Zooo ik kom hier maar even om de hoek kieken.. Vandaag heb ik vrijwel geen buikpijn gehad. Heb mijn zusje vandaag geholpen in haar nieuwe huis.. morgen gaan we haar verhuizen! Kan ik van iemand een fast forward knop overnemen? ik vind het nu wel lang duren!! Groetjes
als ik van mij langste luteale fase uitga nog 7 dagen.. vorige keer was dat 15 dagen.. dus dan zou nog 6 dagen zijn.. groetjes
Oei, dat wordt dus echt aftellen. En je temp is nog steeds superhoog he. Kom je ook gezellig op mei kletsen? We zijn daar met z'n 3en
Ja aftellen weer... heb geen goed gevoel.. temp is nog hoog ja. Ik ga lekker mijn bedje in.. morgen heel vroeg op en verhuizen.. groetjes
Nou Natas, morgen zal in elk geval voorbij vliegen! Hier ook temp nog hoog 37.3 vanochtend, ongi gevoel sinds twee dagen vrijwel over, ben wel sinds zondag wee op de maag... Heb volgens mij wat onder de leden... Vanavond ook weer lekker vroeg op bed! Grts Neeke
Goedenavond! Mijn vage menstruatie-achtige pijn in mijn buik heb ik nu zo'n 4 dagen gehad, maar sinds vandaag is het een stuk minder geworden. Verder nergens last van (borsten/tepels/trek/moe/aders) maar het enige wat ik kan doen is......wachten... ahhhhhh!! Ik ga maar slapen dan is er weer een dag voorbij! Groetjes!
Hoi Dames, Nou degene die ook op de wachtstoel zitten, ik hoop dat jullie blijven zitten want ik ben een beetje aan het stuiteren Dinsdag hele dag buikpijn en misselijk, dus hoofd al weer op hol. Gisteren helemaal NIETS, dus werd ik al rustiger en was me al aan het voorbereiden op ongi worden eind volgende week. En nou vanmorgen ging ik vroeg naar toilet veegde af en rare lichte bruine kleur aan wc papier Terug bedje in en daarna ging ik douchen en dacht zal eens kijken, dus wc papiertje en vegen en wat denk je een hele dot bruine afscheiding!! En nou dus aan het stuiteren, is dit dus zo'n innesteling waar iedereen het over heeft, of is mijn lichaam weer spelletjes aan het spelen?? Nou dus maar tampon ingedaan, ben straks benieuwd. Kan eigenlijk toch nog niet ongesteld worden???????? Had vorige week vrijdag positieve ovulatietest en vrijdagavond, heel duidelijk mijn ei. Dus, Stuiter Stuiter Stuiter Groetjes Monique
Thanx Chantal, Mijn buik is wel keihard en opgezet, dat is ook als ik ongi moet worden. Of zou dit .......?? Aaaahhhhh, ik word gek. Die moeder natuur , bah Groetjes Monique
Spannend......... Jammer dat het enige wat we op zo'n moment kunnen doen afwachten is he? Sterkte met wachten de komende dagen! Marian
goede morgen ....ik denk dat ik mijn banner ff moet veranderen ik had gisteren een vrij duidelijke ovulatie test en vanmorgen ...2 vette strepen ...dus in iedergeval goed geklust ... wat ook al geen garantie is dus ...maar wel lekker dus idd. het wachten is weer begonnen ...is niet mijn sterkste kant
Jij ook sterkte met wachten! Ik heb ook nog ff flink geklust gisteren. Voor de zekerheid vanavond mijn mannetje ook nog even verleiden! Marian
Ik heb er al een stoel voor je neergezet! Roddelbladen liggen er genoeg Dus je bent van harte welkom Liefs An