NOD juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door charlotteM, 1 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcla2006

pcla2006 Lid

31 mei 2006
    71
    0
    0
    almere
    Dank jullie voor de lieve woordjes en het duimen. Maar ik door naar Juli zoals ik al eerder gezegt had vandaag.

Lieke en Indey heel spannend voor jullie ik ga zeker nog duimen voor jullie ik hoop dat jullie positief zullen testen.

2. rana

rana Lid

19 jun 2006
    32
    0
    0
    werkzoekende
    belgie
    hoi damesssss ,ik heb vandaag mijn regels gekregen :cry:
    amai ,het is de eerste keer dat ik er zoveel mee bezig ben geweest (zwangerschapssymptomen)het is echt heel raar hoe een lichaam je voor de gek kan houden ....
    eigenlijk heb ik ook te vroeg gehoopt ,ik had zoals eens eerder opgeschreven ,de laatste maanden mijn cyclus bijgehouden ,buiten een maand van 28 dagen had ik voor de rest een cyclus van 25 dagen
    ik had beter moeten weten en afwachten...maar ja tis de einde van de werled niet ,volgende keer heb ik mij voorgenomen om er niet mee bezig te zijn gelijk nu en afwachten (op zijn minst 28 dagen )
    ik hoop voor allen die hun duiveltjes nog niet hebben doorgekregen dat ze heel snel een positieve test mogen vasthouden en voor de rest die in mijn situatie zitten ,de allerbeste ,en hopelijk mogen wij ook zo snel mogelijk een positieve test doen
    ik ga mij nu fixeren op mijn eisprong binnenkort en volle laag klussen hihihihhihihih :oops: en dan zien we elkaar weer bij nod juli
    (hopelijk dat ik deze maand mijn eisprong ook voel ,want voel het bijna elke maand)en dan ga ik ervoor ,hihihhihi
    lieve groetjes aan allemaal
    doeiiiiiiiiiii

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    He Bah Rana, das echt naar :cry:

4. pcla2006

pcla2006 Lid

31 mei 2006
    71
    0
    0
    almere
    Ow rana wat rot nou. Succes de volgende maand hoop dat je dan meer geluk mag hebben.

5. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Succes volgende ronde Rana!

6. rana

rana Lid

19 jun 2006
    32
    0
    0
    werkzoekende
    belgie
    dankjewel allemaal voor jullie lieve antwoordjes!!!
    ik wens jullie ook veeeeeeeel succes toe ,volgende keer beter hopelijk
    groetjessss

7. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    :( :( :( er is bruinverlies opgekomen zou dit het einde zijn van ronde vier

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    blijf evengoed nog even voor je duimen, wie weet is het niks.........

9. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Ik blijf ook duimen!

10. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Goeiemorgen! Nog 2 nachtjes slapen en dan is het echt spannend als ik nog niet ongi ben... Normaal heb ik een paar dagen voor mijn ongi al wat bruin verlies :oops: , maar nu nog helemaal niets! Maar ik durf eigenlijk niets te hopen...
    En echt overal en alleen maar zwangeren!!!!! Nu zelfs op de radio Irene vd Laar :( Wordt er gek van!!! M'n 3 beste vriendinnen zijn alle drie zwanger en afgelopen woensdag met voetbal kijken ging het bijna alleen maar over de zwangerschap, kinderopvang, minder werken etc etc etc Wordt ik stiekum wel een beetje jaloers. Zij zijn ook alle 3 in ronde 1 zwanger geworden.... Naja afwachten, samen met jullie :D
    Liefs

11. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik ken het.. ik zie ook overal om me heen zwangeren...:(

12. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    ja het is echt erg he! Mooie voorbeelden van van de week;
    - zit nu radio te luisteren; irene vd laar ook zwanger
    - ik werk in de horeca en de keuringsdienst van waren kwam langs; een zwangere dame dus
    - er werd gebeld door een dame of ze een bepaald gerecht wel mocht eten; want ze was net zwanger
    - terwijl er 2 hoogzwangeren meiden bij me zitten te eten in de brasserie
    - voetbal kijken met m'n 3 zwangere vriendinnen
    - en maar de vraag of het bij mij nog niet kriebelt :( Nee joh! ;)
    - kreeg zaterdagavond de opmerking; jij straalt ook uit dat je zwanger bent hoor :( :oops: :D
    - etc etc etc loops eens op straat en kijk om je heen
    pfff. probeer ik zelf nuchter te blijven, maar ik wordt wel gek gemaakt door m'n omgeving....

13. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik denk dat wanneer je heel erg graag iets wil, maakt niet uit wat dat het dan overal om je heen ziet, je kijkt dan anders.

14. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    ja ben ik het mee eens.. Dat is ook bijv als je een auto erg graag wilt hebben.. zo zie je hem nooit rijden en dan zie je hem 10 keer op een dag rijden.. maar het is wel erg vervelend vooral omdat je het zo graga wilt. en iedereen om je heen is maar zwanger, iedereen heeft het er over op tv zie je allerlei dingen.. grrr

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik woon ook in zo'n buurtje met huizen die zo'n 5 tot 8 jaar oud zijn, allemaal toendertijd gekocht door jonge stellen, dus je weet wel wat hier de meest voorkomende raamdecoratie is......................???

Nee geen fleurige gordijnen van de IKEA, of een leuke vitrage van de HEMA, nee hier hangen ze slingers voor de ramen; HOERA EEN JONGEN of HOERA EEN MEISJE!! :) :) :)

En vroeger hadden mensen een leuke tuinkabouter in de tuin of een mooie grote pot met een mooie plant erin.............Weet je wat ze hier doen???
    OOIEVAARS :) Dat is het hier helemaal! Kleine ooievaars, grote ooievaars. Ooievaars die dwars door door het raam zijn gecrasht en ooievaars met een babypop in de bek......

Vorig jaar zijn wij getrouwd en toen we terug kwamen van honeymoon hadden vrienden van ons (die 2 kinderen hebben) hun houten ooievaar met 'welkom thuis bruidspaar' in z'n bek voor de gein voor ons raam gehangen, zo van en nu is het tijd voor een kindje.....
    Die ooievaar ligt dus bij ons in de schuur ('nee hoor hou 'm maar, wij hebben hem niet meer nodig!!!' ) en elke dag als ik mijn fiets pak dan zie ik dat stomme ding.......

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Heel herkenbaar idd, erg frustrerend ;)

Nou deze ronde is voor mij nu voorgoed voorbij, vandaag zijn de duivels doorgebroken. Helaas pindakaas, op naar de 2e ronde en op naar juli!

Voor de nog wachtenden... veel succes nog ff :D

17. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    balen.. maar succes in de volgende ronde :)

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    He Caithlin, jammer joh!
    Tis dan misschien 'nog maar' de eerste ronde maar toch een teleurstelling denk ik :) :(:
    Ik zal iig wel teleurgesteld zijn als vandaag of morgen de :evil: :evil: doorbreken....

Heel veel suc6 in de volgende ronde en wie weet tot ziens in het NOD juli topic!!!!

19. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Thnx jullie..

Nou was gisteren erg teleurgesteld toen het erop leek dat het bruinverlies ging doorzetten (woensdag begon het en was het later opeens weer afgelopen, dus kreeg ik nog ff hoop ;))
    Maar vandaag voel ik me niet teleurgesteld, gek genoeg, ben opzich erg blij dat ik gelukkig weer een korte cyclus heb t.o.v. de vorige maand.
    Het enige nadeel is die mega buikkrampen de eerste dag.. blughhh... nou ja gewoon relaxen en mezelf verwennen :D

Hey hoop jullie niet in het juli topic tegen te komen hoor!!

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Tis hier erg spannend.

Ik heb de afgelopen 2,5 jaar een Mirena spiraal gehad waardoor ik bijna nooit meer ongi werd. Voordat ik anticonceptie ging gebruiken had ik altijd een heel regelmatige cyclus. kon er bijna de klok op gelijk zetten zeg maar, en netjes 4 weken.

In principe hersteld na het verwijderen van de mirena je cyclus zich direct en kun je dus ook direct zwanger worden. Je hoeft dus niet te ontpillen en zo.
    Toevallig was ik in de week dat ik 'm liet verwijderen ongi, dus mooier kon niet!!!

Maar ja heb mijn cyclus dus redelijk gegokt ;) ;) Dit wordt de 1e keer dat ik ongi moet worden sinds dat ding eruit is. De kans is dus wel errug klein dat het raak is.
    Maar ja wie weet.
    Van de :evil: :evil: nog geen spoor.......... wel een weeeg gevoel in mijn onderbuik, maar ja zit er ook wel erg op te letten hoor??
    Wat was dat voor krampje??? He was dat een steekje??? Voelde ik nou wat???

Hahahaha!!!!!!!! :D :D

Deel Deze Pagina