Ja ik werd gebeld omdat CB digi niet op voorraad was dus dat ze het in 2en versturen, de gewone komen morgen en de CB 1 of 2 dagen later. Heb je trouwens mijn topic 'help ik heb mijn test verpest' gelezen???
Oh oke vandaar. Dan zal ik mijne ook wel morgen krijgen denk ik. Ja ik heb je berichtje zeker gelezen en je foto's bekeken en volgens mij ben je echt zwanger hoor! Ik vind het een duidelijke streep hoor!!
Denk het ook wel!!! Dat je je testen krijgt bedoel ik dus he...... Enne ik hoop ook heel erg dat ik zwanger ben, zal eerlijk zeggen dat ik ook al een traantje gelaten heb toen ik de test zag maar toen zag ik in de bijsluiter staan dat je echt niet mag aflezen na 10 minuten, dat het dan een valse uitslag kan geven..........en ik weet dus niet wanneer de streep ontstaan is..................Baal,baal,baal!
Nou meis nog eventjes volhouden tot morgen ochtend en dan nog eens testen, jezelf opsluiten in de badkamer en niet bij je test weggaan . Misschien verstandig om het forum even te laten voor wat het is nu en even weer wat anders gaan doen. Ga ik ook doen. Wordt nog gekker als ik hier rondlees. Want alles wijst erop dat ik zwanger ben alleen die rot test van vanmorgen niet . M'n ouders komen zo een bakkie doen en ik ga lekker vroeg m'n bed in, dan is het sneller weer morgen. Succes en we duimen voor elkaar! Liefs
Wijze woorden Ja ik ga zo mijn hond uitlaten en daarna filmpie kijken of zo, morgen weer een dag...... Wie weet hebben we dan die vette positieve test te pakken Ga iig zeker gelijk kijken of je er bent! Truste!
nou ben lang niet geweeest, ga eens even op mn gemakje de verhalen van juni doorlezen, gefeliciteerd voor diegenen die zwanger zijn!! Liefs
Hoi Rena en Lilly ik wil jullie allebei even heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes wensen morgenochtend en dat jullie allebei een positieve test in je handen mag houden, ik denk het wel Ik ga zelf ook testen morgen want die testen van vandaag wil ik nog graag wat vetter zien. Helemaal gerust ben ik er ook nog niet op. Het blijft spannend, ook al heb ik mijn bannertje al veranderd. Groetjes Silly
Meiden die nu negatief getest hebben er is hoop moet jullie even goed lezen Van mijn jongste moest ik ongesteld worden op een zondag en deed een eerste test op een woensdag en die was gelijk positief en nu moest ik ook op zondag ongesteld worden en vanmorgen negatief getest raar want toen ik van mijn eerste zwanger was deed ik een test toen ik ongesteld moest worden die zelfde avond en die was raak en nu ga ik het zo bekijken elke zwangerschap is anders en dan komen die positieve testen vanzelf mocht je niet ongesteld worden Van mijn eerste deed ik een test met een predictor en op de dag dat ik ongesteld moest worden en deed de test savonds mijn 2de met een clearbleu en smorgens met ochtendurine en testte 3 dagen later dus meiden laat je niet ontmoedigen ben je zwanger dan komt je ongi niet en zo ga ik het bekijken liefs Indey
Nou ik heb net weer getest, maar hij was weer negatief. Geen streepje te zien... . Ik ben alle beetje hoop nu echt verloren... Wordt ik nu maar heel snel ongesteld dan.
En Lilly?! Hoe heb jij getest?? Ik moet zo naar m'n werk dus lees jou uitslag vanavond pas. Ben benieuwd!!
Oh shit hee, baal wel mee... Of de duiveltjes moeten dan snel komen of die dikke vette streep moet snel komen Ik hoop alsnog voor het laatste voor je meid!!! xXx Joy
Lief van jullie, als ik nu gewoon ongesteld wordt kunnen we aan ronde 2 beginnen . Want dan ben ik pas van die onzekerheid af. (ben er nu wel van overtuigd dat ik niet zwanger ben, maar ben ook nog niet ongi )
dan is er nog steeds een beetje hoop toch? zou ik wel hebben in ieder geval hoor... xXx en we hopen nog steeds met je mee!!!
Ja misschien wel... maar durf niet meer te hopen Heb vanmorgen weer negatief getest, ben 3 dagen overtijd... dan zal ik toch niet meer positief testen...? Ach weet het ook allemaal even niet meer hoor...