ik heb voor deze ronde ovutesters gekocht, wil nu wel eens weten of en wanneer ik mijn ei heb....... Succes Janne ik duim heel hard voor je ei........... en de rest natuurlijk!
Ik voelde me wel een beetje opgelaten hoor. Begon er bijna van te blozen. Ik had echt zoiets van ik? Waarom ik? Maar ik weet het wel hoor Miranda
ja dat weet ik maar ik heb vorige maand voor het eerst getempt en daar kon ik echt niets uithalen hoor het was zo'n zootje dus nu maar eens zo proberen en het tempen ook bijhouden hoor!
Maar weet je dan wanneer ongeveer je ei is. ik geloof dat je er al 5 dagen van te voren mee moet beginnen. Dus stel dat je net als ik een laat ei hebt, dan heb je er nog meer nodig. Wat was er raar aan je temp dan. heb je een kaartje?
Ja ik weet het, en dan moet ik er maar meer kopen maar ik wil nu wel eens wat zekerheid want dit is zo ook een drama!
Hai Moontje, Heb jij niet regelmatig nachtdienst? Dan kan ik me voorstellen dat tempen een heel raar beeld geeft. Hoe regelmatiger je het doet hoe beter de resultaten. Een avondje uit of een half uur eerder wakker geeft bij mij al uitschieters! Neeke
Ik heb eens in de maand nachtdiensten, de rest van de tempjes is op de minuut op dezelfde tijd gedaan en nog heel veel uitschieters erbij, kan er echt niets van maken! ik dacht mijn eisprong te voelen veel eerder dan het schema aangeeft dus ik weet het ff niet meer.
Ja inderdaad een duister kaartje, maar inderdaad wat Neeke zegt. Jij hebt toch nachtdiensten ( tuurlijk want ik heb jou ook al een keer een pB gestuurd over die ooie afbeelding) dan is het inderdaad moeilijk temp. Het scheelt bij mij zoveel in een half uurtje. Maar dat wordt dan wel een dure grap elke maand.
ja je hebt gelijk maar wat moet ik anders? ik wil toch wel weten of we goed bezig zijn en ik wel een eisprong heb want hier word ik echt heel erg moedeloos van
Ons bericht heeft elkaar gekruist. Op dag 26 was je NOD. Dat betekent tussen dag 10 en12 je ei daar staat dan totaal niets van hoge temp. Maar heb je dag 18 en 19 een nachtdienst gehad? Als je die weg denkt dan zit er wel een goeie lijn in.
Ja dat ga ik zeker doen, ook voor eventueel artsen bezoek als het allemaal nog langer gaat duren, dan heb ik dat tenminste maar gedaan en kan ze me niet terugsturen om eerst maanden te gaan tempen!
Ik ga er vandoor, krijg zo visite en ga koffie zetten. bedankt voor jullie interesse en tips, ik ga morgen zeker teruglezen of er nog meer tips van jullie kant zijn gekomen. liefs moontje. ps, jullie zijn schatten!
Dat doen ze gerust ja. We gaan er gewoon voor. Kom op! Ooit zijn wij ook zwanger. Heb jij nu ook het gevoel dat je tijd gaat dringen gezien je leeftijd?
Ja dat zeg ik ook weleens. Wat moeten we zonder elkaar? We kennen elkaar niet en leggen toch onze hele ziel en zaligheid bloot.