Ik word ongi op de 14e dag na mijn eisprong, dus als ik bij de dag van eisprong begin te tellen dan duurt mijn luteale fase 13 dagen. Hm, als dat maar geen ongeluk brengt... Nou ja moet kunnen. Bij jou het ongi gevoel verdwenen? Grts Neeke
[quote="Natasja ik zit op dag 22. Maar toen ik net naar de wc liep werd ik misselijk.. maar nu is dat al omgeslagen naar honger hahahahah En mijn borsten voel ik ook.. groetjes[/quote] misselijk en honger?!?!?!?!? klinkt goed Natas nog maar even dan weet je het meis!! ik hoop zo dat het raak is!
Dat gevoel gaat vast gauw over om dan 9 maanden pas weer terug te komen!!!!!! Ik duim voor je Natasja! Neeke
snap ik meis, maar zoals je weet blijf ik koppig positief denken en hopen en duimen voor je!!! @Neeke, voor jou begint het ook weer spannend te worden he!? succes meid, mijn duimen draaien ook voor jou! en natuurlijk ook voor alle andere meiden hoor! heb nog steeds niet bijgelezen
Dankjewel Neeltje en Natasja, Nog een klein weekje afwachten maar ik vond het niet eerder zoooooooooo spannend... van de vier rondes waren de eerste twee na mijn mk erg lang dus niet erg kansrijk, vorige ronde was ik nog niet zo ongeduldig maar nu.... Ik denk vanalles te voelen maar houd mezelf voor dat ik me niet zo gek moet laten maken... Zucht. Nog een weekje. Grts Neeke
Hoi allemaal, Sjonge wat spannend hier zeg! Natas, ondanks dat je je zelf beschermd ( logisch ) ziet het er toch goed voor je uit. Ik zal heeeeel hard voor je duimen meis, word nu toch echt een keer hoog tijd hoor Voor jouw ook spannend Neeke, ik hoop op een positest voor je!! Enne Neeltje, hoe is het met je meid? Alweer 9 weken zwanger, wat gaat dat snel!Super hoor!! Voel je je een beetje goed? Maychodo, spannend meid, ook in de wachtstoel begrijp ik.Succes! Hier nog geen duivels maar ik ga niet meer testen, dat heeft geen zin meer, ik wacht nu echt op m'n ongie en dan kunnen we weer verder. Liefs Nies
hey Nies, ik voel me redelijk goed, alleen nog met vlagen behoorlijk misselijk en moe, en heb al weer wat bekken/rug klachten. wat vervelend voor je meid dat je al zolang aan het wachten bent en nog geen duidelijkheid hebt!! ga je nog naar de HH voor een bloedtest?? of blijf je nu afwachten?? sterkte en succes meid
Hoi Neeltje, Gelukkig positieve zwangerschapsverschijnselen dus Nee ik ga niet naar de HA.... ik kan gewoon niet zwanger zijn, gezien de klusdata's enzo is het nu onmogelijk, vandaar. Het zal wel te maken hebben met de ontpilling ofzo, ofschoon dat nu 5 maanden geleden is. Ik wacht gewoon af nu, zie wel wat er gebeurd. Zit niks anders op, en mocht het echt mega lang wegblijven, ja dan ga ik alsnog even heen. Liefs Nies
ja Nies wat ga je er verder aan doen ? blijf je alleen wachten of heb je een ultimatum gesteld. ? en misschien test je nog positief wat later in je cyclus...........het is mogelijk........liek.
tja, zou wel kunnen ik had ook al vroeg last van wat kwalen, maar het hoeft natuurlijk niets te betekenen, ik wil de pret niet drukken maar je zal toch echt moeten afwachten. succes
ik dacht ook dat het niet kon, omdat wij de laatste ronde ook echt niet veel en niet goed hadden geklust (volgens FF) dus wie weet.......
Hoi Lieke, Zoals ik al zei tegen Neeltje, ik kan nu gewoon niet meer zwanger zijn, we hebben vrij vroeg in de cyclus geklust dus theoretisch gezien is het al niet meer mogelijk, dan had ik op z'n minst al wel een licht streepje moeten hebben afgelopen zaterdag. Ik blijf mezelf niet voor de gek houden, schiet toch niet op Ik ga wel heel hard voor je duimen, Lieke, het ziet er voor jou toch nog wel gunstig uit! Liefs Nies
Hee Nies, Vervelend dat het nog steeds niet doorzet. Maar.... Dorito had een cyclus van 45 dagen en was de cyclus erna zwanger!!! Als het nu niet zo is gaat het vast de volgende cyclus lukken! Had net onstuitbare honger, dubbele boterham met hagelslag gegeten en nu ben ik misselijk... burp. Kon ik maar die NOD uit mijn gedachten bannen!!! Grts Neeke