NOD juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door charlotteM, 1 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Is ook zo als je er mee bezig bent zie je dingen vaker dan normaal.ik kan me voorstellen Lilly dat je die ooievaar liever kwijt bent en is inderdaad niet leuk om er elke dag mee geconfronteerd te worden.
    kan je die ooievaaar niet op een andere plek neerleggen zodat je hem niet meer elke dag ziet ?

Maar ik heb nu echt hele zere borsten en zo zeer nog nooit gehad
    maar moet nog geduld hebben tot maandag dan moet ik ongi worden en wachten valt mee want ik heb afleiding dus
    meiden zet hem op

Indey

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.307
    265
    83
    ik heb op moment flinke ong krampen maar het komt nog niet, mijn temp was vanmorgen een graad gezakt dus ik verwacht snel de duivels.
    vol goede moed gaan we strakkies verder in ronde 11 als het officieel doorbreekt.
    en alle lieve woorden van het kan nog haha nee ik ken helaas mijn krampen nu al te goed en het voelt niet goed ..... liek.

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Balen Lieke............
    Veel suc6 vast voor de volgende ronde.

Hier ook krampen, heb nog wel een beetje hoop maar kan me haast niet voorstellen dat die krampen bij een zwangerschap horen :(

We gaan het zien!

4. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Lieke

balen meid
    maar wens je veel sterkte in de volgende ronde

Indey

5. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    he jammer lieke. dat klinkt inderdaad niet goed. ik ga heel hard duimen voor de volgende ronde.

indey succes met wachten.

6. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    lieke jammer suc6 de volgende ronde

alle wachtende toi toi toi

7. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    lieke heel veel succes in de volgende ronde

8. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    hoi meiden

ik had ook nog een beetje hoop deze maand, maar sinds vandaag wat bruinige afscheiding gekregen. Vorige twee cyclussen had ik dat ook en een paar dagen later werd ik ongesteld. Ik hoop dat het deze ronde anders is maar ik vrees het ergste. Ik baal als een stekker :( Bleehh

Groetjes Silly

9. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.307
    265
    83

Ik quote ff mijn eigen berichtje dit schreef ik vanmorgen.
    nu zet het eerste bruinverlies in dus ronde 11 is gewoon een feit.
    fijn dat mijn cyclus nav mijn temp gewoon lekker klopt dat geeft een goed gevoel. FF heeft mijn eisprong precies goed neergezet.
    alleen pff waar blijven toch al die zaadjes die we planten ??
    onbegrijpelijk hahaha.
    ik vind het zo geweldig dat mijn temp gewoon klopt dat ik lekker optimistisch ben en blijf ( en hopen dat het ooit ook bij mij zo ver mag zijn )
    meiden op naar een vruchtbaar Juli.. en jammer Pammy had mij gependeld voor Juni dus dat gaat helaas niet op...

10. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    jammer meid
    veel suc6 de volgende ronde

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :cry: liek ik vind het knap dat je zo positief bent!
    Ik begin af en toe toch wat moedeloos te worden.

12. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik denk dat het deze rond ook weer game over is voor mij.
    Alhoewel mijn NOD pas volgende week vrijdag is, heb ik nu al een paar dagen bruine afscheiding... Dit is voor mij geen goed teken :cry: :cry:
    Ik moet nog een week maar weet eigenlijk al dat ik naar de volgende ronde ga.... :oops:

Sorry moest even mijn verhaal kwijt, lucht altijd wel even op

Liefs An ;)

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Liek,

jammer hoor. Probeer de zaadjes maar weer op de goede plek te krijgen komende maand!!. Wel fijn dat je gevoel en temperatuur in ieder geval met elkaar overeenstemmen.
    veel succes in juli!!

Karin

14. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.307
    265
    83
    bedankt meiden ..summer en duikster.
    jullie genieten maar lekker hoor. strakkies komt mijn tijd.

@ natas, Tja wat moet je anders mijn leven moet er niet door stop gezet worden kan moedeloos worden maar het heeft geen zin. je kan het daarmee ook niet stimuleren... Dus vandaar dat ik maar posi blijf.
    wel jammer hoor want heb afgelopen cyclus behoorlijk geklust omdat ik het zat was en het moest maar eens zo ver zijn dat het raak was. en dan toch nog ong worden .
    komt goed meid ook met ons. cheer op (())

15. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Lieke,

Meid vervelend dat de :evil: :evil: gekomen zijn.Dat je optimistisch kan zijn vind ik heel goed van je.:Leuk is anders en goed dat je cyclus goed loopt en mag je ook trots op zijn.

Meid op naar de volgende ronde en zet hem op

Ik vraag me ook af waar al die zaadjes blijven en hoe het komt dat we dan niet zwanger raken we doen elke maand ons best en toch lijkt het niet te lukken

Ik moet nog een paar dagen wachten en heb dit keer niet eens moeite ermee kan je nagaan haha

Indey

16. rana

rana Lid

19 jun 2006
    32
    0
    0
    werkzoekende
    belgie
    hoi allemaal,
    gisteren had ik hier gemeld dat ik mijn regels had doorgekregen omdat ik bruinverlies had
    nadien had ik helemaal geen verlies en vandaag weer bruinverlies,mijn regels willen niet doorzetten precies ....
    ik heb de laaste maanden altijd een regelmatige cyclus gehad ,eentje van 28 dagen en eentje van 25 dagen
    ik krijg het de eerste dag niet zo fel ,maar de tweede dag van mijn regels kreeg ik het altijd heel erg en werd er echt ziek van ...dat duurde dan 7 dagen bij mij
    vandaag is het dan de 28 ste dag ,hopelijk krijg ik dan morgen bloed ...en kan ik terug beginnen met een nieuwe cyclus
    wat ik nu wou vragen :als ik morgen mijn echte regels krijg ,vanaf wanneer moet ik dan beginnen tellen voor mijn cyclus??vanaf gisteren dan (bruinverlies)of vanaf de dag dat mijn menstruatie echt doorbreekt
    amai , is het nu omdat ik er veel mee bezig ben dat ik dit nu heb ,want heb het eerder nooit meegemaakt?
    groetjes

17. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Hallo

vanmorgen stiekum getest (ik weet het veel te vroeg) maar er verscheen een super vaag streepje op de cleurblue test. :confused: :confused: :confused: Ben helemaal overdonderd!
    Maar ik geloof het alleen nog niet want het is echt vaag, dus ben ook nog niet blij. Over twee dagen (of 1 dag ) ga ik nog eens testen en dan kijken we verder.

Silly

18. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Rana

je moet pas gaan tellen vanaf de dag dat je menstruatie echt is doorgebroken. Dat is dan dag 1

Silly

19. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    balen meid!! goed dat je zo positief kan blijven!!
    dikke knuffel meid ;)

20. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Lieke succes in de volgende ronde!

Silly spannend zeg......hier word geduimd!

Liefs

Deel Deze Pagina