nou meiden heb net nog even een cb test gedaan en ook daar ben ik zwanger ga nu heel hard voor jullie duimen en hoop dat jullie mij snel volgen
Wat lijkt me dat een heerlijk gevoel summer!! Ik vroeg me af of iemand dit herkent of weet wat er is. 2 dagen na mijn ei had ik een vervelende buik(zeur gevoel)niet pijnlijk maar vervelend. Nu heb ik weer al 2 dagen hetzelfde alleen iets erger,net alsof ik een schop heb gehad,en mijn onderug gaat ook gevoelig worden. Iemand suggesties? Liefs
Hoi meiden Voor mij een spannende week moet even wachte tot het weekend en dan begint het spannend te worden mocht ik niet gelijk ongi worden zoals vorige maand Maar volgend weekend ben ik even weg en dan als ik nog niet ongesteld ben ga ik testen dinsdag of woensdag Indey
Ik heb net weer 2 uitslagen binnen van het pendelen. Ik had aan Sonja gevraagd of haar pendel inderdaad klopt en ik nu zwanger zou zijn; ja dus volgens haar pendel. En via een andere site heb ik laten pendelen en dat is september geworden en ook een jongen. Ben benieuwd of er iemand gelijk gaat hebben Liefs
Kijk dat zijn de mooie berichtjes . Naja we zullen zien of ze bij mij ook gelijk zal hebben. Ik heb vanmiddag alvast 2 testen gehaald, van t kruidvat. Ik ben sinds 2 dagen niet helemaal lekker. Voel me bluh, zeg maar. Ik heb allemaal van die kleine kwaaltjes. Ik ben ook nooit ziek, maar kwakkel altijd een paar dagen zoals nu dus. Maar nu denk ik natuurlijk meteen; innesteling??? Deze is toch 5 tot 10 dagen na je eisprong? Ik heb vorige week zondag m'n eisprong gehad, dus zit nu op dag 8, er precies middenin dus.... Liefs