Geregeld! Dankjewel, ik ga nu weer even van zonnetje proberen te genieten Fijne dag allemaal. Liefs, mussie
Mussie balen joh, maar vol goede moed een nieuwe maand in hoor! En meiden ik begrijp jullie heel goed hoor, ben zelfs (sinds kort) ook erg verslaafd aan dit forum. S ochtends meteen de pc aan, heb vandaag zelfs ff in mijn pauze op de site gekeken en nu na mijn werk is ook het eerst wat ik doe gelijk dat ding weer aan... Maar ik vindt het dan ook fijn om mensen om me heen te hebben die precies hetzelfde doormaken en weten hoe je je voelt als die rotduivels er weer zijn. In onze omgeving weet alleen een goede vriendin dat we bezig zijn maar verder laat ik die ook niet iedere keer weten als het weer eens een ronde niet gelukt is. Hier is dat gewoon fijn lekker er over kletsen met elkaar. Ben blij dat ik dit forum gevonden heb! Het moeilijkste vindt ik het omgaan met reacties uit je omgeving als het over kinderen gaat. Weet dan eigenlijk niet goed wat te zeggen. Gisteren bijv begon een collega van mij (1 jr ouder) dat ze wel een kinderwens had maar wel pas over een paar jaar, vroeg ze aan mij ook heb jij ook een kinderwens Ik stamelde een beetje zo van ja hoor maar ik zie wel wanneer alles op zijn tijd..... Op dat moment baal ik er echt van dat ik net die dag weer eens ongi was geworden en dat niemand eigenlijk daar iets van af weet. Ik kan ook niet eens ff lekker klagen tegen collega's dat ik last heb van mijn ongi want de meesten weten dat ik een spiraaltje (had) en juist zo blij was dat ik niet meer ongi werd.... Valt niet niet mee een vrouw te zijn die zwanger wil worden......
Wat lief van je!!!!!!!!!!!!!! Nou, ik hou jullie ook nog in de gaten hoor!!! Wat ik al eerder zei, weet niet of ik dat in mei of juni geschreven heb, maar ik mis jullie echt wel!
dat geloof ik zo ja voglens mij zou ik mezelf echt helemaal hebben opgevreten zo sterker nog.. dat weet ik wel zeker : )
Ja dat heb ik nu ook spijkervrouwtje. Mijn beste vriendin weet van de mk-en af, maar ik moet 6 juni naar de gyn voor uitslagen en een uitstrijkje en heb gezegd dat ik vanaf dan weer aan de pil ga. Krijg ik al die vragen niet. En? Hoe voel je je? ( maw en ben je al ongi?) Daar heb ik geen zin meer in! En hier kan ik beppen met iedereen, we begrijpen elkaar en leven met elkaar mee, we voelen hetzelfde en we doen niet zo bot tegen elkaar; weet je wie er zwanger is? Dat wil ik niet weten! Maar als er hier iemand zwanger is ben ik blij voor diegene ( al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik ook een jaloers steekje voel, maar ik gun het degene wel hoor!) Wij snappen elkaar hier! En al die domme vragen van collega's. Dat had ik van de week ook. Ik zei ook zoiets als jou: ja, ja, dat komt nog wel ( hoop ik dacht ik er achter aan) Dus ik heb niks gelogen.
Dankje Harley straaltjes aangekomen !! Voel me al beter als gisteren... voelde ik me echt like really shit !! Heb de ganse avond gehuild ! Vandaag gaat het weer wat beter ! Aan alle lieverds die weer ongi bijgekomen zijn : hele dikke knuffie van mij ! Kus xxx
Fijn Stientje dat je je al weer wat beter voelt! Ik heb gisteren ook wel weer het ergste gehad. Heb nu zoiets van deze week ff doorbijten en dan volgende week begint de klustijd weer, altijd leuk Denk dat we deze keer maar doorblijven klussen tot aan mijn NOD misschien gaat de tijd dan sneller Bedenk me trouwens dat ik tijdens mijn NOD al op vakantie ben in Italie dus hopelijk gaat die laatst week dan iets minder stressig Nou ik ff lekker met mijn hondjes behendigheid trainen. Tot morgen!!
. Sorry dat ik even hier ben, hoor op het mei forum namelijk Maar ik herken je verhaal zoooo goed spijkervrouwtje over je collega's. Ik weet ook nooit wat ik nou precies moet zeggen. En er zijn gewoon echt collega's die direct vragen en wanneer wil jij kinderen..... en ik wil al helemaal niet vertellen dat ik ermee bezig ben want het kan nog een tijd duren natuurlijk en het gaat niemand wat aan. Het is inderdaad een vak apart een vrouw zijn die zwanger wil worden
Hallo dames, Ik hoor ook nog op het mei-forum (bijna-juni forum eigenlijk - NOD ergens tussen 26 en 28 mei...) maar kwam even spieken hoe het met de juni-meiden gaat. Moontje: je klinkt gelukkig weer een heel stuk opgewekter! Houden zo! Een positieve inspanning móet wel een goed effect hebben, ik ben alweer begonnen met duimen! Mussie, Joyce: balen! Ik had er bijna geld op durven zetten dat het raak was bij jullie... Veel suc6 in de volgende ronde! Sanne, spaghettibandjes, hihi - daar heeft die van mij ook wat mee! Morgen dus inderdaad maar weer eens zo'n topje aantrekken En Janne: dat vind ik nou ook zo prettig, je wil niet dat veel mensen weten dat je bezig bent maar je wil er wel heel graag over praten. Dit forum is perfect! Go juni girls! Grts Neeke
Sorru voor vandaag jongens, maar ik ben in een deprie bui. Weet ook niet hoe het komt. kan om alles janken. Misschien door mijn klapperende eierstokken zoals mijn manneke altijd zegt. Meestal heb ik depribuien voor dat ik ongi moet worden, maar nu dus nu al.
Ik ben dr ook weer even en ik baal nu toch wel als een stekker Had nu toch wel goede goed hoop , maar ja . We zien wel weer wat juni ons gaat brengen ........ Vandaag heb ik er gelukkig niet zo erg mee gezeten . Ik baalde zo erg dat ik me kind heb gepakt ( de jongste was er niet namelijk ) en met haar naar Artis ben gewandeld . Woon daar 20 minuten wandelen vandaan , dus dat was wel lekker . We hebben heerlijk door het park gewandeld en ik had een super gelukkige oudste dochter . Tja , die vond het wel fijn om weer eens sinds lange tijd alle aandacht te krijgen van mama ,zonder met haar kleine zusje rekening te hoeven houden . Maar goed , ik had dus afleiding genoeg .... Helaas , nu zit ik weer thuis en baal alweer (eigenlijk nog steeds maar had het vanmiddag niet zo in de gaten ) . Groetjes Joyce
Jakkes Joyce daar had ik nou niet op gerekend.. jou hier te zien.. ik duim weer voor je in de nieuwe ronde! groetjes
Kop op Mussie! Het klusseizoen begint alweer bijna voor jou! Maar ik kan het me wel voorstellen hoor. Het is elke keer weer een hele maand verder als het niet raak is... En als het een aantal keren niet lukt dan is het zo moeilijk om je voor te stellen dat het binnenkort wél gaat lukken... Maar zo is het natuurlijk wel!
Dames , bedankt voor het hartelijke welkom hier Doet een mens toch wel goed , dat medeleven .... Natas , ik had het wel verwacht maar anders gehoopt . Helaas , mijn gevoel had weer eens gelijk Ach ja , nieuwe ronden dus nieuwe kansen Gelukkig heb ik mijn persona die perfect aangeeft wanneer ik vruchtbaar ben en wanneer ik mn eitje heb . Maakt het dan toch weer iets makkelijk om buiten voor de fun om , wat gerichter te klussen Wat een weer vandaag he Heb voor de afleiding heerlijk in Artis rondgelopen met alleen mn oudste Die vond al die aandacht voor haar alleen natuurlijk wel helemaal geweldig en ze liever dan ooit Groetjes Joyce