caitlin79 nou ik dacht dat ik het voelde aankomen maar dat is nu weer weg.. ik denk de hele tijd dat ik het voel en dan ga ik het ook voelen.. maar ze zijn er nog niet.. over een paar dagen nog maar een keertje testen..
nou dames het is weer goed spannend hier ik begin ook de spanning te voelen maar heb tot nu toe nog niet het idee dat deduivels komen
hallo lieve meiden, dames, Ben een tijd afwezig geweest oa omdat ik op vakantie was voor 2 weken en daarvoor had ik het druk op het werk en was ik er gewoon minder mee bezig. Heb net een berichtje geplaatst bij 'ik ben zwanger' want we hadden een leuke verrassing tijdens de vakantie. De tampons zijn ongebruikt mee terug gekomen, maar de zwangerschapstesten hebben we wel gebruikt met positief resultaat. Kun je zeggen, was een erg leuk begin van de vakantie... gaf een heel speciaal gevoel! Ik zal hier nog blijven meelezen, want ben erg benieuwd hoe het met iedereen gaat. Wil iedereen succes wensen en ik straal jullie hierbij een hele dosis hormonen en positieve vibes. Hoop dat het helpt! Veel liefs!
Ook hier van mij gefeliciteerd dames En IkenKleine ik vertrek morgen op vakantie, een dag na mn thuiskomst is mn NOD Hopelijk kan ik mn vakantie zo prachtig afsluiten
@ Rena,Nelleke,Caithlin en Sonja....ik doe met jullie mee! @Jammer Marleen succes de volgende ronde! @Flower erug spannend! @Ladyrast zolang ze er niet zijn......duim duim @Summer wat een super nieuws!Van Harte! enne Natasja...sorry heb het helemaal verkeerd gelezen Liefs