NOD juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door charlotteM, 1 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww balen patje :(

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Welkom Patje...jammer dat je hier moet komen :cry:

Heb net de broer van mijn man gesmst. Dat hij ff navraagt wanneer mijn man nu landt :( (werkt op hetzelfde bedrijf). Ik baal er best van dat hij er op onze 1 jarige trouwdag niet is...Bovendien kunnen we niet echt meer veel doen dit weekend als hij pas zondag landt..... :cry:

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Kreeg net bericht van de broer van mijn man...hij komt idd pas zondag thuis :cry: Landt pas rond 11.00, dus is 's middags pas ergens thuis....baal baal

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    balen meid! Misschien ff lekker uit eten s'avonds??

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

das balen elvira!

en voor patje ookn atuurlijk :/
    welkom iig

(wat is het hier trouwens druk op de vroege ochtend? :) )

6. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    he balen elvira!!
    hopelijk wacht je eitje even op hem....en doe je net of zondag je trouwdag is!! kan je even romantisch maken als zaterdag toch?
    @eitje van elvira: blijf nog even zitten!!!!
    liefs elfje

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dank jullie. Ja kan zondag avond nog wel gezellig maken. Maar had me helemaal verheugd op zat uit eten en filmpje en zondag lekker samen uitslapen en de hele dag nog samen hebben....Dan is dit toch echt een tegenvaller :cry:
    Hoop dat het qua ei idd geodkomt, maar dat zou eigenlijk moeten lukken. Normaal was mijn ei altijd rond dag 14-15, alleen laatste x op dag 11. Zit nu op dag 9...

8. Niet meer actief

Da's balen Elvira. En maandag moeten hij en jij ook weer werken?

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
  10. Niet meer actief

Nou dan is het inderdaad een erg kort weekend.
    Da's flink balen.
    Het enige leuke zou zijn is als je ei nog niet gesprongen is.

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ja is des te meer balen omdat ik me er gewoon al zo op verheugd had en er gewoon op was ingesteld dat hij morgen thuis zou komen...Met mijn ei moet het eigenlijk wel goed komen...Ga er toch niet vanuit dat mijn ei nu ineens nog vroeger dan dag 11 komt....Hoop gewoon weer op dag 14 of zo, dan hebben we nog een paar kansjes ;)

12. missburn

missburn Lid

13 mei 2006
    21
    0
    0
    docent frans
    Tiel
    Hey Indey,

Ga je niet schuldig voelen joh, je bent 'blessed' en daar mag je blij mee zijn. Ik gun niemand het afwachten dat ik nu al te lang doe...

Maar ik houd de goede moed erin, over een paar dagen wordt het alweer klussen, en ik ben lekker aan het uitrusten van een paar heeeeele gestresste maanden dus het moet wel eens goed komen. Ik ben al eerder zwanger geweest dus ik weet dat ik het kán, nu nog worden dussss. De laatste keer was ik heel veel minder gestresst toen ik zwanger werd, dus die mood ga ik lekker vasthouden. :)

Leuk dat je besloten hebt er nog een kleintje bij te nemen. Mijn jongste broertje is ook 10 jaar jonger, en dat is echt leuk. Hij was altijd heel trots als ik hem van de basisschool ophaalde met de auto. Dan moest ik van hem de muziek heel hard zetten als ik aan kwam rijden... :)

Succes ermee!
    Groetjes, Bernadette

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey Missburn...ok toevallig; allebei ronde 9 en 8 mei NOD... :)
    Veel plezier met klussen de komende week ;)

14. missburn

missburn Lid

13 mei 2006
    21
    0
    0
    docent frans
    Tiel
    Ja, 8 juni bedoel je, ook al jouw 9e ronde? Kunnen we het wachten samen zat zijn :p

En jij ook veel plezier met klussen !

Groetjes, Bernadette

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Uhhh ja bedoel idd 8 juni (zat bij mei mee te lezen, dus liep weer even achter in mijn koppie) :oops:
    En idd, ik ben het wachten ook wel bijna zat...we hebben ons voorgenomen om na onze vakantie de huisarts te bezoeken als we tegen die tijd nog niet zwanger zijn. Dat is half augustus zoiets....

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Balen meid, khoop dat je zondagaaf dan toch nog een leuke avond hebt en hopelijk een vruchtbare ;)

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dank je Sanne....ik ga zekers mijn best doen ;) En verwacht mijn ei tussen zondag en donderdag dus hij is precies op het goede moment terug :)

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    gelukkig is je man dan wel op tijd terug dan Elvira ben blij voor je. XXX liek.

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Elvira,

ik kan me voorstellen dat je je 1e trouwdag anders had voorgesteld!! BAlen hoor, maar wie weet ... wordt het zondag heel gezellig en gaat er een mooie wens in vervulling.

Karin

20. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    He patje welkom hier, maar wel jammer dat je weer door moet naar de volgende ronde. Hopelijk heb je deze keer meer succes!! ;)

Elviar balen joh van je eerste trouwdag. Maar gewoon zondagavond nog iets leuks gaan doen en het volgend weekend nog een keertje dunnentjes over doen. ;) Gelukkig is hij wel op tijd voor je eitje :D

Deel Deze Pagina