NOD juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door charlotteM, 1 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meiden, probeer te feliciteren in haar topic onder IK ben zwanger..

thank you ;)

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Nou Rena, nu jij nog he.........nog steeds geen :evil: :evil: :evil: ????

3. rana

rana Lid

19 jun 2006
    32
    0
    0
    werkzoekende
    belgie
    een dikke ,dikke proficiat lilly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!geniet ervan !!!
    wat een heerlijk gevoel is dat he??
    toen ik mijn psitieve test in mijn handen had twee jaar geleden ,heb ik maanden aan een stuk in een soort droom geleefd ,zo blij was ik!!!!de natuur is echt prachtig ,onvoorstelbaar gewoon!!!een mens baart een minimensje ,wat kan er nog mooier zijn op deze wereld??
    nogmaals een dikke proficiat!!!

4. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Nee nog steeds niks. Ook geen tekenen dat het gaat komen. :rolleyes: De testen zijn vanmiddag binnen gekomen, dus morgen sla ik een dagje over, maar overmorgen maar weer testen als ik nog steeds niet ongi ben.
    Weet het even niet meer hoor. Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben (tenminste dat probeer ik) maar m'n vriend denkt van wel... Dus wij wachten geduldig verder af ;) :(

5. rana

rana Lid

19 jun 2006
    32
    0
    0
    werkzoekende
    belgie
    oeps ,zie net dat silly ook zwanger is !!!!!!!ook een dikke dikke proficiat voor jou natuurlijk!!!!
    amai ,hoop dat jullie ons allemaal aansteken hier ,en hoop dat het besmettelijk is ,hihihihih :p
    geniet van je zwangerschap ,hoop dat je niet veel kwaaltjes krijgt
    :D :D ........
    geniet er maar van ,zou ik zeggen !!!!!!!

6. rana

rana Lid

19 jun 2006
    32
    0
    0
    werkzoekende
    belgie
    hoop het allerbeste voor jou rena ,hopelijk hou jij straks ook een positieve test in je handen !!!veel succes in ieder geval ,en hoop dat jou vriend gelijk krijgt (voor deze keer dan :D )
    veel succes !!!!!

7. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Hihi lief van je Rana :D

8. Jade1980

Jade1980 Lid

25 jun 2006
    34
    0
    0
    Hier krampjes en een beetje andere kleur afscheiding, maar nog geen bruin..... Zal morgen wel komen.....

Weltrusten

groetjes Jade

9. debje

debje Lid

22 jun 2006
    40
    0
    0
    rotterdam
    mijn testen blijven ook negatief misschien gewoon te vroeg getest

10. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Mijn testen ook inderdaad. :( . M'n vermoeidheid en dat rare gevoel in m'n buik en de steekjes zijn ietsjes minder (was zondag en maandag echt niet normaal) maar nog niet helemaal weg. Ik heb de hoop op het zwanger zijn echt opgegeven nu, geloof niet zo meer in positief testen volgende week. Dus ik wacht met smart op de :evil: :evil: .....

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    He meid, nog niet wanhopen hoor!!
    Heb je normaal een heel regelmatige cyclus?? Ik bedoel, je bent al 4 dagen overtijd, heb je dat vaker??
    Mij eerste echte officiele positieven test was gisteren en toen was ik ook 4 dagen overtijd!

Verdorrie, ik wil dat je meegaat naar het 'ik ben zwanger' forum ;)

12. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ik wil ook oh zo graag met je mee hihi :D . Hoe voel jij je verder??
    Normaal heb ik inderdaad een heel regelmatige cyclus. Soms met een verschil van 1 dag (27 - 29 dagen), en 4 dagen overtijd ben ik nog nooit geweest. Alleen nadat ik gestopt was met de pil (maart vorig jaar). Het kan niks met het verwijderen van m'n spiraal te maken hebben toch? Deze heb ik 17 mei weg laten halen en ben 28 mei gewoon netjes op tijd ongesteld geworden, maar nu niks..... :( :oops:

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Had jij een Mirena??

Ik had wel een Mirena en die heb ik 31 mei laten verwijderen, vlak daarvoor was ik ongi geweest (terwijl ik bijna nooit meer ongi was!!) en ik ben dus direct zwanger geraakt.
    De Mirena heeft in principe GEEN invloed op je cyclus, wel heb ik op internet gelezen (www.medischforum.nl) dat het bij sommige vrouwen na het verwijderen van de Mirena wat langer duurde voordat ze voor de 1e keer ongi werden.

Heb jevandaag weer getest???
    Ik bedoel ik had met 3 dagen overtijd ook een negatieve test...........
    Weet ook niet hoeveel jullie geklust hebben?? Alleen op de vruchtbare dagen of ook ervoor/daarna? Missschien was je eisprong een paar dagen later en ben je te vroeg met testen..............Misschien moet ik je niet teveel hoop geven maar zolang je niet ongi bent kan het toch??? (zeiden jullie ook tegen mij, hahahaha :) )

Misschien moet je eens een test van de DA proberen en pas na 15 minuten gaan kijken ;) hihihi!!!!

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik voel me verder, prima. SUPER eigenlijk........... :) :) :)
    Ik heb nog steeds pijnlijke borsten, als ik gewoon zit gaat het wel, af een toe een steek maar aanraken doet errug zeer :oops:
    En ik heb nog een soort ongi gevoel in mijn onderbuik en nog steeds voornamelijk links (zou het vruchtje soms aan die kant zijn ingenesteld???).
    Het enige echt vervelende is de pijn in mijn onderrug, maar dat is ook een 'oude' klacht van mij weet niet in hoeverre dat met de zwangerschap samanhangt.

Maar klaag absoluut niet hoor, ben zo ontzettend blij, en vind het zo bizonder dat het zo snel gelukt is.......kan er nog steeds niet helemaal bij dat dat kan........ :D

15. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Rena meid, ik duim ook nog steeds voor je, heel erg hard!!! :)

Ik hoop voor je dat je positief resultaat hebt morgen of overmorgen

16. Jade1980

Jade1980 Lid

25 jun 2006
    34
    0
    0
    Hmmmm... Waar blijven die posi testen???

Succes, ik duim met jullie mee!

Hier nog geen prut voorbij zien komen, dat geeft hoop....

groetjes Jade

17. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Hoi Jade

spannend ook voor jou zeg. Wanneer ga je testen?

18. debje

debje Lid

22 jun 2006
    40
    0
    0
    rotterdam
    ik heb 29 mei een operatie gehad voor mijn eileiders en alles was goed gelukkig en 30 mei ben ik gaan menstrueren heb altijd een cyclus van 28 dagen soms een avond eerder en nu dan officieel 2 dg overtijd dat heb ik ook niet vaker maar testen blijven negatief

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    He alle dames met nega testen!!!!!!!!

Ik teste met 1, 2, en 3 dagen overtijd NEGATIEF.
    Tegen mij zei iedereen: GEEN bloed geeft MOED!!!

Dus dat zeg ik nu tegen jullie, kop op en op naar positieve testen :) :) :)

20. debje

debje Lid

22 jun 2006
    40
    0
    0
    rotterdam
    dat is ook zo maar je wordt er wel gek van hahahaah

Deel Deze Pagina