Ik weet het n.iet meer. Bij mij ging hij voor mijn ei niet omlaag, maar ik hoor van anderen wel. ik weet het nu helemaal niet meer. Ik zit al een heeeeele poos op mijn ei te wachten. Ik heb het nog niet gevonden Natasja.
Hoi, bij mij is de temp voor het ei idd lager. Maar wisselt enkele dagen voor ei nog veel. Enkele dagen ervoor soms ook al laag, dan weer wat hoger en dan weer laag (voor ei)...
Nope, zo werkt het dus niet. Als een man gewoon gezond zaad heeft dan is sex om de 24 tot 36 uur geen probleem.. echt niet. Enne al zaadcel kan ook binnen een uur al dood zijn.. alle omstandigheden moet goed zijn willen ze het wat langer overleven!
Ik heb het! Door andere cellen van de zaadbal worden zaadcellen gemaakt, miljoenen per dag. Deze produktie gaat in principe dag en nacht door, en het is niet zo dat de zaadcellen alleen tijdens een zaadlozing worden gemaakt. Wèl kunnen de zaadcellen, in afwachting van een zaadlozing, tijdelijk achter de prostaat, in de zaadblaasjes, worden opgeslagen. Zaadcellen gaan lang mee en die in het sperma zijn meestal al zo'n twee maanden oud. Na een zaadlozing duurt het een dag of drie voordat de voorraad weer op peil is. Het staat op stilverlangen.nl
ja op peil.. maar wat is op peil.. Maar ja laten we het er op houden dat je gewoon zwanger kan worden door elke dag sex. Door, van het forum hier, deed dat ook, haar vriend was zelfs verminderd vruchtbaar en werd ook zwanger. De een zegt dit en de ander dat... eigenlijk maakt het me geen drol uit.. als ik elke dag sex wil dan doen we dat hahahaha om de dag heeft ook nog niet voor een zwangerschap gezorgt..
Grappig Natasja, Als ik elke dag sex wil dan doen we dat. Ik moest wel lachen om je uitspraak. Ach we zien het allemaal wel en de tijd zal het leren
Hahaha tja weet zeker dat de zaadjes zo snel niet zijn bijgemaakt Moontje. Enne..hoe is je looppatroon...krijg je je benen nog wel bij elkaar hahahah
als we elke dag sex willen hahahahahah ach ja.. wel of niet veel sexen niks heeft nog geholpen.. en mijn gevoel zegt nu weer nee... helaas.
hmm volgens mij eh.. als de cellen in het sperma meestal zo'n 2 maanden oud zijn da zou het toch weinig uit moeten maken of je elke dag of om de dag sex hebt... tenzij je dat dus langer dan 2 maanden volhoud.. zou je denken dat er dus "voorraad" is
ja nog heel lang... hahaha zit pas om 3 dagen na ei.. maar ik doe de billingsmethode en spotte net wat slijm wat lijkt op het slijm wat je hebt als je eitje dood is.. maar het was volgens mij te snotterig (toch nog wel een beetje eiwit achtig met witte wolkjes) er voor.. maar goed.. ik heb er al gelijk geen goed gevoel meer over...
Volgens mij worden we erg melig. ik lig constant in een deuk. Ik zie je al lopen; benen wijd ( net zo'n manwijf)