Nee de mijne heeft dat niet. Hij vindt ook dat het voor het goede doel is. En we kunnen het ons niet permiteren om te lantefanteren ( vinden wij). Dus we zijn het er wel altijd over eens. Zoals met alles eigenlijk.
Ja hij vind het ook niet erg maar hij vind het wel gek dat de zin erin bij mij aangescherpt wordt naarmate de eisprong naderd hoe dat komt weet ik ook niet. iets lichamelijks denk
Zijn de hormonen. Sinds ik met de pil gestopt ben heb ik ook meer behoefte ( klinkt netjes he) En dat schijnt niet alleen bij mij zo te zijn. Dat vinden we wel vreemd. En ergens is het wel jammer dat we dat niet eerder geweten hebben.
Hai dames, Het lijkt wel alsof we nog maar met z'n 3-tjes aan het kletsen zijn? Wel leuk dat we gelijk lopen, dan kunnen we over zo'n twee weekjes onze stress bij elkaar kwijt Tegen die tijd is het NOD mei forum waarschijnlijk zo goed als verlaten!! Hihi, zo maar eens naar bedje toe... Ben trouwens niet meer zo jong Lorfiedal (al was je vraag waarschijnlijk voor Janne?): 32, bijna jarig... Grts Neeke
Neeke, het is net hoe je het bekijkt. We zitten op het randje. We weten nog niet wanneer ons ei springt he.
jullie horen mij niet zeggen dat dat oud is maar was er wat nieuwsgierig naar. we horen toch eigenlijk in nod mei thuis! En hopen niet eens in juni te komen toch. ja misschien voor de gezelligheid. we gaan ervoor en anders inderdaad onze stress over twee weekjes bij elkaar kwijt hoewel ik 27 mei op mijn nod naar spanje vertrek dus kan weinig kletsen die week
Nou ja. Dan moeten we het met zijn 2en doen. Nee hoor, lekker. Heb je iets om naar uit te kijken en gaat de tijd sneller.
dat is zeker waar maar zit wel ff te denken als ik door moet naar volgende ronde ben ik dus hartstikke ongi daar das echt niet fijn zeker niet de eerste dagen want dan is het echt dweilen met de kraan open
het zou natuurlijk altijd kunnen nou ja we wachten af eerst nog ff aan de kluss deze dagen. Tot gauw ik ga werken anders ben ik straks nog te laat...Kan het gewoon niet laten steeds ff te gluren of er nog berichten zijn doei groetjes lorfiedal
Ja, da's waar, maar onze jaren gaan tellen hoor ( hahaha). Nee even zonder gekheid, als ik dit allemaal geweten had van te voren was ik zeker eerder begonnen. Nou ja ik, ik bedoel wij.
Joh. ik mag me officieel melden...Broek is sinds gisterenavond niet meer wit Natas Dus nu mag het he. Ronde 9....hoop dat je een beetje geluk brengt...