Rena en Tascha, Wat een toestand Ik heb een paar dagen onzekerheid gehad door die stomme vage testen maar dat is niet te vergelijken met dit..................maar ik kan me wel een beetje voorstellen hoe jullie je voelen. Jullie geloven niet meer in een zwangerschap en dat is logisch, maar elke dag dat je wakker wordt en elke avond dat je naar je bed en de zijn er nog niet gaat er toch een steekje hoop door je hart.......zal het dan toch??..... Ik hoop echt dat jullie snel ongesteld worden zodat jullie weer verder kunnen, en anders nu eindelijk dan die posi test. Het wordt hoog tijd dat het NOD juni forum gesloten kan worden Sterkte meiden, ik denk aan jullie hoor!!! liefs Lilly
Hhahahhaha...ik ontdek net dat ik in het verkeerde topic zit...hahahahhaa.....kon mezelf niet vinden in juli...
Lieve Tacha en Rena, wel fijn door blijven knuffelen met jullie mannen! Wie weet is de cyclus door elkaar en komt de eisprong er nog aan. En als de cyclus door elkaar is, kan het best zijn dat jullie pas net zwanger zijn en er nog niet genoeg hormonen in jullie urine zit. Achja, gewoon positief denken en niet geobsedeerd raken. Wens jullie heeel veeel geluk!
Haha Sandra was een beetje verdwaald denk . Maar van harte welkom hier hoor! En Minoes: m'n vriend en ik klussen heerlijk verder hoor . Ik heb de eerste paar dagen dat ik overtijd even een dipje gehad, voelde me lichamelijk ook echt zwaar beroerd. Maar nadat dat over was zijn we gewoon weer lekker verder eggaan hoor . M'n vriend vind het wat de klus frequentie betreft wel mooi zo dat ik niet ongi ben (geweest) De derde pendel heeft net ook al weer uitgewezen dat ik nu zwanger ben van een jongetje . Ergens heel leuk om te horen... oh zo hoopvol.... wat je eigenlijk niet al te veel wilt hopen...
Hhahaha...Ja Rena,...was een beetje de weg kwijt... Maarreehh...hoe kom jij aan al die pendelaars dan????
Sonja heeft 2 keer gependeld voor me. Via flair is er 2 keer gependeld voor me. Katootje had ik via een pbtje gevraagd en, Jodi (de schat!!) weet van m'n situati nu en had me uit zichzelf een good luck pendel gestuurd via een pbtje.
Hej meiden Hier nog steeds geen nieuws.. Geen duivels.. Voelde me wel heel de dag echt k*t Heel misselijk en hoofd- en buikpijn Pff.. Denk dat ik er maandag een teste tegenaan gooi
Bij mij ook nog steeds geen veranderingen.... Was eerst van plan om vanmorgen te testen, maar heb het niet gedaan. Zie morgenochtend wel weer. Ik heb de behoefte eigenlijk niet zo sterk meer. Ik heb al zoveel 'geen streepjes' gehad, dat dat behoorlijk ontmoedigd om nog eens te testen... .
Rena ik begrijp het meis Ik heb vanmorgen ook nog een keer getest..Negatief Pff ik wil gewoon mn !! Ben het echt beu Sterkte meis!
Hey Tacha en Rena! Jullie zijn nog steeds in het juni topic dus. En nog steeds geen positieve testen gehad. Wat vervelend dat je lichaam je zo voor de gek houd heh! Sterkte nog maar even. We hopen natuurlijk vlug te mogen feliciteren!!!! Kun je je anders niet via een HA laten testen?? Die kan toch ook met bloed testen? Dan weet je tenminste waar je aan toe bent... Groetjes Simone
Ja Tacha en ik blijven behoorlijk hangen hier... . Ik was afgelopen dinsdag al bij m'n ha geweest, en ik ben dan weer zo'n muts ik durf dan niet om een bloed test te vragen en wacht echt alleen af waar zij mee komt. En zij zegt dus; afwachten nog. Thuis nog eens testen en anders of 3 weken pas naar de gynaecoloog. Inmiddels dus over 2 1/2 week . Dus ik moet echt nog afwachten vrees ik. Maar afgezien dat ik hier regelmatig te vinden ben, ben ik er helemaal niet meer mee bezig. Dus vind het echt vreemd en het lijkt me zo sterk dat m'n lichaam me in de maling houdt....
Rena, Dat heb ik ook, het is echt niet zo dat ik geobsedeerd ben !! Ik wil gewoon zekerheid, ik besef heel goed dat ik wss niet zwanger ben, maar wrm dan die vage klachten? Ze gaan maar niet weg! Het is niet zo dat ik nu persé zwanger wil zijn (het is wel mooi meegenomen ) ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben Ik ga denk ik nog max 2 weken wachten en dan hup ik naar de HA voor een bloedtest! Want zo gaat het niet meer, word er gek van
Oke, Ik en mn vriend gaan volgende maandag naar de dokter! (als mn er dan nog niet zijn natuurlijk!!) Hij wil ook zekerheid hebben.. Dus maandag is the moment of truth! (Niet maandag, maar een paar dagen nadien natuurlijk.. Maar toch )
ben benieuwd tacha..... Ik heb al een paar dagen een drukkend gevoel op mijn blaas, en ik moet vaker plassen...Moet dr ook s'nachts uit voor te plassen.... Is dit ook een verschijnsel??...Herkent iemand dit?? Heb geen blaasontsteking, heb urine al laten testen.... Tis een vervelend gevoel...pffff fay
zie dat ik juni heb geplaatst ipv juli.... Morgen is mijn nod...(hoop ik)... Dus vanaf woensdag kan ik testen...Maar denk dat ik een paar dagen wacht, als mijn ongie er nog niet is....(als ik dat volhou) .... Nu begint het echt te kriebelen.... fay