NOD juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door charlotteM, 1 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Succes Silly.Mijn duimen draaien voor jou

Liefs An ;)

2. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Ik vind dat ook erg irritant die bruine afscheiding. Bij begint het al 1,5 week voor mijn NOD. Grrrrr, ik vind het ook zo smerig :oops:
    Het is voor mij deze maand ook GAME OVER,laat de :evil: maar komen...

Liefs An

3. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    he silly dat klinkt wel heel erg als zwamnger hoor. al een voorzichtige felicitatie. ik had eerst bij die dipsticks ook een lichte streep. deed een paar dagen daarna die van predictor en toen een dikke vette plus. hopelijk voor jou ook.

dat is toch wel erg jammer zeg natas. dat klinkt niet zo goed. ik zit te denken wat ik kan doorsturen zodat het vruchtje zich heel lekker bij je voelt de volgende keer. het is zo welkom! ik zal nog eens doorseinen dat hij/zij echt mag komen. hopelijk helpt het.

rena heb je al getest? en indey?

@ lorfiedal. jammer zeg van de vierde ronde. dat de vijfde maar heel goed mag gaan. ook voor jou ah heel veel succes in juli.

4. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Silly, ik hoop voor je dat jij positief blijft testen! Ik heb vanmorgen vroeg weer getest (cb) en deze was negatief... :cry: Maar die van gister gaf toch echt een streepje, m'n vriend zag hem ook :confused: :( . Weet het nu even niet meer hoor. Die test vanmorgen zegt nee, maar mijn lichaam zegt ja! Vrees dat ik nog maar eventjes geduld moet opbrengen, wachten tot m'n bestelde testen binnen komen (heb zaterdagavond besteld- dinsdag binnen?) en dan nog eens testen....?
    Pfff wat een onzekerheid.
    Liefs

5. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Oh nee!!!! De winkels zijn dicht op maandagmorgen. SHIT!!!!!!!!!!Wat moet ik nou? :(
    Hoorde ik pas iemand zeggen dat ze ook bij de supermarkt testen verkopen? En zo ja waar dan?????????? Balen, helemaal niet aan gedacht!

En Rena, balen zeg dat je vandaag negatief hebt getest. Maar zolang de duiveltjes er nog niet zijn is er nog alle hoop! Ik duim voor je.

Silly

6. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ja ik houd stiekum ook nog wel een beetje hoop hoor. Maar wil niet teveel hopen :oops: :(
    En inderdaad bij de Dekamarkt heb ik ook wel eens een test gekocht. Maar nu weet ik niet of iedere deka ze verkopen. Bij de sigaretten balie zeg maar heb ik hem toen gekocht. (paracetamol, condooms en enzo verkopen ze daar ook)
    Succes!

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    He meid kun je niet even naar de apotheek? Die zal toch wel gewoon open zijn??
    suc6, ben zo benieuwd!!!!!!!!!

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Hoi Rena,

doe met je mee met de onzekerheid..........nog steeds geen :evil: :evil: en nog steeds geen positieve test...
    Herken het heel erg, mijn lichaam zegt ja en de test zegt nee :cry:

Ik heb ook nieuwe testen besteld, die zullen over een paar dagen binnen komen als ik dan nog niet ongi ben opnieuw testen en anders zijn ze voor de volgende ronde.....

9. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Nou Lilly, dan zitten we echt in hetzelfde schuitje ;) :( . Vind het echt vervelend. Dan zit ik net weer op 9maanden.com te lezen en lees ik de kwaaltjes die bij de vroege zwangerschap horen en dat herken ik zo. Voel me echt beroerd, ben haast in staat me ziek te melden morgen :( :oops: . Maar echt ook precies de kwaaltjes die erbij horen. En dan die positieve test van t kruidvat... Hoop zo dat die testen snel binnen komen. Vind het namelijk zonde om weer een test te kopen als deze onderweg zijn.

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ja, Rena ik weet hoe vervelend het is, je wilt gewoon een duidelijke JA of NEE en niet MISSCHIEN, watndat weten we nu wel :p

Als nou gewoon die :evil: :evil: zouden komen was het ook goed, is het iig duidelijk he :)
    Net dacht ik het even maar waren mijn darmen hahahha :p

Ga straks lekker de stad in met een vriendin, heb ik wel even afleiding ;)

11. Jade1980

Jade1980 Lid

25 jun 2006
    34
    0
    0
    Nog drie dagen.... Kun je ook met middagurine testen voor je nod? Of slaat alleen ochtendurine aan?

groetjes Jade

12. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Als je voor je nod wilt gaan testen, zou ik dit zeker met ochtendurine doen. Je ochtendurine is namelijk het meest geconcenteerd. Nog beter is om nog een paar daagjes te wachten na je nod en dan met ochtendurine te testen. Ze heb je de meeste kans op een positieve test (mits zwanger ;) )
    Succes meis!

13. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Hoi Jade, als je nog 3 dagen voor je NOD zit zou ik zeker testen met ochtendurine dan heb je de grootste kans dat de test (eventueel) positief wordt.

Silly

14. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Gister heb ik positief getest met een kruidvat test, vanmorgen (6uur) getest met cb; negatief. Heeft het zin om nu weer met een kruidvat test te testen....? Nu met middag urine? (heb niet echt veel gedronken nog vandaag)

15. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Goedenmiddag

ik heb vandaag gestets met een digi clearbleu en ook negatief
    maar toen ik de kids naar school had vanmorgen ineens kotsmisselijk en veel moeten plassen.
    Ik heb alleen gedronken vandaag eten krijg ik er nog niet in.

maar mocht ik woensdag nog geen :evil: zien ga ik weer tetsen

Indey

ps de anderen die ook nog moeten wachten sterkte en ook voor de meiden die net als ik nega getest hebben is niet leuk

16. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Hoi Rena

ik zou als ik jou was echt proberen te wachten tot morgenochtend, anders ben je misschien dalek weer teleurgesteld terwijl de test morgen misschien wel posi is?

Silly

17. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Hoi Rena

Ik ga ook allleen smorgens testen
    want dan is de kans groter dat er meer hcg in zit en overdag is het anders met drinken en zo en verdund

Sterte ermee meid

Indey

18. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Jullie hebben gelijk!! Ik moet gewoon nog even wachten. Ik heb net wel alvast een test gekocht, kan ik morgenochtend weer testen. Ik doe zo m'n best er niet teveel mee bezig te zijn, maar ik voel me echt zo raar, anders en bluh zodat ik er niet omheen kan. En mocht ik echt niet zwanger zijn; please laat me snel ongesteld worden dan.... :oops: :cry:

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik heb bericht gehad dat mijn testen morgen binnenkomen..............ik hoop ook dat ik me dan kan inhouden om pas woensdagochtend te testen ;)

Voel me ook raar, vind mijn borsten nug steeds enorm aanwezig en pijnlijk en nog altijd geen teken van de :evil: :evil: , tenzij die pijn in mijn onderrug en die zere borsten een voorbode is maar die pijn heb ik nu al een week........Hoop dat we het snel zullen weten meis, en natuurlijk alle andere wachtenden ook!!!!

20. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    huh? Heb jij bericht gekregen dat je testen binnen komen? Heb jij ze ook via de webwinkel van deze site besteld?

Deel Deze Pagina