Nou ik zit eerst nog ff te wachten op mijn ei Temp is vanmorgen gedaald dus denk dat er wel een kans in zit dat mijn eitje vandaag komt. Ik ga zo'n mannetje denk ikmaar ff wakker maken en verleiden Ik hoop wel dat het vandaag een beetje beter weer wordt, heb het al wel weer gehad met die regen
De meeste zitten nog te ver van nod af. ik heb 31 mei/1 juni nod en ik moet nog 9 dagen..het lijkt me nog een beetje vroeg.
Goedemorgen dames Ja , ja , tis nog net morgen En ik ben doodziek Heb hoofdpijn, buikpijn (heeeeeeeel erg zelfs ) , misselijk , keelpijn en mn neus zit dicht Die buikpijn is zelfs dubbelop omdat ik mn eitje heb/had . Gister gaf mn persona aan dat ik mn eitje had en vanmorgen weer Had gisteravond wel die pijn die ik normaal ook heb als eitje springt , maar dat heb ik dus nu weer . Misschien heb ik wel 2 eitjes deze maand Zou wel leuk zijn als ze ook beide bevrucht worden en innestelen Een 2-ling lijkt me echt super gewoon Maar ja , eerst maar afwachten (alweer *zucht* ) en hopen dat ik me snel beter ga voelen . Heb gister en eergister bijna de hele dag op bed gelegen ( en geslapen ook nog ) Groetjes joyce
Jakkes joyce dat je je naar voelt! Hopelijk ben je snel weer beter! (ik mis je hoor ) hihihih ik had ook zo'n mega pijn deze keer... pffew... zat ook al te denken aan 2 eitjes hahahah zou leuk zijn!!
Hihi , dat klussen is geen probleem hoor Ondanks dat ik ziek ben hebben we afgelopen dagen flink ons best gedaan Alleen wat minder "wild" zeg maar whahahaha. Natas , ik mis jullie hier ook hoor Daarom lees ik wel dagelijks even bij Heb alleen niet de puf gehad om te tikken . Mijn Persona gaf 2 dagen na elkaar een eitje aan , terwijl dit normaal maar 1 dag is . Vandaar dat ik denk 2 eitjes te hebben Nou ja , heb ik wel dubbel kans natuurlijk Bedankt dames , ik hoop ook dat ik snel beter word want dit is helemaal niets !!!! Groetjes Joyce
baal weer ff als een stekker! Mijn klusperiode zou nu moeten beginnen, heb ik weer enorm last van mn rug......kan weer niet slechter uitkomen zeg
Voor vele is de klustijd aangebroken of is het ei net gelegd Zet hem op dames!! Voor de ziekenboeg (Joyce): wat extra vitamines misschien, doe maar rustig aan hoor! Bij mij alles rustig, behalve dat mijn vriendje morgen een potje met zwemmers mag inleveren en daar erg zenuwachtig voor is. We doen het maar rustig aan allemaal.
Hai meiden, Ik sluit me ook aan bij de Juni-NOD'ers! 18 juni is het hopelijk raak (10e ronde). Ben enkele dagen te vroeg ongesteld geworden, dus ik hoefde deze keer niet in spanning te wachten. Baal wel weer dat het niet raak is, maargoed, we gaan er weer voor. Ik duim voor iedereen hier! Liefs, Anouk.
Bedankt dames . Ik denk wel dat ik snel weer beter zal zijn hoor . Mn mannetje verzorgd me goed en verwend me ondertussen schandelijk Krijg ontbijt op bed met extra vitamine ( verse jus d`orange , vers gesneden fruit salade enz ) en zorgd er voor dat ik me paracetamol slik . Verder neemt hij me alles uit handen , zorgt voor de kids , doet de was , het eten , de afwas , eigenlijk alles wat we normaal met zn 2en doen doet hij nu in zn uppie . En in de tussen tijd lig ik veel op bed ( heb heel veel behoefte aan slaap blijkbaar ) laat het maar over me heen komen . Ik heb echt een topvent Ow ja , en als ik weer even wat minder/geen last heb van mn buik dan klussen we Kan me eitje natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan Maar zonder gekheid , dat klussen is bepaald geen straf (zelfs niet nu ik zo ziek ben als een hond ) . Groetjes Joyce
Hihihihi die Joyce onze sexmaniac! Ik had net iets raars, zat lekker op de hometrainer naar mijn engelse soap te kijken.. na 7 km dacht ik ik heb genoeg.. ga ik even op bed zitten... krijg ik me toch een ongi pijn...pfff duurde maar een minuutje en nu is het weer weg... OK??!!? denk ik dan! groetjes
hoe zal het met elviraR zijn die luid vast haar klusweek in met haar versterug gekomen mannetje .? liek. kwee nie natas misschien beetje verkeerde bewogen ?
Hm , dat gevoel van ongi heb ik ook wel . Trekt na een minuutje weer weg en ga je bijna denken dat je het je nog verbeeld hebt ook Misschien ben je een beetje te hard tekeer gegaan op die hometrainer of zo ?? Ik weet het ook niet hoor , heb het meestal als mn eitje geweest is en ik druk bezig ben met iets ..... Enneh sexmaniak klopt wel de laatste maanden Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik wel bijna dagelijks zin En rond mn eitje kan ik wel de hele dag door gaan ook Kun je nagaan hoe die pil je hele hormoonhuishouding in de war brengt . Denk niet dat ik aan de pil ga meer hoor , na een eventuele zwangerschap Mijn mannetje hoor je ook niet klagen trouwens whahahaha . Die heeft zo en zo wel altijd zin Schijnt een beetje man eigen tezijn heb ik gehoord Groetjes Joyce
Hihihihi nee het is zondag Joyce heb lekker op mijn gemakkie gefietst (nou ja vergeleken bij hoe snel ik normaal ga dan ihihihi) Mijn ei is inderdaad al even geweest. Vast moeie buik ofzo hahahah