ja heb getest 2 dagen geleden tegen de avond was negatief maar nog steeds niks.. maar als ik er aan denk dan voel ik vanalles dat ik ongi moet worden maar als ik er nietaandenk voel ik niks.. ik wacht nog een paar dagen en dan ga ik sochtends testen...
Ik lees weer veel spannende dingen voor de meiden die naar een volgende ronde gaan Kop op! De meiden die gaan testen duim duim. Liefs
Mijn NOD was gisteren en mijn ei was precies op tijd, maar geen , maar ook geen positieve test. Zit niks anders op dan te wachten
hallo....... ook ik wou me even aanmelden.... IK ben moontje en sinds vorig jaar dec gestopt met de pil. Ben 29 jaar getrouwd, mama van 2 mooie jongens en werk op een babygroep als groepsleidster. Heb wel een onregelmatige cyclus dus weet niet niet of ik hier wel thuis hoor Maar mijn laatste OND was 1 juni en in princiepe zit ik dan op het randje groetjes me
Ow wat spannend voor sommige ik duim flink voor jullie. Hier was mijn nod zaterdag als ik 28 dagen ben. Ik had namelijk de "eerste"maand een cyclus van 17 dagen en nu wacht ik dus op de volgende of eigelijk niet Ik heb stiekem al wel getest zaterdag maar die was negatief. Dus we moeten maar afwachten he! Succes aan iedereen. Liefs
@ Lauraatje,Tigger Natasja,Micha en Fay heel veel sterkte en succes in de volgende ronde @ Samantha,Ladyrast,Ally,Marlene en Summer pfffieffff spannend voor jullie...duim duim. @ Miss Burn ik ga voor jouw extra duimen en dat je heel snel die 2 weken doorkomt en geruststelling krijgt dat je lekker kan gaan genieten!! Als ik iemand vergeten ben sorry gaat zo snel hier....maar ook voor jullie heel veel succes en sterkte!! Liefs
ik ben sonja , 30 jaar , woonsamen en ben sinds eind september gestopt met de pil ,we zitten in de 9de ronde (alweer) en we wachten weer vol spanning af of het dit maal raak is. laatste paar dagen heb ik steeds over al trek in en gevoelige borsten maar dat laatste dat heb ik al sinds dat die dingen er zijn dus dat zegt niks,ze doen bij mij wel vaker zeer of zijn wat gevoelig. deze maand extra geklust dan zou je denken dat het nu toch wel is raak moet zijn. ik heb van af het begin een vrij regelmatige cyclus gehad steeds rond de 27 en de 30 dagen ,laatste 3 maanden was het steeds stipt om de 27 dagen en afgelopen maand zat ik op 29 dagen,kwam vast omdat ik er die maand heel erg mee bezig was. volgende nod hou ik dan maar op 25 juni dan zit ik weer op 29 dagen. voor iedereen bij wie het dit keer niet is gelukt ,suc6 volgende ronde en iedereen die ook weer moet wachten ik zal voor jullie duimen dat het raak is liefs sonja
Ik denk dat ik hier ook maar even ga meelezen. Mijn NOD is de 25e ik ga de 30e testen (mocht het zover komen) want dan zijn mijn vriend en ik 1 jaar bijelkaar. Het gelukkig deze week veel afleiding, ik ben zelf jarig en mijn schoonpa en een paar vrienden ook. @Sonja: wij hebben dus dezelfde NOD. Spannend zeg.
Nou, het lijkt erop dat de zijn gearriveerd. Op naar de volgende ronde en naar topic juli. Ik zal hier nog wel meelezen uiteraard.
Hier nog niks te zien. Geen en geen positieve test ik ga voor lopig niet meer testen anders word het wel een duur grapje. Ow wat jammer nou voor degen waar de is gearriveerd succes volgende maand. En die bijna hun nod hebben ik duim voor jullie
@ Samantha,Ladyrast,Ally,Marlene en Summer pfffieffff spannend voor jullie...duim duim. dankjewel!! ik wacht nog steeds af!!