NOD juni

Discussion in 'NOD forum' started by charlotteM, May 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

Apr 27, 2006
    3,565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Balen meid,
    op naar de volgende ronde ;)

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou ik had net wat plakkerige gele afscheiding na het plassen... ben bang dat het game over betekend.. over een paar dagen zal ik gaan spotten en dan word ik gewoon ongesteld. :cry:

3. Niet meer actief

Dat had ik dus vandaag ook Natas.
    Een paar dagen kurkdroog en nu op eens dit. raar he.

4. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0

Ik heb hetzelfde..... :oops: :oops:
    Wachten duurt wel weer lang hoor :confused:

Laten we het beste hopen

Liefs An ;)

5. Niet meer actief

Nee hoor An, deze maand gaat het aan mijn neus voorbij. Mijn temp zijn geen zwangerschapstemp.
    Dus ik ga door naar de volgende ronde

6. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Balen zeg! Maar goed, we houden de moed erin!

Liefs An ;)

7. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Lieve dames,

Wat een sombere stemming!!! Kop op, zolang de duiveltjes er nog niet zijn is er nog alle reden tot hoop!

Ik duim voor jullie allemaal,
    Grts Neeke

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Neeke, is zelfbescherming denk ik..
    heb ook echt buikpijn.. :cry:

9. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Kan het niet met innestellen te maken hebben??
    Je nod is toch ook begin juni?

10. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    En die teleurstelling elke maand is toch iets waar je weer even door heen moet.... En dan gaan we weer positief verder ;)

Liefs An ;)

11. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Zo heb een lange dag gewerkt vandaag. Heb vandaag (en nu nog) geregeld steken aan de rechterkant in mijn buik en een wat zeurderige pijn in mijn baarmoeder. Denk dat mijn eitje er dus aan zit te komen. Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet. Heb overigens nog wel net een ovu test gedaan maar die geeft een heel licht streepje (dus negatief)aan dus denk dat dat het nog een of 2 dagen zal duren.

Zag trouwens net toen ik thuis kwam dat een van mijn honden over alle 4 zijn poten mank loopt :confused: Arm beestje normaal is hij altijd superdruk en nu kan ie amper lopen. Heb alles nagekeken en gevoeld maar kan niks ontdekken en het is ook zo raar dat hij het aan alle poten heeft. Lijkt wel of hij enorme spierpijn heeft of zo. Ik kijk het morgen maar even af en anders maar een ritje naar de DA :(

Neeke, Janne, natasja, Ah78, kom op meiden nog even voldhouden de moed pas opgeven als de :evil: er zijn hoor!!

Voor alle nieuwe juni-Nod-ers hopelijkhebben ook jullie deze ronde meer succes. Deze maand wordt gewoon onze maand :D

12. Niet meer actief

Wat een sombere stemming!!! Kop op, zolang de duiveltjes er nog niet zijn is er nog alle reden tot hoop!

Sorry dames Ik kan er niets aan doen.
    We zijn nu al zo lang bezig en niks noppes nada.
    En het is gewoon een rottijd nu.
    Ik had bijna moeten bevallen en ik heb niks nog helemaal niks.
    Ik kan wel janken :cry:

13. Niet meer actief

Veel plezier vanavond Marielle ;)

14. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Ik kan me goed voorstellen dat je je zo voelt. Elke maand die teleurstelling en het wachten.
    Meis, als je je verhaal even kwijt wilt, stuur me gerust een pb-tje!

Dikke knuffel, An ;)

15. Niet meer actief

Nou, ik baal gewoon. Iedereen wordt maar moeiteloos zwanger ( denk ik en niet de mensen die hier zitten hoor).
    En wij zijn ( vind ik) al zo lang bezig. En als het er dan in zit, komt het er binnen 5 en 9 weken weer uit. Wat moet ik daarmee?

En nu weer geen hoge temp. Ja gewoon ovulatietemp, maar geen zwangerschapstemp.
    Ik zit wel heel zielig te doen he. Sorry.
    Gelukkig kunnen we bij elkaar ons ei ( ;) , ik kan ook nog wel een beetje lachen om die stomme woordspelingen) kwijt.
    Maar ik ben wel heel down deze maand.

Het zal er wel mee te maken hebben, dat nu zo ongeveer ons 1e kindje geboren had moeten worden.
    En iedereen zwanger is en dat we 6-6 de uitslag krijgen.

Sorry voor mijn gezeur dames.

16. Niet meer actief

Zal het ook komen omdat ik bijna dag en nacht hier zit?

Ik vind het hier toch gezellig.
    Alleen ben wel bang ( net als een ander waarschijnlijk) dat ik hier dalijk alleen over blijf en ik gezellig een topicje in mijn eentje heb.

Ik gun het iedereen hoor, maar waarom ik nu niet een keer? :cry: :cry:

17. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Ik wil je zo graag een hart onder de riem steken, maar ik weet niet zo goed hoe... :cry:
    Je hebt een hele moeilijke periode achter de rug, ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat je zo je dipjes hebt! Hier je verhaal kwijt kunnen is dan wel fijn, niemand die je veroordeelt en je mag lekker jezelf zijn

Meis, sterkte!

Liefs An

18. Niet meer actief

Je bent een schat. Door mijn gezaag aan te horen doe je al iets.
    Ik voel me ook wel een zeurtje.
    Iedereen heeft het moeilijk dus wat mier ik dan.

Jeetje ik zie nu pas dat jou eerste cyc 86 dagen was ( pfoeh)

Ik ga weer even verder met zeuren.

Kijk na mk 1 was het eerst 50 dagen ( valt dus mee vergeleken bij jou) daarna netjes 28 dagen. En na mk 2 is het een puinhoop. Altijd veel langer. Kijk als het nu korter is is het leuk, maar niet langer.
    Misschien ga ik 6-6 ook wel aan de gyn vragen of ik daar iets voor kan krijgen.
    Na mk heeft ze dat zelf aangeboden als ik geen cyc van 28 dagen had, maar dat was toen wel het geval. Dus als ik het vraag, zal ik er wel wat voor krijgen.

Geduld, geduld, geduld. En dat zit er bij mij niet in.
    Dat had ik als klein kind al. Als mijn moeder zei: we gaan dalijk de eendjes brood geven, moest dat nu en niet dalijk.

19. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0

Je moet jezelf niet zien als een "zeur". Je hebt een moeilijke tijd achter de rug en wat er nog gaat komen is ook onzeker. Ik vind het niet zo gek hoor dat je je af en toe zo voelt!
    Dat je cyclus nu ook zo wisselt is erg balen. Hoelang loop je al bij de gyn dan? Ze kan je eventueel medicijnen voorschrijven die je cyclus wat meer op de rit brengt. Ik zou daar zeker naar vragen.

Mijn eerste cyclus was idd 86 dagen, ik vond dat een verschrikkelijke tijd. Ik voelde me zo anders, was gewoon niet leuk. Het lijkt er nu op dat mijn cyclus regelmatiger aan het worden is.

"Geduld is een schone zaak"zeggen ze wel eens. Maar dat is inderdaad erg lastig als je zo graag zwanger wilt worden..

Krijg je 6-6 nou ook uitslag ergens van? Misschien staat dat wel ergens maar heb ik er over heen gelezen :oops:

Knuffel, An ;)

20. Niet meer actief

Wat ben je een schat!

Ik loop van mk1 bij de gyn. Dus nov. En ik denk dat ik wel iets krijg. Het is een schat van een mens.

6-6 krijgen wij de uitslag van het chrom-onderzoek.
    Ik snap dat je dat niet gelezen hebt. Ik kan ook niet van iedereen alles onthouden.

We lopen wel samen op he.
    Kunnen we elkaar eind mei een hand geven.

Share This Page