Nou dames ik hoor nu ook hier. Mijn eitje is eindelijk gesprongen. Een week te laat ( grrr) Mijn NOD is 2 juni
nou janne niet meer samen in mei dus! Ten minste ik weet niet goed of mijn ei al gesprongen is ik ga daar wel van uit! dus voor mij blijft de datum nod nog 27 mei
Hoi patje, welkom hier. Nou meiden het wordt weer aan de klus. Ik hoop dat we allemaal goed nieuws hebben in juni Succes allemaal. Liefs, mussie
Hoi meiden, ik lees geregeld dat 'jullie' je ei gevoeld hebben of weten dat je je ei hebt. Maar wat voelen jullie dan?? Ik heb dit, voor zover ik weet, dit nog nooit gevoeld. Als mijn cyclus klopt, heb ik me 'ei' deze maand al gehad, maar niets van gemerkt. Maar kan natuurlijk ook zo zijn dat het nog moet gebeuren, weet het ook niet hoor. Wel heb ik nu, sinds vandaag, witte afscheiding, eigenlijk zegt me dit ook niets. Ik ben moeder van 3 kinderen, maar nooit zo bewust 'bezig' geweest als nu, volgens mij komt dat door dit forum, waar je allerlei verhalen en dingetjes tegenkomt die je dan op jezelf gaat betrekken....haha Gr. Cellie.
Door temp: na je eisprong gaat je temp omhoog Billingsmethode: na je ei wordt je slijm van doorzichtig ( voor je eisprong) naar wit Soms voel je buik of rugpijn Ik ben na mijn ei 's ochtends misselijk. Zulke dingetjes, maar je zal zelf ook je lichaam moeten leren kennen. Want lang niet iedereen is 's ochtends misselijk. Temp en slijm geldt geloof ik wel voor iedereen.
Dank je voor je reactie! Dus ná je eisprong WIT, dat heb ik nu dus wel. Maar heb je dat wit zoiezo, of alleen bij een onbevrucht ei? Of ook bij een bevrucht ei?
Liek, Karin en Marielle...bedankt voor de lieve woorden. Heb me er inmiddels wel bij neergelegd. Maar valt gewoon vies tegen als je je al bijna 2 weken hebt ingesteld op zaterdag op trouwdag thuiskomst..Maar ja iig op tijd voor mijn ei....Misschien wel een verrassingsei
Dan heb ik nog een leuk verhaal over een ei. Mijn ei sprong alsmaar niet. Gister vroeg mijn moeder of ik een paaseitje ( je weet wel van chocolade) wilde. Ik zei: Ja geef maar, dan steekt hij mijn ei aan en dan springt hij vast! En ja hoor vannacht is hij gesprongen. Grappig he. Dus meiden paaseieren eten!!!
kan mij voorstellen meid dat je dat vies tegenvalt , ik had het vorige keer dat ik mij vergiste om mijn vriend op te halen van schiphol na 2 weken ook. vergat dat vertrekdag geen aankomstdag was ivm tijdsverschil. dag van te voren via msn kwam ik er achter dat hij dus niet morgen thuis kwam maar overmorgen. ging ie nog bellen ook nog naar mij tja toen hield ik het nie droogjes. liek.
Hahha nou, droog houd ik het wel...Maar wat zal het heerlijk zijn om weer lekker in zijn armpjes te liggen...***zucht***
Wat rot dat je nog een dag moet wachten ! Toch gefeliciteerd met je eerste verjaardag en maak er morgen maar een dubbel zo fijne dag van! Mijn man gaat 8 juni naar Frankrijk voor zijn werk en ik volg hem 8 juli, dus ik zal hem ook een hele maand moeten missen. Hopelijk ben ik dan niet meer alleen ... Groetjes Bernadette
Dank je voor je felicitatie Ik moet idd nog een dagje wachten, maar het begint nu op te schieten Hij is 2 weken weggeweest naar Argentinie en kort geleden ook 2 weken naar Frankrijk. Ben iig blij dat hij op tijd is voor mijn ei. We starten meteen met de klusweek (al ga ik hem dat niet vertellen dit keer...) Een maand alleen poeh das ook best lang he. En daarna volg jij om daar vakantie te vieren? Ik hoop voor je dat ie wat leuks achterlaat in je buikje, zodat je niet alleen bent. We kunnen iig samen gaan aftellen naar 8 juni....Nogmaals veel klusplezier meis!
hmm ik moest gister even een cocktail proeven pfoe dat was echt TE lekker en ik zat notabene nog braaf icetea te drinken aan de bar just to be sure toch maar eentje gedronken hoor bedacht me later dat het weer tijd is voor springende eitjes tho dus savonds ook nog even heel aso geklusd nu allebei brak (meer van slaapgebrek dan van de cocktail vrees) maar toch maar eens zoiets voor thuis fixen en een alcoholvrije variant maar vast... maar ben benieuwd.. zag net namelijk dat vandaag ook volgens de banner De Dag is *grin*
Hallo allemaal, Dit wordt een spannende maand voor ons allemaal!! Ik hoop echt dat het deze maand raak is voor iedereen!! groetjes en succes