Ben ook zo onzeker!! Maarja dat heb ik ook een beetje aan mezelf te danken, als je drie dagen voor je NOD gaat testen kun je geen dikke vette streep verwachten En jij Lilly, nog steeds in die onzekerheid? Nog steeds geen spoor van de ?
nou hier al vanaf donderdag bruinverlies heb nou echt zoiets van als het moet komen dan maar gelijk hier wordt ik gek van!!
Irri he dat bruin.. ik ben gister al weer begonnen op 11 dagen na mijn ei.. weet dus al dat het weer niks is en ik word dan ook altijd op tijd ongesteld.. zeeeeer irri...
Nog steeds niks Het is inderdaad slopend die onzekerheid, dus had weer getest: negatief Maar nog geen enkel teken dat de eraan komen Ik zou eigenlijk het geduld moeten opbrengen om een dag of 3 niet te testen, zodat ik of ongi kan worden of het Hcg gehalte genoeg kan toenemen, maar dat vind ik erg moeilijk....
Bij elk krampje denk ik daar zijn ze dan eindelijk de !!! Maar nee niks van dat alles, zelfs geen afscheiding of wat dan ook!! En dus blijf ik toch hopen he, dat de HCG nog niet hoog genoeg is, of dat de eisprong een paar dagen later was dan ik dacht en dat ik dus te vroeg getest heb........we hebben volop geklust dus alles kan zeg maar........... Ik denk toch dat jij je geen zorgen hoeft te maken hoor, wat voor test heb je gedaan???
Hallo Allemaal! Mag ik hier gezellig meekletsen? Mijn naam is Jade en wij zitten in ronde vier! Nog vier dagen voor mijn NOD, en ik kan geen zinnig symptoom bedenken! Heel de cyclus niet getemperatuurt, maar de afgelopen twee dagen wel (tja, je moet toch iets om die dagen door te komen?!) Gemeten om 07.30 volgens de spelregels. dag 22: 37.22 dag 23: 37.18 Ik weet dus niet wat mijn normale temperatuur is, maar zou het iets kunnen zeggen? Groetjes Jade PS Spaaaannnnneeennnddd voor iedereen!
Hoi Welkom! Helaas zeggen 2 dagen temp zo tegen het einde helemaal niks Ik heb ook 37,0 en ben zelfs al bezig ongesteld te worden (normaal ongi temp bij mij is 36,5) succes!
ronde 5 is een feit de zijn gearriveerd er is niets anders meer van te maken ik ga naar juli voor iedereen die nog in de juni ronde zit heeel veeel succes
Dat dacht ik al..... maar in ieder geval bedankt voor je antwoord....zucht....ik ga maar weer zitten wachten!!! groetjes Jade
Dank je Rana, ik hoop het zo. We weten het zeker over twee dagen (maar morgen misschien ook nog even testen) Silly
Balen!!! Indey; spannend!! Ik duim voor je! Gelukkig, het is weer middernacht, nog 3 dagen Heb last van een super zwaar gevoel en krampjes ter hoogte van mijn navel en rechterzij, ik vrees dat de eraan komen....
Lorfiedal meid echt zwaar balen meid maar geef de moed niet op en als het weer lukt ga er weer tegen aan meid ik ga weer duimen voor je Jade ik hoop voor je dat het wegzakt die ongi gevoelens maar jij denkt er anders over of heb ik het mis Ik ben 1 dag overtijd heerlijk dat had ik vorige maand niet of het moet nog komen maar wachten het af Indey
Indey ga je vandaag testen? Ik weet het gewoon niet, tuurlijk voel ik in mijn lijf het een en ander, maar ik ga mezelf niet gek lopen maken of aanpraten dat het een zwangerschap is, ik ga gewoon uit van een ongi. Mijn lijf neemt zo'n lolletje met me de laatste tijd! Ik zeg het ieder begin van de cyclus zo stoer! Ik ben niet zenuwachtig en we zien wel, maar ik ga tegen het plafond nu!!! Fijne dag allemaal!!! groetjes Jade
Spannend Indey!!! Succes! ik ga zo even naar de winkel om nieuwe testen te halen en dan TESTEN! Ik hoop dat het nu overduidelijk is, ja of nee. Silly