NOD juni

Discussion in 'NOD forum' started by charlotteM, May 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Voor mijn ei tussen de 36,12 en 36,61

Na mijn ei 36,77 en36, 87
    en als ik zwanger ben 36,99-37,03

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dus dan is dus iedereen daar anders in..

3. Niet meer actief

Ik ben daar wel blij om. Ik ben vrij constant en weet precies waar ik aan toe ben.

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ikke ook, want heb elke maand dat het omhoog loopt tot weet ik veel waar hihihihi (alleen de laatste keer bleeft het constant)

5. Niet meer actief

ik zou dus denken dan dat ik zwanger ben als het omhoog loopt.
    Gelukkig heb dat niet.

6. Niet meer actief

Nou
    lorfiedal het is dus gewoon uitproberen en je hebt een heleboel info.

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou ja zo weet iedereen wat hij moet verwachten toch?
    Ik weet het ook naar aanleiding van mijn kaartje

8. Niet meer actief

Het is toch zelf inzicht krijgen in je lichaam en elke maand ontdek je weer iets wat je daarvoor nog nooit hebt gehad.
    Tenmiste dat heb ik.
    Maar ik heb wel graag de teugels in handen, dus ik wil wel alles weten.
    Ik ben een echt laatjes mens.

9. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    jeetje lijkt me wel een gedoe hoor dat tempen. Misschien dat ik daar later aan ga beginnen, maar zie er eigenlijk het nut niet zo van in. Volgens mij roepen de gyneacologen ook alweer dat het achterhaald is (hoorde ik van een collega die er kwam, netjes met haar temp. lijstjes en die gingen letterlijk zo de prullenbak in).
    Wellicht dat ik na een xaantal rondes ovulatietesten ga gebruiken. Je merkt vanzelf wel of het dan raak is of niet wanneer je wel/niet ongesteld wordt. Teleurstelling is het toch. Of je er nou op dag 26 of op dag 30 achterkomt...
    Maar goed, dat is mijn mening. Lijkt me nogal een gedoe ook. Als ik moet werken sta ik meestal wel rond dezelfde tijd op, maar mijn partner nooit (draait wisseldiensten). En in het weekend slaap ik graag uit, dus dan zou je er je wekker voor moeten zetten?

10. Niet meer actief

Ja, je moet er de wekker voor zetten.
    Maar ik ben een ochtendmens en altijd elke dag op dezelfde tijd wakker. Ik vind het ideaal en mijn gyn zegt juist dat temp handig is om inzicht te krijgen in je cyclus. Ze vind het wel vrouwonvriendelijk, maar ze zei ook wel dat ovutesten zo duur zijn.

En ik heb er totaal geen moeite mee. Het is al een patroon geworden net als eten en wassen.

11. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    ja zo kun je het ook zien... maar mijn wekker er voor zetten??? Heb echt een hekel aan dat ding hahaha

Nou ja, ach misschien denk ik er over een paar maanden heel anders over. Dan zijn we heel wat rondes verder en dan heb ik het er misschien nog wel voor over ;)

12. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    precies, ik zit dan ook al in ronde 10.. wilde wel kijken of ik eitje had..
    Ik vind het eigenlijk helemaal geen gedoe.. ben absoluut geen ochtend mens... en moet als een paard plassen 's morgens maar toch gaat dat ding er in..het is een gewoontje geworden.

Ovulatie testen zijn denk ik meer achterhaald dan temperaturen.. die alleen bedoeld is voor inzicht in je cyclus.. meeste dokter sturen je weer naar huis om maar eens 3 maanden de tempen, nou dat heb ik in ieder geval al gedaan dan..Ik heb zelf 5 maanden ovutesten gebruikt.. geen resultaat.. na het leven van het artikel, we vrijen al jaren verkeerd.. heb ik ze direct de deur uit gedaan..

groetjes

13. Niet meer actief

Interessant artikel ( al wist deze pc gek alles al wel)

14. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    Tja denk dat het allebei (ovutesten en temp) zo zijn voors en tegens heeft. Ach waar iedereen zich prettig bij voelt toch!

15. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    tuurlijk dat is gewoon zo.

16. Niet meer actief

17. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Knuffie Elvira ! xxx

18. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Balen elvira :cry: potver, wanneer zijn wij toch eens aan de beurt..

19. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Balen Elvira! ik hoop echt voorje dat wij allemaal in juni wat meer succes hebben!!

Ik ben deze maand overigens begonnen met tempen omdat ik ook wel eens wil weten of het mij wat duidelijkheid geeft over mijn eisprong. En ik moet zeggen dat ik het helemaal niet erg vindt om te doen, de temp ligt gewoon op mijn nachtkastje kan ik het ook niet vergeten en het is zo gepiept hoor :D
    Ik ben verder nog niet bij een gyn geweest dus geen idee wat die vh tempen vindt. Maar ik heb ook zoiets van als ik daar na een jaar kom neem ik in ieder geval 3 temp kaartjes mee kan ie me daar dus mooi niet voor naar huis sturen!
    Maar eerlijk gezegd hoop ik niet dat het zo ver hoeft te komen en dat we gewoon deze ronde lekker zwanger raken ;)

Ik heb ook een setje ovulatietesten besteld dus ik ga het deze ronde dubbelop doen ;) Laat dat ei maar komen hoor , wij zijn er klaar voor :)

20. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Dank jullie meiden ;) Is idd telkens weer behoorlijk balen :cry: Je raakt er bijna aan gewend dat het toch niet is gelukt......
    Ik hoop idd dat wij met ons groepje ook snel eens aan de beurt zijn. We geven niet op duivels!! Ennuh...de aanhouder wint!

Share This Page