zow ik hoop het!! hihihi vandaag zo goed als geen pijn! en tempje wat hoger... weet bijna zeker dat hij geweest is. ik was met laptopje even bed in gedoken.. komt mijn mannetje binnen net en naast me liggen.. zegt hij: moeten we niet nog even aan de slag hahahahahahahhaha nou dat slaan we niet af hihihihi Mannen, ene moment mag je er niets over zeggen en andere moment zitten ze er zelf mee!
Nou, dat hebben jullie dan snel gefixt Extra keertje is nooit weg he! Die zwemmers hebben nu voor wat extra stroming gezorgd, zodat je bevruchte ei nog sneller de juiste route vindt Ik denk aan je in de wachtweekjes! Ga me nu verheugen op mijn klusweekje . Vind het jammer dat het allemaal zo lang moet duren, maar dat klussen blijft gelukkig leuk
Goede morgen allemaal! snotter de snotter....... ja,ja, ik ben nog steeds verkouden, pfffff als mijn ei nu maar geen koutje vat! liefs moontje
Je ei is nu extra zielig waardoor de zwemmertjes medelijden krijgen en er naar toe gaan Moontje Is dus alleen maar meegenomen
Elvira, dat is een goeie! Die houden we erin hoor! Nu eerst maar eens afwachten of mijn ei wel komt hahaha, vandaag beginnen met ovutesten.... liefs moontje
Die van mij komt ook binnen nu en een week. Hebben we weer rond dezelfde periode NOD....ik mag waarschijnlijk weer wat langer wachten als mijn cyclus tenminste 27-28 dagen is....laatste 2 x 24 en 26 dgn..
gezellig meis! kunnen we tenminste samen gaan zitten zenuwen!!!! Ik ben erg benieuwd wat het voor ons gaat brengen....... DUIM duim duimer de duim!
Ik hoop wat goeds. Aan onze inzet zal het iig niet liggen he... Volgens de pendels is deze maand nog voor spek en bonen en volgende maand voor het echie...Nou ja, als dat zo is, ben ik ook tevreden hoor Ik hoop iig dat het in de komende paar maanden zal lukken....
Hopen dat de pendels gelijk gaan krijgen! Doe jij zelf pendelen of laat je het iemand anders doen? Ik heb al een paar keer iemand een pb gedaan om voor me te laten pendelen maar nooit antwoorde gekregen. We wachten gewoon maar af!
Ik heb voor me laten pendelen en heb het in het begin zelf een paar keer gedaan. Lukt me echter niet altijd en had er geen geduld meer voor, dus ben maar gestopt...
Zo meiden, bij mij zijn de weer verdreven dus we kunnen weer aan de bak. Moontje sterkte me je gesnotter !!
hmm collega zou erg blij zijn met het nieuws als ie weet dat hij weer elke dag mag *grin* die houdt nou krampachtig strak vast aan "vandaag mag ik niet" en kzelf.. tja ach.. sex als we er zin in hebben he en gisteravond was ik echt helemaal dood nou piept job wel vake als ik vroeg naar bed wil maar nu vond ik het wel mooi eigenlijk na het eten, smoothie gemaakt in de blender ent oen die op was.. hop job naar bed gesleurd "jammer" genoeg sliep ik toen nog pas heel erg laat dus tja.. vanavond maar nieuwe poging op een fatsoenlijke tijd slapen job merkte wel op dat ik vannacht zo in coma was dat toen ik tegen hem aan lag.. en hij mn arm zo schoof dat het wat lekkerder lag normaal.. ik dat dus gewoon doe... en nu mn arm niet eens de meoite deed om te blijven liggen *grin* en ik was ook stuk wakkerder vanochtend dan afgelopen paar dagen bij elkaar best goed zo'n comaatje af ent oe
Gisteren ook in coma geslapen, heerlijk hoor. Waren beide al op de bank in slaap gevallen, dus zijn we in bed maar verder gegaan, van klussen is niets meer terecht gekomen. Maar hopelijk vanavond weer energie genoeg, want 2 dagen overslaan dat kan natuurlijk niet. Eigenlijk wil ik proberen vanaf nu t/m zaterdag elke dag een poging wagen hihi Wordt druk. Sportschool komt dan ook na het weekend wel weer, haha. Krijgen zo genoeg beweging. Moontje succes met je snotneusje en alle andere: zet 'm op!
hmm mja.. om te voorkomend at er 2 dagen niet geklust werd hebi k job maar gewoon ontvoerd terwijl die nou juist zat "als je liever een filmpje kijkt en dan straks slapen.. vind ik het ook leuk hoor" normaal is dat dus andersom *lach* en idd.. sex is ook lichaamsbeweging toch? voel me soms flexibeler dan op andere momenten
Ik heb wel eens gehoord dat sex hetzelfde is als een half uur in de sportschool, dus het is gratis en lekker !! wat wil je nog meer. !
hmm dat zou best nice zijn dan fitnes is meer dan ooit namelijk *grin* sinds ik gestopt ben met de pil heb ik meer zin dan ik volgens mij ooit ghad hb gister ook maar eens overlegd dat tegen de tijd het nuttig word weer voorbehoedsmiddelen te gebruiken.. eens te gaan kijken naar alternatieven quote: helaas is er geen pil voor mannen (volgens mij bestaat dat wel... maarja dat zien we ddan wel)
ja ik heb ook veel meer zin zonder pil. Maar of het nou komt door het idee (kindje proberen te maken) of dat het libido er echt door onderdrukt werd???? Maar anyhow, ben er erg blij mee. Dacht vroeger wel eens, dat wordt nou wat als we kinderen willen... Ik ga vanavond maar weer eens lekker actief zijn
mmmmm... hoor net van mijn moeder dan een vroeger vriendinnetje van me zwanger is van de 2de (eerst 1,5 jaar). En dat is al de zoveelste waarvan ik de afgelopen maanden hoor dat die zwanger is... Weer een babyboom zeg. En ja (zal t eerlijk zeggen, meeste van jullie herkennen het wel) 't steekt een beetje. zucht... Nou ja, moeten maar posi blijven denken dat onze tijd ook wel komt.
hoi meiden, wie kan me helpen? ik wilde op FF even mijn ovulatietest uitslag invullen, maar kom er niet uit. wat betekent OPK Fermingtest none partial full monitor low high peek alvast bedankt meiden