Dat had ik nog helemaal niet gezien. We kunnen samen aftellen ja Ik blijf je wel in de gaten houden hoor En weet je, het zal ook vast wel voor jou weggelegd zijn om lekker zwanger te zijn en 9 maanden later je kindje in je armen te hebben Dikke knuf, An Heel veel succes alvast bij de gyn!
Ja dank je voor naar mijn gezever te luisteren. Ik hou jou ook in de gaten hoor Bedankt he. Ik ga pitten. Ik was vanochtend al om 5 uur wakker ( slik)
Hoi janne, Nah in de put vind ik een groot woord, maar ik voel me wel ongemakkelijk... niet in mijn vel gewoon.. ik weet niet gewoon bleeeeh!
Hallo dames, Kan me zo goed voorstellen hoe jullie je voelen - ik had nu ook gehoopt 6 maanden zwanger te zijn maar het is helaas misgegaan... Maar wat ik van mijn man heb geleerd is dat het geen zin heeft om stil te blijven staan bij wat had kunnen zijn, hoe moeilijk dat ook is. Inmiddels lukt dat heel erg goed eigenlijk en baal ik alleen nog maar van het nu-nog-niet-zwanger-worden Tsja, het is niet makkelijk he! Heb ook zo'n onbestemd gevoel, volgens mij word ik ziek want ik ben -moe en ga dus zo naar bed -aan het koukleumen -droge oogjes -en wee op de maag... Nou ja hopelijk gaat het morgen weer wat beter! Veel sterkte dames en kop op! Grts Neeke
Inderdaad zo'n onbestemd gevoel... Goed verwoord... Jij sterkte met afwachten nog! spannend weer he! groetjes
Ja superspannend! Zo fijn om hier af en toe je hart te kunnen luchten, mannen staan er toch heel anders in en vooral dat er andere vrouwen zijn die in dezelfde spannende laatste week van de cyclus zitten vind ik een enorme steun! Ga nu lekker slapen, Natasja ik hoop zo voor je dat het deze maand raak is! En natuurlijk ook voor alle andere dames voor wie het nu zo spannend is... Sterkte allemaal!!!
Het is erg rustig hier vanmorgen! Niemand aanwezig met haar NOD in Juni? Ik heb er nogsteeds een goed gevoel over deze ronde! Ik heb gisteren voor mezelf gependeld, en drie keer raden? Positief testen in juni! Hoop dat mijn pendeltje gelijk krijgt! Marian
hee marian, doe mij ook een posi pendel voor juni! IK ZAL JE GOED BETALEN! hahaha! pendel omkopen, het moet niet gekker worden zeg. Misschien kunnen we de zwangerschapstesten ook wel omkopen?
Als dat zou kunnen!!! Ik wil wel proberen de fabrikant te bellen of ze een test willen afsturen die altijd posi test? hihi Maar goed, ik moet natuurlijk nog wel even goed aan de klus, want anders wordt ik natuurlijk niet zwanger! Dan kan de pendel veel zeggen, maar je moet er zelf ook nog wat voor doen he? Aangezien ik vanavond weer tot laat moet werken en mijn mannetje morgen weer vroeg op moet zal het wel even vlug vlug worden vannacht!!! Als de zaadjes dan ook vlug vlug mijn baarmoedertje in zwemmen kunnen mijn aankomende 9 maanden niet meer stuk! Duim duim duim..... Marian
nou marian, dan duimen we voor mega snelle klus, met giga snelle zwemmers naar een enorm vruchtbaar ei! ZO! dat staat er Ik ga zo weer er vandoor, moet vanmiddag werken tot 22.00 vanavond en misschien dan voor de zekerheid ook nog maar even een klein klusje inlassen vanavond je weet nooit waar het goed voor is...... Ik mag wel gaan uitkijken dat ik straks niet raar ga lopen van al dat klussen!
Werkze dan maar! Ik hoef pas om vier uur te beginnen vanmiddag, dus ik ga zo in huis nog maar even wat doen denk ik! Veel klusplezier vanavond.... Marian
Ik ben er ook nog hoor...maar zat mee te babbelen bij mei...hier was niemand.... Mijn ei is nog steeds niet geweest volgens FF. Gar ervan uit dat dat op zijn laatst morgen is, anders heb ik weer ineens een langere cyclus ipv laatst een kortere...Moet niet gekker worden. Wat goed dat je gevoel zo posi is Marian en die pendel ook nog eens. Hoop dat die de waarheid spreekt! Ik heb mijn mannetje ook weer tot klussen weten te verleiden, ondanks dat ie vroeg wilde slapen Morgen lekker vrij. Dus maar ff kijken of ie vanavond vrij krijgt hahaha Daar staat dan morgen vroeg wat tegenover uiteraard hihihih Moontje...houd je vast wat stoelen vrij in de wachtkamer...we komen eraan
Nou het is duidelijk he elvira, ik ben er ook nog. Ik had jouw eerste regel gelezen en wilde je even laten weten dat ik er ook nog ben en dat je niet weg moet gaan. Toen plaatste hij het berichtje niet, dus zo ongeduldig al ik ben drukte ik nog eens. Ik ben overal ongeduldig in.
hmm spijkervrouwtje: heeft hij stiekum niet gewoon last van zijn rug of heupen ofzo? daar gaan ze ook met 4 pootjes van manken overigens.. on topic ik blijf eht idee hebbend at het niets is zou er iets aan dat idee gedaan kunnen worden? af en toe positief denken zou ook meoten ku nnen maar ik blijf continu het gevoel hebben dat er niets is zelfs nu ik alweer 2 dagen continu moet plassen en zelfs collega's vragen of ik toevallig zwanger ben dat ik zo vaak naar de wc moet.... blijf ik het gevoel hebben dat he toch niets is is dat zelfbescherming of gewoon de waarheid?