Hoi ik km weer even een glimpje opvangen v jullie meiden ! Velen v jullie zijn alweer ah aftellen.. hoe gaat het ? Ik probeer er nu weer een beetje meer te zijn, kan jullie namelijk nt lang missen
Nou vanmorgen liep hij gelukkig al weer een stuk beter maar zag toen ook dat hij de hele mat in bijkeuken (daar slapen ze) had ondergepoept (diaree...) Niet echt fijn op je nuchtere maag Maar ja kan ik misschien vast wennen aan de poepluiers Maar ik denk dat hij dus gisteren flinke buikkrampen heeft gehad oid want toen ik net thuiskwam uit mijn werk was ie gelukkig weer helemaal de oude Ben daar wel blij om vindt het nl maar niks als ze zo ziek zijn. Ikhoop voor jou waarheid saskia! Wel opvallend inderdaad dat collega's het al vragen...
ik heb er een hard hoofd in spijkervrouwtje beetje zo'n gevoel van "een half jaar niet.. geen idee waarom het nu anders zou zijn" marja.. nog anderhalve week dan weten we het zeker en buikkramp is inderdaad vervelend.. zeker als het echt goed dwars zit.. doet dat ook gewoon ECHT pijn blij dat het weer goed gaat nu
humz zal ook wel aan dat pokke weer liggen ...ik heb er ook last van ...heb zin om mega hard te gillen ,vloeken ..en alles wat eigenlijk niet mag zou dat opluchten ...en zijn er nog meer liefhebbers om daaraan mee te doen ?
Ben vandaag ongi geworden, eerder dan ik dacht. Balen, was de 1e ronde. Nu is mijn NOD 18 juni. Pfff duurt weer zo lang he? Afgelopen 2 weken dacht ik steeds, ik voel wat, ik voel niks, ik voel wat, ik voel niks. Ik werd gek van mezelf. Moet het toch iets meer los laten denk ik...
Nou zeg het maar meid waar dacht jij aan. We hebben gegild dus op naar het volgende als het nog niet opgelucht bent.
nah bij mij is het al gezakt hahahaha ..mannetje thuis en net lekker frietjes gegeten een duidelijke ovulatie test (2e keer al deze cyclus ) dus ik ga zo mun frusties wegklussen greetz asjuh
Veel klusplezier Asjuh! Ik heb er net ook nog ff een testje tegenaan gegooid. Negatief dus denk dat mijn eitje toch al geweest is. Hopelijk is mijn temp morgen nog hoog want dan weet ik het tenminste zeker Maar denk dat ik voor alle zekerheid vananvond toch maar ff mijn mannetje lief aankijk , je weet maar nooit Wel grappig trouwens mijn man zei vd week per ongeluk hoe is het nu met je ei-splitsing eisprong bedoel je zei ik . Sinds die tijd blijven we het maar over ei-splitsing hebben en dan moeten we allebei weer lachen Nou ik ga mijn schoenenen en jasje aandoen want ik ga trainen met mijn hondjes. Gelukkig trainen we vandaag binnen
Hey allemaal, Ik doe ook mee in juni, heb 8 juni NOD, hoop dat het raak is, we zijn de hele week druk aan het klussen. Had vorige week een aantal dagen last van steken in mij lies, links en rechts, weet nog steeds niet wat het geweest is, is nu over gelukkig. Heb tijdens het douchen de laatste dagen last van mijn tepels, heb ik nog niet eerder gehad, vreemd... Als het goed is heb ik morgen mijn eitje, op Hemelvaartsdag, misschien geluk? Ik wens iedereen ontzettend veel suc-6 de komende weken en hopenlijk veel zwangere dames die hun NOD in juni hebben! Hoe lijkt het bij ou Janne? Las net dat je in een dipje zat? Kop op meid! ook voor jou zal eens de zon gaan schijnen!!!! Dikke kus Miranda
Gelukkig gaat het vandaag iets beter. Heb ook lekker veel gejankt vandaag, dus dat lucht ook wel op. En bij jou ook alles ok? Jij bent hier niet zo heel vaak he? Of mis ik je dan?
Hoi Janne, Nee ben er niet zo vaak, heb een druk leven. En momenteel zijn we de badkamer aan het verbouwen vandaar.... Gaat wel goed hier, zoals je net al las, morgen mijn eitje dus vanavond ff goed klussen. Ik hoop dat het raak is maar verwacht er ook niet teveel van, ik ben nog maar in de 2e ronde. Maar je weet maar nooit natuurlijk! Hoop dat je je gauw weer beter gaat voelen hoor, is niet leuk als je je zo verdrietig voelt. En inderdaad, janken lucht meestal wel op maar toch... Ik denk aan je... Veel liefs van Miranda