NOD juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door charlotteM, 1 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simalex

simalex Bekend lid

@ tacha: aan de ene kant balen dat je duivels in aantocht zijn, aan de andere kant weet je nu tenminste waar je aan toe bent en kun je weer een nieuwe poging wagen.

@ rena: Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet goed durft te testen. Ik durf het eigenlijk ook niet. Ben bang om zwanger te zijn en ook bang om niet zwanger te zijn. Maar ik ga vanmiddag gelijk naar de drogist en morgen of woensdag testen!

Groetjes Simone

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Simalex: En heb je een test kunnen halen? Vanmorgen getest? Of ga je dat morgen doen. Spannend, ben benieuwd.

@Tacha: Heeft het bloedverlies doorgezet? Hoop het niet voor je en dat je alsnog positief test! Jij en Rena houden ons wel in spanning hoor ;)

3. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Bloed is allesbehalve doorgezet :( ;) We wachten nog steeds (on-)geduldig af dus :D

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Tacha: da's dan wel positief toch? Er is dus nog hoop op positieve test! Ga je vlg. maandag nog naar HA, of eerder?

5. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Hej Zorra,
    We gaan wss dinsdag ;) Ik & vriend moeten maandag de hele dag werken ;)
    Maar als ze doorzetten hoeft het natuurlijk niet meer :rolleyes:
    Of als er een positieve test tevoorschijn komt :p :)

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Tacha: Hopelijk heb je tegen die tijd meer duidelijkheid :)

7. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Thx meid! Ik hoop het ook!
    Pff nog steeds geen :evil: .. Kword steeds ongeduldiger :(
    Kga donderdag testen, maar durf echt niet :( Theeft ook niet veel zin vrees ik :(

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Het is ook echt om gek van te worden he, geen ongi maar ook geen positieve test. Maar misschien donderdag wel, is dat net de dag dat het hcg wel hoog genoeg is om te testen. Echt heel spannend!

9. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Donderdag is morgen al :eek:

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Verrek ja, morgen is het alweer donderdag :D O spannend zeg, morgenochtend na het testen meteen hier melden he ;) Duim duim duim duim

11. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Ik meld het (wss negatieve) nieuws natuurlijk morgenvroeg ;)
    Heb nog steeds veel last van vage kramjes en steken in mn liezen en onderbuik..Veel witte afscheiding gehad vandaag..Mn tepels zijn echt immens groot geworden, en ze lijken net 'opgezwollen' :( En ik heb een soort donker randje erom heen :( Heel raar en vaag allemaal

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Is niet raar en vaag als je zwanger bent hoor ;) Zijn toch echt zw. schap symptomen hoor, witte vloed, tepels groter en bruin randje....Ben echt super benieuwd!

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja dat moet toch een posi-test worden!!!! :D

14. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ja wijffie, succes morgenochtend en we horen van je! duim duim duim duim duim duim....
    Zelf durf ik ook niet meer te testen hoor... Toch negatief inderdaad denk ik dan weer. :oops:

15. simalex

simalex Bekend lid

Nou Tacha en Rena,

Kom op! Snel die posi test doen en spring in de gondel!!!

Groetjes Simone

16. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Het was dus net wat ik dacht.. Negatief :(
    Als ik héél goed keek dacht ik een tweede streepje te zien, maar dat beeld ik me maar in :rolleyes: het was niet echt een streepje, meer een héél licht schaduwtje :(
    De onzekerheid blijft dus verder gaan :(

17. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    mijn god tacha!!dat meen je niet :cry: ...Dacht echt die gaat positief testen....

fay

18. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Lief van je Fay ..
    Maar ik had het al verw8 :(
    Het maakt me nu helemaal niet meer uit of ik nu zwanger ben! Ik wil gewoon zekerheid :(

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Kan je niet vandaag nog even de HA bellen, meteen in het ziekenhuis een bloedtestje, dan heb je begin volgende week zekerheid. Als je vlg. week pas een bloedtest doet moet je vaak nog een paar dagen wachten voor de uitslag.

20. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Ja maar moet straks gaan werken en ik ga nu naar mn grootmoeder ;) Dus het wordt nog wachten, ben het toch al gewoon nu :rolleyes:

Deel Deze Pagina