Hier nog geen ongi. Ik heb ook nog geen ongi gevoel. Wel steken in mijn lies en veel afscheiding. Amandina gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan! Spannend voor samantha en lily ik duim voor jullie
Thanx Meiden!! En ik duim mee voor alle dames die nog hoop hebben!!! En alle meiden die doorgaan naar juli, heel veel suc6 (en wie weet zie ik jullie op het NOD juli forum )!!!!!
Ik duim ook voor jullie! (en stiekem ook een beetje voor mezelf ) Wel spannend hoor, krijg nu wel allemaal van die ongesteldheidssignalen (pukkels, opgezette buik, zelfs een dikke koortslip sinds vandaag!)dus wie weet breken m'n duivels een dezer dagen door, maar goed... we wachten af!
Ik heb me ook laten pendelen en zou ook zwanger zijn van een jongen dus ik ben heel benieuwd en wacht rustig af en meer kan ik niet doen meiden de duimen draaien hier op volle toeren Liefs Indey
ik ben benieuwd. ik ben 2 keer gependeld in juli. en 1 keer bij mijn 1e eisprong dat het raak is.. Vorige maand ben ik niet echt ongie geweest. Alleen maar bruinverlies en klein beetje rood. 4 dagen maar ook.. dus was niet veel.. Ik hoop op deze maand. Hebben in ieder geval heel wat afgeklust
iedereen succes met testen en mogen de engeltjes aanwezig zijn!!! groetjes esther ik ben 21april gestopt met de pil,en toen eerst pilongie geworden verders nog niks in zicht,we wachten geduldig af,mij vriend zei al,en ben je al ongesteld geworden?ikke nee,haha das handig ff geen tampons nodig als ze maar niet over de datum raken haha,MANNEN af en toe,!! ik kon de wel mee lachen!
hoi dames, ik heb vandaag mijn nod en heb vanaf zondag al bruinverlies met iets helder bloed op zondag. Mijn temp blijft redelijk hoog ( 36.8 ) dus ik denk dat het vandaag ook nog niet echt gaat door zetten maar ik zal wel naar July gaan denk ik. Voor de dames die nog gaan testen. Heel veel succes!
hallooooooo mensen , vandaag moet ik normaalgezien mijn duiveltjes doorkrijgen ,zit vol spanning af te wachten hoop dat die natuurlijk niet komen over symptomen heb ik eigenlijk niet veel te vertellen buiten rommelende darmen ,eerst plattere stoelgang en nu een beetje verstopping voel geen pijnen of iets anders ben ook niet misselijk buiten een groot hongergevoel heel de tijd ik heb echt zin om een testje te doen ,maar ga toch beter afwachten mijn cyclus van de voorbije maanden ziet er zo uit: 18/02/2006 14/03 07/04 04/05 27/05 dus buiten een maandje een cyclus van 25 dagen kan ook dat het deze keer weer 28 dagen is we zullen wel zien ben op van de zenuwen gisterennacht heel slecht geslapen aan mijn borsten voel ik ook niets ,maar dat kan komen omdat ik pas een paar dagen geleden gestopt ben met bv (na 23 maanden uiteindelijk!!)heb namelijk een borstverslaafde dochtertje van 23 maanden zo ....nu ga ik jullie effen laten nog 1 vraagje :zouden jullie vandaag al testen ???wat zou ik doen?? groetjessssssss
ow rana wat spannend voor je zeg. Ik had al wel getest ook alleen maar omdat ik me zo beroerd voel maar helaas was ie negatief. En Samantha ook spannend Succes allemaal..
dat heb ik ook dat ik mij beroerd voelde en heb getest maar was negatief en ik ga van de week weer testen als ik nog niet ongie ben
hoi flower ,spijtig van die negatieve test ,maar geef de moed niet op !ik heb veel gehoord dat vrouwen negatief testten en toch zwanger waren ik heb ondertussen ongipijnen ,mijn onderrug en buik ,meer aan mijn linkerkant tis afwachten he......
Lilly, wat zeg je dat toch weer leuk!! We mogen misschien wel niet zo denken, maar stiekum denk ik met je mee zo . Ik heb zelf 2 testen liggen en moest me vanmorgen echt inhouden niet te testen. Ik ga zowiezo voor een test met ochtendurine, dus als ik de ochtenden doorkom zo, red ik het wel tot zondag/maandag Liefs
OOOOOOO, help Mijn testen zijn binnen een CB digitaal met 3 patronen en 6 dip-stick's (ga ervan uit nog wat rondes door te moeten komen )..... Zal ik er morgenochtend een dip-stickje aan wagen??? Ja, nee, ja, nee, ja, nee, ja, nee, ja, nee...................AAAAAAAAAAAHHHH..... Had nooit het topic 'testen voor je NOD' moeten lezen