He bah Natas, wat vervelend voor je! eigenlijk weet je dan ook weer te veel misschien he? je let overal op en leest en studeert om zoveel mogelijk te weten te komen maar ziet dan ook meteen dingen die je misschien beter niet had kunnen zien, nu loop je een hele tijd met een rotgevoel rond. Ik hoop voor je dat je het toch niet goed hebt gezien hoor
goed meiden, Ik ga even mezelf nuttig maken hier en het huis en beetje opruimen ZOOTJE HIER! Ik kan het vast niet laten om steeds ff mee te lezen dus vast en zeker tot straks. niet te melig worden met zijn allen! doei, liefs moontje
Haha, nou jij kan er anders ook aardig wat van, met de benen wijdt Zo'n Ma Flodder figuur, met een zo'n dikke bolknak in d'r mond hahaha! Wel gezellie hoor!
Ik snap ook wel dat je dat niet echt doet Moontje hihi, maar moest het van mezelf ff visualiseren hahaha Enne Janne...idd soms spoor ik....maar vaak niet Natas...wat balen dat je er nu al geen goed gevoel over hebt. Heb ik meestal ook al zo snel na ei Kop op meid..ik denk aan je!
Hey lorfiedal, Via het menu wordt de billings uitgelegd. Komt er eigenlijk op neer dat je heel goed je cervixslijm in de gaten houdt.
Wanneer vanaf dit moment enig slijm te zien is, zal dit gewoonlijk kleverig zijn en ondoorzichtig. De eicel is dood.. ' Zo dus Je hoeft dit niet te zien natuurlijk.. maar ik heb het al meerdere malen wel gezien.
ik hoop het ook! het leek te veel op eggwhite afscheiding.. en het was absoluut niet plakkerig.. maar toch