan kan je hem beter inruilen en heb je alleen maar meer kosten en schiet niet echt op dan.
    Maar ik wens je veel rijplezier met deze auto ;)

Indey

20. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    hoi allemaal..
    kom me hier ook effe melden. Ben nieuw hier.
    Heb een dochtertje van 4, en we gaan nu ook voor de 2e..
    Dit is nu de 1e ronde voor mij, en mijn nod dag is 20 juni..(hoop ik). :D

Wil ook ff iedereen suc-6 wensen hier...

fay

Share This Page