Flower wat lijkt me dat vervelend zeg!Wacht je het nog even af?of ga je bloed laten prikken? Rana het kan altijd mischien maakt jouw lichaam nog niet genoeg hcg aan,we blijven duimen! Lorfiedal ben je al aan het aftellen?tis altijd weer spannend he? Lily ik ben er weer in de middag ben heel benieuwd Fijne (voetbal)avond Liefs
Rana, Probeer afleiding te zoeken en ik dacht vorige maand ook zeker te zijn dat ik zwanger was en was het niet.Ik was misselijk en 2 weken lang en duizelig en nog meer kwalen die leiden naar het zwanger zijn. Maar bleek niet zo te zijn nu heb ik geen gevoel ja alleen last van mijn borsten en is ook weer afgezakt Meid denk er niet te veel aan en probeer te wachten Liefs Indey
ja zeker aant aftellen laat die laatste vier dagen maar heeeeeel snel gaan mijn banner zegt zes dagen maar ik heb toch echt 28 dagen ingevult nou ja misschien gaat ie op safe
Ik wacht nog af. Aan de ene kant heb ik wel het gevoel dat het zo is ik heb heel erg trekken in mijn lies en buik verder duizelig en vocht uit de borsten veel afscheiding. Maar ik ben nu nog geen week overtijd dus ik denk dat de dokter nnu zo wie zo nog wil gaan testen denk ik! Rana wat spannend zeg. Duimen duimen wie weet! Lily ik kan zou ook niet kunnen wachten met testen hoor. succes Liefs
Ben heel benieuwd Flower!! Heb je al lang dat gevoel in je lies en buik?En ook al afscheiding? Ik vraag het omdat ik al eerder had geschreven dat ik al een week een rot gevoel heb in me buik en ook veel afscheiding. Liefs
bedankt allemaal voor je lieve antwoordjes!! ik had deze keer een goed gevoel omdat ik bij mijn vorige zwangerschap ,buiten moeheid ,helemaal geen zwangerschapsverschijnselen had ik voel mij sinds vandaag echt niet goed ,echt overdrevennn moe en misselijk (smorgens) wou eigenlijk vandaag niet testen ,maar mijn echtgenoot kwam af met een testje ,ik kon de verleiding toen niet weerstaan natuurlijk hij is er momenteel meer mee bezig als ik kan ook dat ik ziek ga worden ofzo ,want had vandaag echt geen fut en voelde mij echt miserabel,heb smiddags 2 uurtjes geslapen samen met mijn dochtertje nu gaat het wat beter wat ik nu ook wilde vragen : ik gaf tot een paar dagen geleden nog altijd bv (mijn dochtertje is 23 maanden)ben al een aantal dagen gestopt kan het misschien daaraan liggen dat mijn menstruatie uitblijft??(hormonen en allerhande?) lieve groetjes aan iedereen en veel succes!!
Spannend Rana. Hier gaat de de duiveltjes komen bruin verlies is begonnen dus denk verder op de dag dat de rest wel gaat doorzetten. Ik vind het erg raar dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Ik had echt het gevoel dat het raak was maar helaas we gaan voor de volgend ronde.
Hoi Rana, voel met je mee hoor........door al die vage streepjes had ik mezelf al zwanger bedacht...........maar vanmorgen met CB getest en die was negatief. Ergens in mijn achterhoofd hou ik nog hoop dat de niet zullen komen dit weekend.........heb iig nog geen voorbodes gezien, dus hopelijk kan ik zaterdag of zondag nog een keer testen Flower wat balen joh, kan me voorstellen dat je je heel naar voelt, zoveel dagen overtijd en dan toch niet zwanger zijn........... En alle andere meiden die deze dagen hun NOD hebben ik duim heel hard voor jullie en neem jullie mee in mijn schietgebedjes
O, en Sandrak, Heb ik iets gemist want zie dat je banner is aangepast...... zijn de doorgebroken???? Misschien staat het ergens (sorry dan) maarre, iig balen voor je meid en wie weet spreken we elkaar in de volgende ronde weer!!!!
ik heb geen krampen meer gevoeld sinds 2 dagen geleden ( voelde als ong krampen ) het gaat al weer lekker opschieten mijn temp is al 4 dagen het zelfde . liek.
hier begint het ook spannend te worden hoor gister last van mijn borsten en vanmorgen een ongi gevoel en nu weer over alleen last van mijn borsten dat blijft maandag heb ik nod dag dus spannend maar ik duim voor alle meiden die nog niet ongi zijn Indey