haha! jee wat ben ik nu weer begonnen?! als we nu geen mega groepskorting krijgen weet ik het ook niet meer hoor! meiden ik ben nu echt weg, mijn koffie staat koud te worden. fijne avond en tot morgen girls, liefs moontje
Jaja hij had zijn huiswerk 3 dagen ervoor gedaan. Dus 1ste was voor het echie en laatste voor de fun Vanmorgen temp gestegen..vrees dat ik gisteren mijn ei al heb gehad. Heb het dit keer niet gevoeld....wel al eggwhite afscheiding. Vind 't evengoed beetje jammer als het zo is (zal ik zien aan temp komende dagen), want dan hebben we dus maar 1 kansje gehad.... Moontje; doe mij ook zo'n abbo....heb al genoeg spaarkaarten vol voor de 2 strepen
lijkt mij wel raar om dat te doen voor een man...... vond ie het niet raar ? ben benieuwd wanneer FF je ei gaat zetten. misschien had je heeeeeeeeeeeele snelle zwemmers die zo hop je ei ingingen . je hebt niet echt een gemiste kans gehad dit keer. liek.
En het aftellen met ze allen is begonnen....spannend hoor. Voor mij is het pas de 2e ronde hoor, maar die lijkt wel échter als de 1e ronde, klinkt dat raar?? Allemaal heel veel GOOD LUCK gewenst! Gr. Cellie.
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ie het raar vond Volgens mij heeft ie het vroeger echt wel vaker gedaan...en mogelijk tijdens eerdere weekjes weg ook : Hij laat zich er niet zooo over uit, dus ga nog 's vissen hahahaha vind ik altijd wel grappig om te horen.... En nee, is niet echt gemiste kans he. Ik hoop idd op super zwemmers en mega ei.....Zwemmers hebben iig tijd zat gehad om zich goed te ontwikkelen. Ben ook benieuwd naar FF.... Thnx for the support Cellie...warm je mijn wachtstoel ook vast op...ik zal je snel volgen
@Elvira, waar gaat het over??? Wat is raar?? De stoel gaan we met ze allen warmhouden. @Natasja, nu al ongigevoel, het is toch nog veels te vroeg voor ongi, dus het MOET wat anders zijn......wat je voelt....is het niet je teen die natintelt Heb wel last van een onzettende opruimbui......pfffffff
@cellie.. ja veels te vroeg.. dag 22 nu pas.. normaal 31 dagen cyclus ( nu 29 of 30 denk ik) enne... wist niet dat ik tenen in mijn baarmoeder had? eeeeew (hij doet wel zeer hahahahahah)
Mijn eerste stukje tekst was antwoord op Lieke's tekst (quote) Daarna, de tekst achter jouw naam, was voor jou bedoeld Fijn dat die stoel vast warm is...moet er nog lang zat op zitten he...
Hee Natasja, Ik hoor eigenlijk in mei maar loop vrijwel gelijk met jou - ei gesprongen op maandag, en sinds vrijdag (dipje van 0.2 C) af en toe ongi gevoel. Heb het 's avonds KOUD en m'n borsten beginnen ook al pijnlijk te worden. Word sinds zondag met een half misselijk gevoel wakker... Heb jij dat ook??? Neeke
@Elvira Ik had wel door dat het niet voor mij bedoeld was, maarja ik lees ook mee en werd nieuwsgierig waar het over ging.... Maar na wat te hebben teruggelezen geloof ik dat ik het wel snap.... heeft het iets met olie verversen te maken?? Of zeg ik nu iets geks? @Natasja bedoelde natuurlijk het doortintelen van tenen....volgens mijn schema zou het vandaag een innesteldag kunnen zijn....niets gemerkt of andere dingen, alles helemaal normaal bij mij.
Jaja..geloof dat je 'm snapt Had hem opdracht gegeven dat ie met vers spul terug naar huis moest komen
Natas, heb nog 's ff naar je kaartje gekeken, maar die ziet er wel heeeel goed uit zeg En dat zo snel na ei...Ik hoop voor je dat een mooi kaartje dit keer wel wat betekent! De dagen voor ei zien er bij mij qua temp trouwens zoiets hetzelfde uit als bij jou. 1ste dag na ei ook niet zo'n gek hoge temp...De eerste cyclus dat ik tempte zat ik over het algemeen wat hoger met temp en de vorige keer en nu wat lager. Ben vandaag van 36.1 naar 36.4 gegaan en denk daarom dat mijn ei al is geweest....Zullen we morgen zien. Heb er iig niets van gevoeld dit keer...
Hai Natasja, Ik herken wat jij ook omschrijft. Ook ik heb sinds zaterdag een soort krampen (misschien niet echt het juiste woord, het lijkt zo'n ik-moet-ongesteld-worden gevoel). Ik moet ook nog 9 dagen voor mijn NOD en normaal heb ik nooit lang last van dat gevoel voor mijn ongesteldheid, alleen echt vlak vantevoren. Nu dus al een paar dagen... vreemd... Maar het zal wel niets betekenen bij mij denk ik. Hoop dat het voor jou wel iets betekent! Groetjes!
Nou dames mag ik me dan ook bij jullie aansluiten. Ik heb ook al 2 dagen ongesteldheidsgevoel terwijl ik dat anders nooit heb. Ook niet als ik zwanger ben. Maar mijn temp zijn zeker geen zwangerschapstemp. Raar hoor! Dus wat dat nou weer is. Gaan we deze maand dit met z'n allen hebben? Vorige maand hadden de meesten een uitgesteld ei.
Hoi neeke, ik ben nog 4 dagen eerder dan jou toch? ik zit op dag 22. Maar toen ik net naar de wc liep werd ik misselijk.. maar nu is dat al omgeslagen naar honger hahahahah En mijn borsten voel ik ook.. groetjes
Ik heb er ook last van, af en toe krampjes terwijl ik nog niet ongi moet worden en was gisteravond ook misselijk en heb trek in van alles
Hallo Natasja, Ik zit inderdaad iets eerder maar heb misschien een kortere luteale fase? Dacht uit je ovupijn af te leiden dat dat bijna gelijk viel met mij, vandaar... Vandaag voel ik me wel iets anders: het gevoel ongi te worden is weg, maar nu komen er opeens puistjes opzetten?!? Doe zoooooooooo mijn best om niet te hard van stapel te lopen maar ik zou zooooooooooooo graag... Enfin, dat begrijpen jullie allemaal wel! En alle dames met een NOD de komende week: heel veel succes, ik duim voor jullie!!!!! Neeke