Nou meiden ik kom bij jullie, ze zijn net geariveerd. Ik was een dag of 5 overtijd. Maar goed een voordeel als ik het op tijd was, was ik net ongi als ik ga trouwen en nu niet.
En om nou met een jurk te klooien en dan ook nog eens je ob'tje te verwisselen is heel onpraktisch. ik vond het al moeilijk om naar de wc te gaan. Mijn mams hielp me en alle deuren stonden open. ( nou ja de eerste deur was altijd dicht en daar was dan ook weer iemand die weer anderen tegen hielden)
hmm toch maar trouwen n een broekpak dan? vriendin van mij heeft dat overigens gewoon gedaan die "geloofde" niet in witte jurken
Ik wilde echt een prinses zijn, je kunt het nooit meer over doen. En ik voelde me ook heel mooi. Normaal heb ik dat totaal niet. Het tegenovergestelde juist, maar ik voelde me echt geweldig.
mja ik heb ook zoiets.. van als ik trouw wil ik het wel met alles erop en eraan de planning is het idd maar 1x te doen daarbij hoort dus ook dat iemand ten huwelijk vragen wat mij betreft mannewerk is grappige is dat job weleens zegt "tja.. je vraagt me neit he" dan krijgti e dus standaard "nee dat klopt.. dat weet je " dus ik moet nog even wachten vrees ik
Hij heeft mij wel gevraagd en op een spec manier anders zou ik ook nog nee zeggen. ( zei ik, maar of ik dat dan gedaan had)
Ik zit helemaal in m'n uppie in mei tegen mezelf te kletsen. Voel me zooooooooo verdomd alleeeeeeeeeeeeeen
Nee, nee ik ben er ook nog. En harley, lorfiedal en Neeke. Heju, jij bent al 2 dagen overtijd. Temp man!!!
Hallo meiden/dames, ik ben er ook weer hoor. Zit nog op het werk, dus werp zo nu en dan een blik op de nieuwe berichten, maar had nog geen tijd gehad om te antwoorden/posten. Straks even de deur uit voor een opdrachtje. Denk dat ik maar even lang het tankstation rij voor een lekker verfrissend ijsje. Denk dat ik vanavond of morgen weer de klusweken ga inluiden, eens kijken wat het ons dit keer zal brengen. Nies, heb je al getest (heb nog niet alles gelezen, dus als t ergens staat sorry), of denk je dat het niets wordt?
Heb 3 dagen geleden getest en toen wassie negatief, dus ben er bang voor .... Anders test ik maandag nog weer!
Als je jezelf zolang kunt beheersen, hihi. Succes en ik zou zelf ook pas gaan testen als ik echt een paar dagen overtijd zou zijn. Dus begrijp dat je maandag roept. Nou wacht-ze!
O, ja dan is het lastig. Nu weet je niet eens wanneer je ei gesprongen is. Dus stel dat hij vorige week pas geklapt ( oneerbiedig gezegd) is, dan loop je nog een week. Pfoeh!