Ik zou dat echt niet zeggen van een stad als Rotterdam, zo groot. Maar iedereen daar wacht op jou.... Het moet gewoon nu jou beurt zijn..... Toy Toy Toy natasja
whahahahaha Blossom, dat zou een feest zijn.. ach misschien heb ik ze na 10 maandjes gewoon gewist hihihi ik zie ze niet meer ofzo hahahah
Had ik dat ook maar. En iedereen die met een dikke buik hier loopt die ken ik wel van gezicht. ( slik)
Neeh hahaha idd je hebt ze gewoon geblocked!! Dus zie je ze niet. En wat ik al zei het is nu gewoon jou beurt.(en dat meen ik echt) Met dit mooie weer is het ook veel leuker om hard je best te doen. Tenminste dat vind ik, het mooie weer stemt ons goed. Helaas krijgt het mooie weer morgen een dip. Greetz Ellendig dat je gewoon niet van te voren weet hoe lang het gaat duren. Een kindje laat zich niet plannen. Het komt wanneer het moet komen.tja
precies... ons kindje zit ons nog gewoon uit te zoeken hihihihi het komt wel.. allen duurt het zooo lang hihihihi idd heb meer zin met dit weer!!!
nah meiden ik kom jullie versterken in juni ...tadadatata...ik duim voor jullie alle dames voor een goed ei in mei greetz asjuh
Asjuh.. jammer dat je hier weer moet komen (je snapt me wel) we duimen voor een goede afloop van een volgend eitje!
Meiden val weer even binnen, lees altijd wel mee hoor, weet alleen nooit niks te vertellen Maar we gaan er allemaal voor deze maand en dan is iedereen zwanger Of ben ik nu te optimistisch? Mijn klus tijd komt er ook weer aan Kijken of we deze maand een gehoorzaam eitje hebben
ahahahahah op het andere forum wel he? zag toevallig je naam net voorbij komen toen ik wat zocht op internet hihihi
Hè shit betrapt Hihi nee hoor. We hebben daar ook klussers zeg maar en in "mijn" topic (sept/okt stoppers) ben ik net zo saai als hier
Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik met dit weer niet zo heel veel achter de pc zit of doe Lekker van het weer genieten
In mei leggen alle vogels een ei........... En wij doen dat gewoon ook in juni hihihihi Spannend wordt dat
Ik ben het echt helemaal met je eens Chelleke We gaan allemaal voor juni...... En welnee dat is niet te optimistich, want dat moeten we blijven toch?? Greetz
goeie morgen meiden zoals je ziet vandaag het ei! net nog ff geklust misschien haalt het nix uit maarja was wel gezellie ik zie inderdaad ook overal dikke buiken! en iedereen die ik spreek hoor ik er ook over zelfs vande week mijn collega waar ik mee werk ik moet iets vertellen ik ben 11 weken zwanger! toen dacht ik ik wil ook wel wat vertellen hmm maar leuk voor je
mmm, ja leuk voor je. Zo voel ik het soms ook. Waarom zij wel en wij niet. Wij hadden potverdrie al een kindje kunnen hebben. En zij ploep in 1 keer ( hadden wij ook wel). Ik word daar heel verdrietig van. Ik heb eens van iemand gelezen. Jij staat als eerste bij die tramhalte. iedreen komt later. Jouw tram heeft vertraging en iedereen gaat je langzaam voorbij totdat je weer alleen staat. Zo voelt het echt (snik). NIES waar ben je, ik zak weer in die put! En ik moet toch vrolijk worden, want heb dalijk vrijgezellenfeestje. En mijn ei is ook nog niet gesprongen! NIES, Niehies
Je kan je wel telkens een hoop afvragen... maar je hebt er niks aan.. ja je wordt er hooguit verdrietig van.. Kom op janne, praat je zelf niet zo down! probeer positief te denken! Dat probeer ik ook!