Hee meiden daar ben ik weer eens! Ik heb eindelijk twee strepen op mijn ovetest!!!!!! endelijk!!!! Ik ga me mannetje maar ff een smsje sturen dan weet ie waar ie aan toe is! hahaha! ik merk ook dat ik sinds het stoppen met de pil veel meer zin heb, en mijn mannetje klaagt ook zeker niet hoor, in het verleden nog wel eens klachten gekregen over het geen zin hebben maar hier is hij zeer content mee! dus voor mij ook in de toekomst, zeker geen pil meer!!!
Dag dames, Ik ga me ook maar eens nestelen in een wachtstoel. Wellicht gezellig om bij elkaar te gaan zitten Wat dat zin betreft; wist niet dat anticonceptie daar ZO'N Grote invloed op had zeg. Maakte me vroeger wel eens zorgen als ik er aan dacht dat wanneer je kinderen wilt je toch regelmatig sex moet hebben... maar gelukkig is dit geen enkel probleem. Als ik dit eerder had geweten, was ik jaren eerder er mee gestopt. Kan er echt helemaal weer van genieten en naar uit kijken, gelukkig. Nou meiden ik ga verder met wachten en duimen voor een goede afloop deze ronde Liefs,
weet iemand hier antwoord op ... ik had op dag 6/7 van cyclus een best wel duidelijke ovulatie test ...toen een paar dagen echt negatie (niets te zien) en nu begint er vandaag op dag 11 van cyclus de streep weer duidelijker te worden ...damnz hoe kan dit ? asjuh
ehm.... geen idee. Vreemd zeg. Maar volgens mij had iemand anders dit laatst ook. Weet niet meer (zeker) wie, dus roep ff geen naam. Nu lijkt me logischer gezien je banner... zou het zekere voor het onzekere nemen en je man nog ff proberen te verleiden
Kan het zijn dat je een dubbel eisprong heb zegmaar. Vorige week je ene eierstok en deze week de andere? Heb geen idee of dit zou kunnen hoor zeg ook maar wat! In ieder geval nog even lekker klussen
Hoi Meiden, Even een vraagje hoor, kun je nou als je nog geen menstruatie hebt gehad toch weer een eisprong krijgen? Ik ben nog steeds niet ongie en heb steken in m'n rechterstok volgens mij. Ook heb ik weer heldere afscheiding ( maar dat heb ik al wel 5 keer gehad in de cyclus ). Vraag me namelijk af of het wel zin heeft om dan te klussen. Dan hoef ik er ook niet zo op te letten. Groetjes Nies
nah dat kost me niet zo veel moeite hoor hahahhahaha ..raar vond ik het wel ...ik heb de cyclus van de vorige keer aangehouden 24 dagen ..maar of deze ook zo is na MK weet ik dus niet ...ach het is geen straf om te klussen bij ons gelukkig
Hahaha leuk dat jullie zo aan me denken. Rararara wat zal ik gisteren gedaan hebben Had het te druk om hier te komen....Het was iig erg gezelli....Hebben er geen rekening mee gehouden wat goed is voor de zwemmers......hadden zowel 's middags als bij het naar bed gaan zin, dus dan hebben de zwemmers gewoon pech! Tja, wat wil je bij 2 weken onthouding hahaha Nieuwkomer welkom! Natas..spannend die aparte dingen.... Heb niet veel tijd om iedereen te noemen....tot gauw weer; duim voor jullie allemaal!
ps elvira had je mijn zijn huiswerk gedaan hahaha. anders was het de eerste keer verversen en de 2 keer voor het echie... liek.
Ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar ik heb dat verhaal weleens gelezen en diegene was zwanger. Doordat die test op een klein beetje hormoon ( geen HCG geloof ik) reageert en je bent zwanger is hij pos. Maar ik wil je echt geen valse hoop geven hoor. Maar ik hoop het natuurlijk wel voor je.
Hoi meiden, Hier alles rustig.. had vanmorgen hele hoge temp.. Vandaag af en toe een beetje buikpijn en moeeeeeee jeetje mineetje.. ik moet eigenlijk van mezelf nog op de hometrainer maar kan me zelf er niet toe zetten.. Sas, die stoel... zelf gebouwd hahahah heb ik 10 maanden de tijd voor gehad.. elke keer beetje confortabeler maken! hihihi Balen Summer! Elvira.. en? huiswerk gedaan? Fijn dat je weekend leuk was! groetjes
Natasja, jij bent zwanger hoor. Je hebt zoveel dingen en die temp, da's niet normaal hoor. Voor mij is het deze maand afgelopen. Als ik zwanger word gaat vanaf deze dag altijd mijn temp omhoog en dat is dus niet gebeurd. Op naar de volgende ronde. Het liefst zou ik dan nu al ongesteld worden, maar ja moeder natuur heeft dat niet zo beslist. Hoeveel rondes gaan er nog komen???
Ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar ik heb dat verhaal weleens gelezen en diegene was zwanger. Doordat die test op een klein beetje hormoon ( geen HCG geloof ik) reageert en je bent zwanger is hij pos. Maar ik wil je echt geen valse hoop geven hoor. Maar ik hoop het natuurlijk wel voor je.[/quote zou wel super zijn ..maar het blijft helaas maar weer afwachten .. thx voor het meedenken meid
Hihihih zoveel dingen hebben ik toch niet? beetje buikpijn alleen toch? Ja die temp is wel bizar dat geef ik je wel hahahahah groetjes
Ja die temp, moe, buikpijn. Dat is misschien toch al meer dan je de afgelopen maanden gehad heb. En ik ben een echt temp mens. Ik meet alles aan de hand van mijn temp.
hahaha ja maar moe... ik heb vandaag 8 lesuren gegeven aan minsten 25 pubers tegelijk... wie daar niet moe van word! Die buikpijn heb ik ook eerder gehad.. maar wel wat maandjes terug. tja die temp.. daar heb ik vandaag ook wel stiekum meerdere keren aan gedacht! groetjes