Mijn NOD was morgen maar zondag al ongi geworden. Nou ja, liever te vroeg dan na je NOD. Op naar juli!
Spannend hoor zou ze voor mij ook willen pendelen wanneer het zou lukken bij mij zou het ook graag willen weten hoor Ik hoor van je Indey
@ Summer en IkenKleine: GEWELDIG!!! Zou juni dan toch een geluksmaand zijn??? Nou, ik plof weer neer op de stoel, hier in de wachtkamer. Neem er wat te drinken bij en maak een reep overheerlijke chocolade open. Wie wil ook wat? Iedereen die nog mee gaat in de race voor juni, toi toi toi Liefs An
hallooooo, ben nieuw hier ,dus let er niet op als ik iets verkeerd doe ik heb vandaag heel de dag hier zitten lezen en wil ook meedoen met jullie morgen is mijn NOD dag en zit ook vol met twijfels ook heb ik hier gelezen dat er overal iets staat over pendelen ,wie doet het eigenlijk of doen jullie dat zelf??wil het ook laten doen ,daarmee ik ga nu voor een derde en het is mijn eerste ronde veel hoop heb ik niet ,want nadat ik hier op deze site aan het lzezen was over testen ,paar dagen voor je nod ,heb ik me niet kunnen inhouden om ook te testen vandaag maar tevergeefs ,natuurlijk negatief!! :x we zullen wel zien ... in ieder geval wens ik diegenen die zwanger willen worden ,veel succes toe en aan diegenen die zwanger zijn geraakt een heeeeeel dikke proficiat rana 1ste ronde nod:20juni lieve groetjes
nou ik doe met je mee!! Zit ook in de wachtkamer met 25 juni als nod. dus nou ja gedeelde smart is halve smart toch :
Het topic over pendelen is gesloten, maar je kan er wellicht even kijken wie er pendelen. Dat zijn voor zover ik weet Sonja en Katootje. Je moet ze zelf even een pb-tje sturen. Katootje heeft het alleen ontzettend druk, dus bij haar graag even geduld voor de uitslag Succes! Liefs
ik heb negatief getest vandaag maar ik doe het van de week nog een keertje als ik niet ongesteld word heel veel liefs samantha
Nog een paar daagjes en dan mag ik testen..... Ik heb testen besteld en hoop dat ze snel binnenkomen. Ik hoop dat ik tot zaterdag kan wachten. Ik voel me al een paar dagen raar, pijnlijke borsten, krampen in mijn onderbuik en misselijk............maar ja dat kan ook allemaal heel goed de voorbode van mijn ongi zijn Op dit exacte moment voel ik helemaal niets raars. Alleen een leuke spanning van binnen; heel heel misschien hebben wij een leuk feestje dit weekend........ Heel heel misschien kan ik vanf volgende week de baby winkels in gaan ipv verlekkerd voor de etalage te staan.... Heel heel misschien kan ik over een paar dagen/weken mijn zieke vader de gelukkigste man ter wereld maken als ik hem vertel dat hij opa word.......... Heel heel misschien kan ik over een paar weken lachen om de verbaaste gezichten van vrienden die nog steeds denken dat wij (voorlopig) geen kinderen willen................ Heel heel misschien staat ons leven over 9 maanden compleet op z'n kop........... Heel, heel, heeeeeeeeeeeeel misschien ben ik wel zwanger............