Klees het nu pas! Wat rot voor je Ons lijf kan ons echt voor de gek houden he!! Ik hoop dat je duiveltjes snel doorkomen meis!
Plezier hadden we wel ja Jammer genoeg is mn mannetje nu heel erg stijf (zn nek en rug, niet zn jeweetwel ) En is het nu dus heel wat minder Maar maakt niet uit
[quote="ElviraROver een maandje beide zwanger terug Ik ga mijn best doen om weg te blijven, maar kan niet beloven of dat de hele maand gaat lukken. Kom iig na 5 juli laten weten wat de paragnoste heeft gezegd. Dus vlak voor nieuwe NOD ben ik er iig weer... [/quote] ik mis je wel hoor!! en Stientje zie ik ook bijna niet meer!!! hopelijk zijn jullie snel terug met heel heel heel goed nieuws!
nou ik ga vanmorge naar de wc, veeg me af, en ja hoor de zijn dr al...en nog niet zo'n beetje.... 3 dagen te vroeg...Kan dus op naar de 2e ronde... Ben wel blij dat ze er optijd zijn.... Het leuke is wel, heb geen ongie krampen of pijn in mijn rug....nix. Had ik met de pil wel....Hoop dat dat zo blijft.... Wenst hier iedereen veel suc-6..Zal voor jullie duimen..!!! Ik ga naar juli toe.. fay
thnx tigger..Baal eigenlijk niet echt, tis pas de 1e ronde. Ben al blij dat ik optijd ongie word, geen onzekerheid voor mij... Enne mischien komen de duiveltjes wel niet bij jou.. ben benieuwd....
Fay jammer dat je ongi bent geworden.Maar wel fijn dat je er niet zo last van heb als toen je de pil slikte.Ik had het andersom als ik geen pil slikte had ik giga pijn en zag ik mijn bed de hele dag.en met pil had ik geen last. Maar meid het is jammer en nu op naar de volgende ronde Neeltje ja mischien wel evne verstandig even afstand te doen.Ik lees ook niet meer elke dag en reageer ook maar weinig hier en wil het ook rustig aan doen en er niet te veel aan denken. Maar nu denk ik er ook minder aan en heb nu geen tekens van ja het is zo dat had ik vorige maand wel We zien het allemaal wel Meid ik wens je sterkte met je ronde en zie wel wanneer het raak is Groeten en Liefs van Indey
Is ook zo Fay, maar toch stiekem zou het fantastisch geweest zijn als het raak is... Ik denk dat duivels wel komen hoor.. zou te makkelijk zijn anders...
nou ik deed net een tampontest en daar zat al wat roze op..dus ik vrees dat ik ook naar de volgende ronde ga... de kans dat ik zwanger ben is nu wel heeeel klein....balen!!!!
He meiden, Heb vanochtend een test gedaan, en nee hoor neg. dus van mij mogen de nu wel komen hoor !!
he balen micha! ik weet het ook niet..denk wel dat ik ongi ga worden...had net wel wat roze bij de tampontest maar de krampen zijn nu wel weer weg...maar goed zal het wel gewoon worden! de kans is wel heel klein helaas...
balen meid maar zolang de er nog niet zijn is er hoop fay ook voor jou balen suc6 in de volgende ronde
denk je dat er nog een kans is dan? omdat er toch wat rose slijm op zat...ik weet niet..de krampen zijn nu wel weer weg...maar ben ik nou 1 dag overtijd of moet ik het vandaag worden? want gister zei iemand dat ik het vandaag dan moest worden..maar er staat 1 dag overtijd..
Omdat je nu niet ongesteld bent al, zeggen ze overtijd.. de banners zijn een beetje ingewikkeld.. als je nu op dag 28 bent, ben je morgen 1 hele dag over tijd.
de vorige keer dat ik stopte met de pil, had ik ook erge ongie pijn...en nu een klein beetje maar...ben ik blij mee...EN bijna geen hoofdpijn meer...yes... Duim voor jullie, dat de ongie niet doorzet...!!!!... Ik heb nu een bruiloft, schoonbroer gaat trouwen, dus ga lekker feesten... suc-6 all fay