Hey lorfiedal, Via het menu wordt de billings uitgelegd. Komt er eigenlijk op neer dat je heel goed je cervixslijm in de gaten houdt. ik heb het inderdaad even vluchtig door gelezen en zeer interesant en ga ik ook doe alleen nu niet goed in de gaten gehouden en wat ik gelezne heb klopt ook dus vanavond heel erg aandachtig lezen Indey
Helaas, ik ben maandag weer ongi geworden, dus voor mij op naar de 7e ronde na mijn mk... Ik begin het wel zat te worden dus ik heb ovulatietesten aangeschaft. Ik wil er zeker van zijn dat mijn eitje volop de keuze heeft als ze rijp is! Groetjes, Bernadette
Moontje: bij mij ging de temp eerst 2 tienden omlaag en daarna omhoog. Maar volgens mij is dat bij iedereen weer anders.
ik geef je groot gelijk meid ga het nu maar eens goed aanpakken en ga je op voor je eerste kind ? Indey
Correctie... het is zelfs alweer de 9e ronde, ik raak de tel kwijt ... Dit is inderdaad voor mijn eerste kindje. Mijn man en ik besloten vorig jaar augustus te gaan proberen en toen was ik na 1 cyclus zwanger. Na 11 weken bleek ik een missed abortion te dragen, ook wel een windei genoemd. Toen ben ik op 4 november gecurreteerd, en je kunt wel zeggen dat ik sinds dien aan het klussen ben met mijn man. Dus vandaar, nu moet het maar eens goed gebeuren ! En jij, ben jij al lang bezig, en is het voor jouw eerste? Groetjes, Bernadette
Nou Natasja, ik was meteen in de mineur na het lezen van die billing methode - had namelijk gisteren geloof ik ook een propje slijm, ondoorzichtig en dik maar niet kleverig. Toen bedacht ik me dat we de avond ervoor geklust hadden! Zou het dat niet kunnen zijn?? (please give me some hope!!!) Grts Neeke
Meid wat een vervelend verhaal zeg en dan zou je bijna een jaar bezig zijn jeetje Maar dan word het inderdaad tijd dat je nu eens zwanger mag raken ik gun je het van harte tsja ik krijg er steeds meer moeite mee om nu te vertellen dat wij voor een 3de gaan en dit is mijn 1rste cyclus en ik heb er al 2 een dochter van 11 en een zoon van 9 en als ik dit lees hoeveel meiden en ook jij er moeite voor moeten doen om zwanger te raken ga ik me schuldig voelen van die 1rste 2 was ik snel zwanger beiden gelijk de 1rste cyclus kan je je voorstellen dat ik me schuldig ga voelen tegen over jullie Indey
Goedenavond dames . Hier is het bijna weer "klustijd" Heb al weer wat steekjes in mn buik en liesen , dus duurt niet lang meer !!!!! Maar ben er niet zo mee bezig deze ronde en ben zelfs weinig online Tuurlijk mis ik jullie wel , maar was er echt teveel mee bezig en besloot toen om het maar gewoon te laten waaien allemaal . We zien wel waar we eindigen . Maar ja , mis jullie en dus kom ik weer spieken . Wens alle dames in de wachttijd veel sterkte met wachten . De meiden die ongi zijn geworden , heel veel succes in de volgende ronde !!!!! Meiden die in de tussentijd zwanger zijn geworden GEFELICITEERD Groetjes Joyce
Hey Natasja, heb jou geplaatste link ook gelezen. Maar als je nou witte derrie hebt, is dat dan vóór of na je eisprong? Ik weet namelijk niet precies of ik nou al wel of nog niet me eisprong heb gehad (ik voel dat niet en tempen doe ik ook niet). Maar wat krijg je nou voor 'goedje' als je wel wanger bent?? Groetjes Cellie.
Hoi meiden, hier weer een berichtje van mij. Ik heb alles eens terug zitten lezen en ik ben tot de conclusie gekomen dat een mens maar ingewikkeld in elkaar zit en dan met name de vrouw! Waarom zo moeilijk waarom worden we gewoon niet fijn zwanger met z'n allen en heerlijk genieten? Ik merk aan me zelf ook dat ik er toch wat minder mee bezig ben. Ik vind het nl erg vervelend om steeds een paar dagen behoorlijk depri te zijn van de teleurstelling dat ik weer de heb moeten ontvangen. Ik probeer het een beetje los te laten, is moeilijk, maar ik moet het van mezelf. Ik ben blij dat de zomer voor de deur staat dat we even met andere dingen bezig kunnen zijn. Het moet natuurlijk ook geen obsessie gaan worden he en die kant gaat het wel op bij mij. Ik probeer dus zoveel mogelijk afleiding te zoeken, gelukkig werk ik ook fulltime, zodat ik weinig tijd over hou om na te denken over het: WAAROM? Nou meiden als ik jullie strakjes niet meer spreek wens ik jullie nog een fijne(klus) avond Liefs, mussie Poehee, wat een lang bericht(je)
Mussie# GOOD FOR YOU GIRL! ga er voor, ik neem mezelf ook steeds voor om er niet zo mee bezig te zijn maar het wil me niet lukken... Ik hoop voor jou dat het je wel lukt en dat je gewoon lekker ontspannen aan de klus gaat en straks gewoon lekker zwanger blijkt te zijn en kunt gaan genieten van een GEZONDE zwangerschap met een heel mooie baby als beloning! meis ik GUN het je! Ik ga voor je duimen dat je de nodige afleiding kunt vinden en behouden. heel veel liefs moontje
Wat een onwijs lief berichtje moontje Maar tuurlijk ben ik er nog wel mee bezig maar niet zo gespannen en veel meer als eerder. Ik gebruik deze maand ook geen ovulatietesten. Ik ben heel erg bezig met de vraag wel of niet op vakantie gaan, naar het buitenland bedoel ik. En ik moet een nieuwe pc want die van mij begint aardig wat ouderdoms verschijnselen te krijgen En me werk, ja en dan is een dag zo maar weer om. Maar nogmaals ik ben er gerust nog wel mee bezig maar anders en dit voelt toch wat beter. Het is net of je jezelf leert om je te beschermen voor een teleurstelling. Maar ik probeer ook vooral positief te blijven onze wens is immers nog net zo groot als dat hij was, misschien nog wel groter Maar lieverd, van jou berichtje, ik moet je eerlijk zeggen, daar krijg je ook kracht van hoor! Ik vond het echt super lief van je. En je moet weten hetzelfde gelt natuurlijk ook voor jullie en voor iedereen!!! Dikke knuffel van mussie
wor er helemaal verlegen van hoor! ik ga me mandje opzoeken en hopen dat het mannetje zo thuiskomt, hij moet nog ff aan de slag! haha! liefs moontje en allen slaap lekker en klus fijn
@neeke, propjes na het vrijen heb ik niet, maar ik ben jou niet dus het kan daar natuurlijk mee te maken hebben Cellie.. witte derrie als in witte afscheiding? heb ik eigenlijk nooit, niet voor of na de eisprong.. ja van binnen maar niet uitwendig. En als je wel zwanger bent.. tja dat weet ik niet.. want dat scheelt per vrouw. de een krijgt veel witte afscheiding en ander is gewoon droog. Daar is helaas niks zinnigs over te zeggen. groetjes
hoi dames mijn vruchtbare dagen zijn voorbij en ga vanaf nu opletten op mijn afscheiding of slijm en als het goed is moet mijn innestelingsdag komende zondag zijn dus heel benieuwd maar ik vind het vreemd op verschillende sites mijn cyclus uitgerekend en krijg ook verschillende testdagen bij de een op 30 mei testen en op een andere 27 dus wat zou ik aan moet houden en innesteling is het zelfde of moet ik er tussen in zitten haha indey
Goede avond....nog ff spieken voor het slapen gaan Joyce..had je idd al gemist hier....Doe je best weer he!! Dat loslaten wil ik ook wat meer gaan proberen (kom alleen hier nog niet weg hahaha) maar voel me wel wat beter in mijn vel de laatste dagen...Ga mijn man ook niks meer zeggen over mijn vruchtbare dagen. Wel extra verleiden natuurlijk Aangezien hij 2 weken weg is geweest is hij nu lekker de tel kwijt hihi Hij wist anders wel wanneer de vruchtbare week is...Baal alleen een beetje..Hij belde net. We zijn er allebei de hele tijd vanuit gegaan dat hij zaterdag (op onze trouwdag) zou terugkomen. Nu hebben ze dat waarschijnlijk verkeerd gezien en vertrekt zaterdag pas zijn vliegtuig. Dan is hij zondag middag dus pas thuis 1 dag na onze trouwdag Blijft er niet meer veel weekend over samen....Hij wist het nog niet zeker, maar ja, ik ga er maar vast vanuit
Ik ga pitten en hard duimen dat iig mijn ei nog ff wegblijft....Normaal gesproken moet dat goedkomen, maar je weet maar nooit met die gekke vrouwenlichamen... Truste!
hmm ik zou me toch niet schuldig voelen als ik jou was indey niemand neemt het je hier kwalijk.. en dan moet je vooral niet jezelf dingen kwalijk gaan nemen he
goeie morgen dames, nou ik ben ook van de partij in Juni. Ik moet nu aan het werk, misschien tot straks in mijn pauze.