ze zeggen voor de kwaliteit van de zwemmers beter niet elke dag te klussen, dus doen wij nu om de dag tot we er bij neer vallen.
Dat heb ik de 1ste maand idd ook gehad. Daarna weer lichte menstruatie, eigenlijk net zoals met pil....Dus komt goed Dora
Wij gaan straks ook om de dag klussen als het aan mij ligt... want mijn man wil voor de zekerheid dat wel iedere dag (jaja ). Ik ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen want mijn vorige was 104 en dat is niet normaal om het als voorbeeld voor een volgende cyclus te houden.. dus 7 juni ongeveer is mijn NOD.. ik ben benieuwd of het dan positief is of dat er dan komen..
104? htjeemje...da's wel heel lang! Nou heel veel succes... blij te horen ElviraR - ik was al bang vandaag bij de appie H alles in extra large voorgoed te moeten kopen haha...wat een drama! Ik ga na deze duivels voor om de dag...als ik dat volhou haha...ik heb ook gehoord dat het zaad dan beter zou zijn en sterker
Ik las ergens een studie over sperma.. mannen die normale zwemmers hebben kunnen gerust elke dag doneren hahahaha Ook bij fertility friend waar ik mijn temp bij hou luidde hetzelfde advies..als er met de zwemmer niks is, gewoon opvoeren die frequentie! ik heb het maanden braaf om de dag gedaan... nou inmiddels maakt het me ook niet meer uit en doen we het in de vruchtbare dagen gewoon elke dag.. mits we daar zin in hebben natuurlijk!! groetjes
Hallo dames, wij hebben ons niet zo strikt aan het om de dag gehouden hoor en het regelmatig dagelijks geklust en dat heeft ook resultaat opgeleverd!! Doe vooral waar je je goed bij voelt!! Ik heb het vermoeden toen ik dat krampachtige wat los kon laten dat het toen ook gelukt is, maar zeker zullen we het nooit weten. Wel weet ik dat ik de laatste 2 maanden voor ik zwanger werd minder geforceerd er mee bezig was. Veel succes!! Karin
hallo meiden, nu zit ik me toch af te vragen he welke cuclus lengte ik moet nemen de erste 2 keren waren 23 dagen een keer van 29 en nu 25 dagen. Wat zouden jullie doen?
Happydeesje, ik zou de kortste nemen ivm eisprong, en dan doorklussen tot en met de eisprong van de langste, om het zo maar te zeggen....
Hallo meiden, bij ons begint het klussen ook weer, ooooooooh ik hoop zo dat het nu wel weer BINGO is. Ik heb niks tegen het klussen hoor maar ik voel er wel steeds een bepaalde druk achter zitten zo van het moet nu wel anders ben je te laat Hebben jullie dat ook? Maar het is natuurlijk wel voor een heeeel goed doel, duurt alleen zo lang voor het echt allemaal goed is. Soms ben ik er echt depri van Maar nu probeer ik positief te blijven anders kan je helemaal nergens van genieten en dat is natuurlijk ook niet goed Liefs, mussie
daarom.. gewoon doen waar je je goed bij voelt.. eerst dat gedoe met om de dag.. als we zin hebben doen we het gewoon.. geen zin is geen zin! ik voelde dat om de dag vrijen idd als krampachtig!
hihihi precies.. ik moet zeggen dat wij beide de afgelopen 3 maanden als heel relax hebben ervaren... zo houden we het nog wel even vol.. hahahah liever niet ... wil gewoon nu zwanger zijn!!
hallo, hoe is het hier in nod juni? Ik kom er bijna aan, althans dat zegt mijn gevoel mij! tot later nu nog even in nod mei kijken, nu het nog kan
Hallo allemaal! Ik meld me ook maar weer eens aan voor mijn nod in juni! Mijn nod is 1 juni. Ik hoop dat we met zijn allen lekker zwanger worden, het is er een mooie maand voor! Iedereen heel succes met klussen Liefs An
Nou, vorige maand hebben we het ook bewust elke dag gedaan in de vruchtbare week, maar dat voelde absoluut niet krampachtig. We hadden er allebei zin in Zou zo geen weken door moeten gaan, maar voor een weekje was het leuk. We zien wel. Ik probeer denk ik ook de frequentie rondom de eisprong op te voeren (als we allebei zin hebben) en anders zo veel mogelijk om de dag. Dat loslaten lukt natuurlijk deels wel. Ik wordt er wel wat gelatener in, maar blijf er evengoed veel mee bezig. Van de ene kant denk ik dat dat het misschien beinvloedt, maar van de andere kant denk ik; ja, ja, omdat ik er meer aan denk gaan die zwemmers zeker ineens de foute kant op yeah right...lijkt me onlogisch....Of het er meer mee bezig zijn een negatieve invloed heeft is volgens mij nooit bewezen...
We weten het allemaal he, nu alleen nog zwanger worden Hoop dat je bevruchte ei zijn reis is begonnen....dat ie maar mooi gaat nestelen meis