Thanks Rena! Ik merk wel dat ik meer witverlies heb dan vroeger.. Maar ook dit kan niets betekenen he! Heb jij 'zwangerschaps'symptomen? Ik niet echt.. Alleen lage rugpijn, pijn in mn onderbuik (niet heel de dag door hoor), mn darmen, duizelig en paar keer per dag een vlaag van misselijkheid.. Maar dit alles kan ontpillen zijn
Ben je nog maar kort van de pil af dan Tacha? (sorry misschien staat dat ook ergens ) Dat ik net gestopt was met de pil (vorig jaar) heeft het 6 maanden geduurd voor ik weer een keer ongi werd, en ook toen had ik allemaal van die vage klachten. Van die 'misschien wel zwanger kwaaltjes' Ik voel ook van alles in m'n lijf. Ben echt ontzettend moe, heb een paar dagen flinke krampjes/zeurend gevoel in m'n buik gehad en gister voelde ik m'n onderrug. Maar ik denk dat dit net zo goed ongi klachten kunnen zijn. Want na 3 negatieve testen vervliegt m'n hoop toch echt wel hoor.
Ja ben nog maar net van de pil af Daarom hoop ik er ook niet op en verwacht niets Ik denk dat ik mn duiveltjes wel ga krijgen Maar ik hoop echt heeeeeeeeel hard voor jou dat het raak is! Ga je morgen nog een keer testen? Of toch nog afwachten?
Tacha, dan vrees ik inderdaad voor je dat je aan het ontpillen bent. MAAR dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Ieder lichaam reageert er weer anders op . Ik weet nog niet of ik ga testen. Aan de ene kant wil ik wel, maar aan de andere kant ook weer niet. Ja lekker duidelijke he . Zie wel hoe ik er morgenochtend over denk....
Ja daar vrees ik ook voor hoor Maar maakt niet uit, heb nog tijd genoeg he En ik begrijp je volledig! Ik weet ook niet wat ik zou doen in jouw situatie! Ik denk dat ik nog iets langer zou wachten, maar dat is makkelijk gezegd he Luister idd naar je gevoel morgen! en hou ons zekerrrrrrr op de hoogte Hier trouwens nog geen spoortje van duivels te zien ik heb net een tampon ingedaan, straks kijken of er al wat bloed aan zit Succes!
Hej lilly en bar Hier nog geen duivels of sporen van duivels te zien! Nog steeds dez. vage klachten, dus het kan alle kanten uit Heb voor de zekerheid een tampon ingedaan En jij rena?
Heb het topic van rena gelezen, balen meid Maarzolang je niet ongi bent isser hoop he!! Ben ik nu nog de enige hier? Best wel eenzaam
Thanks Asjuh dat je hier komt Ben ik toch nie zo alleen he Ik wacht het nog af hoor, wie weet komen ze één van de dagen wel door Ik denk dat ik pas volgende week ga testen dan!En dan nog ben ik bang op een nega test ant ik heb totaal geen zwanger-gevoel .. Alleen wat vlagen van misselijkheid, draaierigheid, steken in mn onderbuik en onderrug.. that's it! Dus ja.. Ik ga ervan uit dat het ontpillen is! Ik hoop dat mn duivels dan wel gauw doorzetten want heb geen zin in weeeeeeeken te wachten Maar ik hou jullie op de hoogte hoor! *kus*
Nou dames, ik ben vanmorgen dus toch nog snel naar het ziekenhuis geweest. Snel snel snel allemaal, maar was ook gewoon netjes op tijd op m'n werk. Alleen was de uitslag dus weer negatief.... ze hadden gestest met m'n urine. De uitslag wist ik eigenlijk al, maar hoopte dat ik meteen een afspraak kon maken zodat er even naar me gekeken kan worden . Maar ik moet dus nog een weekje aankijken en volgende week nog een keer m'n urine laten testen en dan eventueel een afspraak maken.... . Dus m'n onzekere tijd gaat rustig verder . Spannend hoor dames die het komende weekend gaan testen!! Succes!!!
@Zonnestraal, zondag testen? Veel succes meid, duim voor je! En ik test ook nog niet direct hoor, wacht het ook nog af @Rena: Ooh wat spijtig dat je nóg langer moet wachten! Maar wie weet komen je duivels wel, óf krijg je volg. week goed nieuws!! Ik hoop het voor je!
Zonnestraal en Tacha87. Ik vind het echt superknap dat jullie zo lang kunnen wachten!! Ik heb alle keren minimaal 3 dagen voor mijn NOD al getest omdat ik op springen stond!!! . Toppie hoor en reuze spannend!!! Veel succes en we hopen op een positieve uitslag