Hihi die heb ik ook gelezen inderdaad en daardoor wilde ik ook zoooo graag testen al. Ik zou zeggen wacht nog even en bewaar ze nog eventjes. Hoe langer je nog wacht des te groter de kans op een positieve test . Maarrrrr ik weet hoe moeilijk het is nog niet te testen.... ennuh als je toch test; wel meteen ons op de hoogte brengen he hihi
het is ook zo dubbel!! van een kant wil je duidelijkheid (hopelijk positieve uitslag), maar stel dat het negatief is dan wil je het eigenlijk nog niet weten. Die spanning van wel of niet is ook wel leuk
bah lijkt al weer of ik die bekende ong krampen al ga krijgen heb er al een uur last van ongeveer, vorige cyclus heeft dit zo met op en afgaan ong 10 dagen geduurd voordat ik echt uiteindelijk ong werdt.... maar ja mijn hoop vervliegt al weer deze maand... jammer genoeg. liek.. die druk met andere dingen is dus weinig hier te vinden...
Ben er nog niet helemaal uit hoor, of ik het verstand of het gevoel laat spreken....... Maarre als ik er een dip-stickje tegen aan gooi (lees: verpest ) dan horen jullie het hoor!!! (ach die dingen hebben me 3 euro gekost....... ).
Hoi Lieke, Balen dat je het al zo voelt aankomen, zeker gezien je al een tijdje bezig bent..... Maarre, ik blijf nog even voor je duimen. Ik heb vorige week ook een dag of drie echt heftige krampen gehad, op een gegeven moment wist ik zo zeker dat de eraan kwamen dat ik vast maandverband in deed. Maar tot op de dag van vandaag NIX en de krampen zijn ook over.............Dus heb ik weer hoop, en ik heb ook hoop voor jou! iig veel suc6! Gr Lilly
Dank je Lilly, ik ga jou ook heel veel succes wensen in je eerste ronde die bijna ten einde is... tellen we saam de laatste vier dagen maar af dacht ik zo. tja 10 maanden zijn zo omgevlogen eigenlijk. ik verwacht er gewoon weer een ronde bij aan te plakken nog paar dagen dan weet ik meer. liek.
Goeie morgen dames, ik ga jullie toch echt verlaten, mijn temp is gezakt en ben nu vet ongesteld dus ik zie vandaag als dag 1 van mijn nieuwe cyclus. Balen maar ja, weer op naar een nieuwe ronde. De dames hier allemaal nog heel veel succes.
He Lieke, balen dat je zo'n gevoel hebt dat je ongi gaat worden!! Maar ik wacht nog effe met je mee af.... Karin
Wat vervelend Lieke, nou misschien tot snel in NOD juli.... Vanmorgen kon ik het niet laten, heb een test gedaan en die was natuurlijk negatief . Ik had vanacht gedroomd dat ik een test deed en die was positief, dus vandaar dat ik het net echt niet kon laten. Maar ik ben ook nog niet ongesteld, dus m'n kansen zijn nog niet helemaal verspeeld.... Liefs
Jammer Rena, maar het is idd ook nog wel vroeg! Mijn lichaam geeft die standaard tekenen weer aan dat ik ongesteld ga worden, mega pukkels, klein kramperig gevoel in onderbuik enzo. Oh ja en (sorry) gelige afscheiding en donkerder urine. Volgens mij had ik dat vorige maand ook vlak voor ik ongesteld werd. Nou ja.. zou ook wel erg snel zijn, eerste ronde raak!
Duikster Dank je hoor voor het mee wachten. Lilly nog drie dagen meid Rena balen van je negatieve test. hoop dat deze het toch mis heeft alhoewel ik ze vaak wel vertrouw die testen. liek.
Ik heb 2 dagen vóór NOD getest bij een cyclus van 28 dagen. Dus het kan wel hoor!! Ik had een 'ouderwetse' ClearBlue test. Succes allemaal meiden. Ik kan het toch niet laten hier nog af en toe mee te lezen hoe het jullie vergaat. Gr. Cellie.
Hoi meiden, Ik kon het niet laten vanmorgen. (zie ook topic 'iemand ervaring met dip-stick') En ja een heeeeeeeeel dun 2e streepje..............echt heel dun en smal. lijkt in niets op de controle streep.............. Weet niet wat ik hier mee moet. Ben bang dat als ik nu met CB test dat het dan zowiezo negatief is omdat het geen ochtendurine is...........OO wat moet ik nu doen?????????????
Lilly , ik zal toch een dagje geduld adviseren nog. en evt morgen of over morgen opnieuw testen met een dig of een andere test. succes en ik hoop het voor je het zal te gek zijn zo in de eerste ronde ...liek
test over een paar dagen nog een keer ik heb vanmorgen ook weer even getest voor de 3de en jaben toch echt zwanger snap het echt niet kan het nog steeds niet geloven he lieke hoe gaat het met jou dan?
hoi die Summer, jij nog van harte maar dat had ik al via pb gedaan he... hier zijn gang , had gisteren flinke ong krampen dus mijn hoop vervloog eigenlijk gisteren. nu voel ik het niet meer . dus afwachten mijn temp doet het vlgs mij goed . ik wacht rustig hoor no problem. heb verder geen verschijnselen .