Elvira, 9 = 3*3 is vast en zeker scheepsrecht!! (jaja ik ben er eentje van de exacte vakken....) Veel suc6 alvast!
Hahaha ik absoluut niet van de exacte vakken..moest al ff nadenken (hihii). Hoop dat je rekensom klopt Ennuh, ik ben het ook moe om aanhouder te zijn....Nou vooruit Janne, dan doen we dit maandje nog oefenen en in de volgende ronde (ei in juni) dan zijn we gewoon aan de beurt Vind het wel erg fijn om te lezen dat ik niet de enige ben....in mijn omgeving lijkt dat vaak wel zo....Alhoewel 2 collega's de MMM in zijn geweest. Niet erg vruchtbaar bij ons op het werk
Wij hebben inderdaad ook allemaal vrienden die beweren dat het de eerste ronde meteen raak was... Heel fijn voor hen natuurlijk, maar als het bij jou dan iets langer duurt dan is dat toch wel lastig he.
hallo allemaal, Jullie kunnen kletsen zeg!!! Moest een behoorlijk stuk bijlezen. Valt het jullie ook op met dit mooie weer al die zwangere buiken. Kan je nu goed zien met dit mooie weer Dat wil ik ook Nou ja onze beurt komt nog wel Groetjes
ik moet eerlijk zeggen.. zie bijna geen dikke buiken! gister toevallig 1 in de winkel maar voor de rest eigenlijk niks.. misschien blokkeer ik ze ofzo ahhahahahaha
Fijn meid! Lekker weer aan de klus Leukste periode van de maand he Zie ook al uit naar volgende week....op onze eerste trouwdag luidt ik de klusweken in
Nu alweer Natasja? Ik zie ook overal dikke buiken. ik wou dat ik bij juliie woonde, dan zag ik dat tenminste niet.
Nou ja Almere is echt van de jonge gezinnen. Dus zie je hier echt ook heel veel zwangere. Maar Janne ik weet niet waar jij woont, maar we moeten verhuizen hihi. Nee hoor we komen vanzelf allemaal aan de beurt. Maar dat wachten en wachten pffft valt ook niet mee. greetz Ps. Zijn er meer met een NOD van 3 juni
Ik denk ik ook deze maand. ( of misschien nog wel verder) Ik ga pitten en dromen over mijn klapperende eierstokken en springende eieren. In mei leggen alle vogels een ei en jij erbij!!! Joehoepie